Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Ruben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

White trash. I samme klasse som Robin, Ronny, Johnny, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruben er kjempekult! Vær glad du ikke deler smak med folk som strør om seg med begreper som "white trash", DET er harry det.

Skrevet

Er jeg som har svart white trash rett over her. Ville aldri noensinne sagt det til noen, men nå har hun spurt her på et forum på nettet og at navnet er white trash er min ærlige mening. Hvorfor er det harry? Det er jo bare min mening. At andre mener noe annet er da helt greit for meg. Er de harry også, da...?

Skrevet

Og det er min ærlige mening at det er harry å bruke begreper som white trash. Det er mer enn harry,det er rasistisk og diskriminerende,og vi foreldre burde være gode forbilder og heve oss over sånne uttrykk,selv om vi er på et anonymforum. Det holder å si at man ikke liker navnet. Det er min ærlige mening.

Skrevet

Det er altså rasistisk for ei som selv er hvit å si white trash... Takk for dagens latter!

Skrevet

Selvfølgelig er det rasistisk å bruke begreper som white trash. Akkurat som det ville vært rasistisk å si black trash. Det henviser jo til rase. At du er hvit selv endrer ikke på det.

"Trash" i seg selv er et jævlig drøyt ord å bruke om mennesker mener jeg da. Søppel. Spesielt når det ofte henviser til økonomi og klasse.

Men det er bare min ærlige mening da som du gjerne må le av om du føler for det.

Litt merkelig at du blir så provosert over at jeg ikke liker uttrykket. Er åpenbart viktig for deg å kunne båssette dine medmennesker uten at noen skal si noe på det.

Skrevet

Eldste gutten vår på 6 år heter det =)

vi elsker navnet!! =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...