Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Ruben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg liker det ganske godt, om de skulle komme en gutt til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruben er et kjempefint navn! Preben er også nydelig:))

Skrevet

Skikkelig harry!!!

Skrevet

Han kommer sikkert til å bli gift med Bassa ;) Sorry, men jeg tenker automatisk Røde Ruben og tante Bassa.

Skrevet

Jeg syns det er grusomt!

Sønnen til ei venninne heter det, og en som samboer er onkel til heter også det.

Like stygt uansett.

Skrevet

Jeg synes Ruben er veldig lite pent og veikt. På lik linje med Robin, Remi og Rulle.

Skrevet

Veldig lite pent. Jeg tenker ung alenemor - og har Ruben brødre heter de Robin, Kevin og Dennis.

Skrevet

Harry femikladdnavn på linje med Preben og Maximillian.

Skrevet

Jeg liker navnet Ruben kjempegodt!

Skrevet

Harrytassnavn på linje med Ronny, Kenneth, Tommy, Raymond osv.

Skrevet

Er da bare et Harry navn, og det er ikke Ruben.

Skrevet

Liker det ikke, men kan ha noe med personene jeg kjenner som heter ruben, vet om 3 stk, og alle er litt veike, og noe spesielle, uten særlig med venner. Men er jo ikke navnet som gjør personen da!:)

Skrevet

Skikklig 80 talls harry navn og skikklig sånn råtass navn som Ronny og Remy.

Syns at hele navnet er helt grusomt! Sorry!!!

Skrevet

Småjalla og småharry, han blir kompis med Kevin og Ronny. Men hvis du liker den type navn, så go for it :)

Skrevet

Så rart å se at så mange misliker Ruben....og sammenligner det med Ronny! :)

Jeg liker Ruben.

Men siden jeg ikke egentlig skulle ha flere barn, brukte jeg navnet på en hundevalp vi kjøpte for et par år siden. (han ble riktignok påkjørt og drept)

Dermed passer det ikke så bra å bruke det på gutten jeg har i magen nå?

Hmmm.... Men så er jeg jo godt igang med å ville kalle han Benjamin, hvilket jo er samme som min første hamster en gang het! :D

Skrevet

Ikke så gærnt, men det får meg til å tenke på Glenn Ruben fra hjembyen min, en morsom skrue(psykisk utv.hemmet) som er godt kjent over hele byen. Assosierer navnet med han og colabunn-brillene hans, når han ringer til lokalradioen hver kveld og hilser til alle taxi-og bussjåfører, eller spiller boccia eller drar på dans på torsdagsklubben;-) Men herregud, det er tusen ganger bedre enn å tenke på Rååånni og hans dongerijakke med sursneip i lomma og prikker på rullebladet!

Skrevet

Nei, liker IKKE Kevin og Ronny/i! :D

Min referanse til navnet er vel heller Ole Paus sin vise fra 70-tallet, "Ruben bærer lyset". Eller englene til Rafael, he he..

HI

Skrevet

Ruben og Benjamin var brødre i bibelen...

Jeg syns faktisk ikke det er harry, selv om det er 80-talls, men litt for gammeltestamentlig, ja.

Skrevet

Synes det er et kjempefint navn, ikke bry deg om alle harry-hatende wannabe-snobbene her. Ruben kan overhodet ikke sammenlignes med Ronny, etc.

Kjenner en veldig grei og høyt utdannet kar med det navnet. Stå på! :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er så fint, men om du liker det, så er det jo bare å kalle gutten din det :)

Skrevet

Hehe jeg assosierer det KUN med Harald Eias sketsj om den femi "Ruben-mainns videoblogg":

-Ok, da kainn dåkker gjætte, ka haindle Ruben-mainns videoblogg mæst om: Litt av kvært eller mæst om Bodø by?

-Svaret e: mæst om Bodø by ;)

Skrevet

Mulig det, men spørs om de jevnaldrende i barnehagen han en gang skal begynne i kjenner så godt til den sketsjen, da...

Skrevet

Jeg syns Ruben er et fint navn. Kjenner et par som heter det, og tanken har aldri slått meg at dette skulle være et fælt navn..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...