Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #26 Skrevet 22. mai 2011 Jeg får helt fnatt av de poseringsbildene til hun paprika dama. Det hun har liggende ut nå hvor hun står med malingskosten og lager grimase er bare utrolig teit og ikke minst da hun ønsker alle "søtingene" sine en god kveld (les: alle de leserene som sleiker henn oppover ryggen på bloggen) er bare utrolig fjortis.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #28 Skrevet 22. mai 2011 Haha, jeg holdt på å sprikke av latter når jeg så hva Frk. Mossing hadde på seg på 17. mai! Hahaha, snakk om lite passende!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #29 Skrevet 22. mai 2011 Huff, dette er jo bare tragisk. Veit ikke hva som er verst; at programmet finnes, eller at dere skriver om det, eller at dere henger ut folk med navns nevnelse. Har til dags dato ikke sett 5 minutter av det, og etter denne tråden er jeg ikke noe mer frista enn før.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #30 Skrevet 22. mai 2011 ja hun mossing er jo veldig voksen.... mobber andre i bloggen sin, stakkar jente http://kristinemossing.blogg.no/1264464891_the_hottest_girl_sing.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå