Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #26 Skrevet 17. mai 2011 jo selvfølgelig, men når mannen tydeligvis har vasket huset i håp om at det blir noe på han, så høres det jo ikke ut som det er så ofte de har sex.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #27 Skrevet 17. mai 2011 Sånn generelt så er det mange artikler både i aviser, blader og på nett som skriver om kvinner som ikke orker sex, og mannfolk som ønsker mer sex. Og hva sier "ekspertene"? Jo, de sier (og mange mange kvinner er enige!!) at hvis mannen hadde gjort mer hjemme, så får vi kvinner mer tid og mer overskudd til sex! Det er virkelig ikke rart at noen mannfolk har denne oppfattelsen. Så jeg syns ikke tenkegangen til mannen din er helt feil, men det er klart at det ikke er greit å tro at det er sånn det skal være. Jeg syns du skal snakke med mannen din om det. Kos dere når lysten kommer, selv om huset ser rotete ut:))
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #28 Skrevet 17. mai 2011 Det er jo noe i det da. Men det er forskjell på å ta sin del av husarbeidet på fast basis for å få et bedre sexliv, og å kreve sex i betaling hver gang man løfter på ræven.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #29 Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor denne klagingen over at mannen til HI ikke tar sin del av husarbeidet? Hun skriver ikke noe om at han er lat og ikke vil gjøre husarbeid ellers. Hun skriver heller ikke at han krevde sex som betaling for å ha vasket huset, men at han reagerte med skuffelse da hun ikke ville. Svar på det hun skriver, ikke dikt opp deres egne historier.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #30 Skrevet 17. mai 2011 1. Ja, husarbeid er like mye hans oppgave som din 2. Nei, mannen din skal ikke ha betaling for å gjøre husarbeid Ærlig talt...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #31 Skrevet 17. mai 2011 Jeg får betalt for å gjøre alt husarbeide innen vask, men så er det jobben min utenfor hjemmet da..... Hjemme forventer jeg ikke "betaling" eller å måtte betale(på noen måte) noen for det samme, og ingen andre enn de minste barna kan forvente seg noen form for betaling for å hjelpe litt til. Det er forventet at jeg ikke gjør alt selv hjemme.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #32 Skrevet 17. mai 2011 Nei, jeg syns folk skulle pule til krampa tok dem uten å gruble på om de dermed gjør mannen sin en "tjeneste". Når jeg knuller er det ikke for å være snill med gubben, man kunne like godt si han er snill mot meg. For man må jo gå ut i fra at også dama syns det er deilig? På samme måte som man må anta at mannen også liker reine gulv og vasker fordi han vil ha det trivelig.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #33 Skrevet 17. mai 2011 Nesten alle her ser ut til å mene at det er mannen som "får betalt" når et par har sex, eller at det er han som skal regne seg som heldig. Er det ikke en belønning til kona også, at de har et sexliv og at han begjærer sin elskede? I så fal skal han ikke ha sex i betaling verken når han vasker eller lar være, de TO SAMMEN skal belønne HVERANDRE for at de er så heldige å være kjærster!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #34 Skrevet 18. mai 2011 Hvis mannen din må rundvaske huset for å ha forhåpninger om sex, så tyder det kanskje på at sexlivet deres ikke er det mest aktive? At den ene parten i et parforhold forventer at de skal ha sex i blant, kan ikke kalles verken urimelig eller sært.
Anne-B. Skrevet 18. mai 2011 #35 Skrevet 18. mai 2011 Han har vel lest et sted at kvinner blir kåte når menn gjør husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #36 Skrevet 18. mai 2011 Himmel og hav. Hadde min mann vasket huset til jeg kom hjem hadde jeg blitt så glad at jeg hadde spist han opp! Da hadde jeg jo faktisk hatt overskudd til sex. Hadde du hatt overskudd til vasken da, eller hadde huset kommer til å vært skittent også til 17.mai fordi du ikke hadde lyst å vaske?? Ser absolutt ikke på det som betaling, men kunne godt tenke meg mer energi til sex;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #37 Skrevet 18. mai 2011 Det virker som om du har skjemt ham bort ved å gjøre altfor mye av husarbeidet. Han har antagelig også lest at det er noe som kan tenne kvinner at han tror det gjør det som om det er en knapp man kan trykke på.....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #38 Skrevet 18. mai 2011 Dette var jo på søndag. Vi hadde jo fortsatt hatt mandagen til å vaske. h.i.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #39 Skrevet 18. mai 2011 Hvorfor skal kvinner få lyst på sex av at mannen gjør husarbeid? Det er vel ikke vår jobb mer enn deres?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #40 Skrevet 18. mai 2011 haha.. Dette er så typisk menn!! (ihvertfall de jeg har levd med) Dette innlegget hørtes helt ut som her i huset. Her forventes det stoooor anerkjennelse og takknemlighet på alle måter om mannen glimter til med så mye som å skifte på senga. Da er det best for meg om jeg skryter av han i mange dager etterpå, og gjerne til venninner og familie også.. hehe
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #41 Skrevet 19. mai 2011 Men å holde liv i sexlivet, det er liksom gubbens domene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå