Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Noen som ser på det? Ser det går ganske ofte på fem og har sett litt episoder fra diverse sesonger, og for en forskjell på disse mødrene. Her treffer man jo alt fra de blondeste blondinene til de aller beste mødrene. Noen som har sett det og har noen favoritter eller noen de virkelig ikke liker? =)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Ja hun som sier hun har hatt palestina blondt hår tar jo kaka
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 å kjære vene!!! hvem presterte å si det da?? min favoritt er camilla kvarsvik. spesielt den episoden hun roper på barnet sitt: " olíiiiiiiiiiiiiiver!!! vil du ha gulerot? " for å så si: " si vær så snill først" du ber ikke barnet si vær så snill når du allerede har tilbudt det noe. jeg blir i tillegg helt matt av kristine mossing. HU er blåst hu. spesielt i den episoden hvor hun sprader rundt og "synger" : my gucci-pants, my gucci-pants. og: my prada-purse(?) bah!!!!!!!!!!!!!!!!!! men mye er redigert og klippet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Det er mange moments fra unge mødre som har brent seg fast i hukommelsen..... Palestina blondt hår kommer jeg aldri til å glemme.... Bryllupet til hun Lene tok også kaka.....Blir liksom litt tacky med revna brudekjole og det sureste muggetrynet du har sett!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Sa hun virkelig det? Lol Jeg syns Kristine Mossing tok kaka. Hun tok virkelig kaka. Meget morsom og se på. Hun der Line... Jeg holdt på å daue da venninna hennes skulle suge melk utav puppene hennes. Så riktignok det programmet sammen med mamma og ble sikkert ekstra flaut av det. Men de er jo unge mødre. Jeg har og vært ung engang og sa mye dumme ting. Sier fortsatt mye dumme ting når jeg tenker meg om.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 kristine er det hun med tenna "på tørk"`? Hun høye?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 uff hun med tenna ja, hun er jo ikke pen engang:P hva er hun "modell" for?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 Ja hun Lene virka pottesur i alle episodene hun var med i
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #11 Skrevet 21. mai 2011 Kristine Mossing husker jeg godt. Hun har jo blogg nå: http://kristinemossing.blogg.no/ Huff... Vet ikke riktig hva jeg skal synes om mødrene der. I 2010 (eller 09?) var det en brunette på rundt 20 år som hadde en toåring (jente) og skulle få en til jente, henne likte jeg kjempegodt! Vet at hun er/var på dette forumet, for en stund tilbake ble det snakk om henne her og hun skrev selv at hun var her. Hun virket som den perfekte, varme mora jeg også ønsker å være til mine barn:))
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #12 Skrevet 21. mai 2011 Jeg likte også hun brunetten fra sørlandet. Skikkelig solstråle. Kristine mossing og camilla kvarsvik virker ikke helt gode MEN jeg kan jo si at jeg syns unge mødre danmark er mye verre. Der liker jeg vel egentlig ikke noen. Ene står å røyker mens hun har rier, og andre røyker rett ved siden av barnet i sofaen osv..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #13 Skrevet 21. mai 2011 Jeg liker veldig godt malin, som var med i første sesong av unge mødre.. Hun som hadde en liten jente som het Lotte. Hun har nå fått en jente til, og er gravid med nummer tre.. Virker som en kjempegod mor! Jeg pleier å lese bloggen hennes.. Victoria som var med i en av de første sesongene syns jeg også virket så koslig, hun har også fått et barn til.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #14 Skrevet 22. mai 2011 Syns hun lille blonde (Caroline?) virket som en god mor som 16 åring.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #15 Skrevet 22. mai 2011 Ja men hun som er sammen med broren virker jo ikke helt god. Nesten som om hun måtte få en unge i ung alder hun også for det så så gøy ut å være på tv...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #16 Skrevet 22. mai 2011 er han broren? trodde det var hun som var søstra jeg...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #17 Skrevet 22. mai 2011 Husker det var flere her inne som likte Malin som fikk sin første datter da hun var knappe 15 år. Jeg har personlig møtt Malin og hennes partner noen ganger og hun er langt i fra et hyggelig og imøtekommende menneske! Virker overlegen og blærete noe flere andre (som jeg kjenner) som også har møtt henne har sagt. På bloggen tåler hun ikke kritikk og nærmest halshugger de som skriver noe som helst som kan tolkes som negativt. Jeg for min del har aldri taklet henne, hun fremstod som overfladisk på tv og strevet virkelig etter å fremstå som "perfekt", det var ikke vanskelig å gjennomskue. At flere her inne har lagt Camilla Kvarsvik for hat kan jeg ikke fatte. Greit nok kan hun det å skryte av sitt perfekte liv, sine nyeste innkjøp osv. osv, men hun er et hyggelig menneske.
Gjest Ambivalent Skrevet 22. mai 2011 #18 Skrevet 22. mai 2011 Jeg liker hun Ida Andrea jeg, hun er 19 år, fra steinkjer og mor til to jenter Utrolig flink og oppegående mamma
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #19 Skrevet 22. mai 2011 Tanita, hun som hadde ei jente (Elise) og fikk ei jente til i siste sesong av unge mødre. Synes hun virket som ei tvers igjennom god mor. Frk. Mossing. Ja, ja.... Sier vel sitt. Er vel heller ikke de smarteste øyeblikkene/utsagnene til mange av disse jenten som er blitt klipt og vist på TV.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #20 Skrevet 22. mai 2011 Hun der Mossing er visst ikke videre populær. Ingen kommenarer på bloggen sin heller.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #21 Skrevet 22. mai 2011 Likte godt hun 3-barns moren fra Askøy, som ville bli førskolelærer eller lærer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå