Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #51 Skrevet 22. mai 2011 Pussig hvis svært mange menn har pikk på 20-25cm, det er unormalt stort. Min mann har en på 17cm, normal og perfekt for meg i hvertfall. Når det kommer til sex hyppighet så er det nok veldig variert alt etter hvordan vi jobber. I perioder har vi sex hver dag, mens i andre perioder en gang eller to i uka. På det lengste kan det gå et par uker hvis mannen er borte pga jobben eller hvis vi er syke. Vanskelig å regne ut noe gjenomsnitt siden det varierer så mye. Men rundt regnet 2-3 gang i uka da, hvis vi ser stort på det.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #52 Skrevet 22. mai 2011 Nå skyter jeg meg selv i foten Hvorfor i det hele tatt svare på et slikt spørsmål, selv om det er på et anonymforum? Selvsagt kan ingen av oss "sjekke" hvor ofte, hvor lang, hvilken stilling, osv andre her på forumet "skryter" av... Her kan man lyge så det renner av en...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #53 Skrevet 22. mai 2011 Hvofor svare? Fordi folk spør vel, airhead! Og som jeg skrev lenger opp her; jeg er veldig stolt og fornøyd både over sexlivet vårt og mannens utstyr, men dette er jo ikke akkurat noe jeg legger ut om til kolleger eller venner (jo, frekvensen, så) så da er jo anonymforum faktisk et glimrende fristed hvor man KAN skryte av slikt som man ellers aldri snakker om! Derfor svarer jeg. Det er vel ingen som sitter og lyver som anonym- med mindre man har Münchausens syndrom! Hva skulle poenget være med det??
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #54 Skrevet 22. mai 2011 Jeg lyver ikke. Husker vel og merke ikke om jeg har svart på noen av de spørsmålene du vise til da... 1. med unntak av nå når jeg er gravid og når jeg etterpå er i barsel, så har vi sex to ganger i uka. Uten unntak. Dette fordi mannen min ble skilt fordi kona lå på magen og nekta han noe som helst. Han ville ikke forplikte seg til et nytt forhold med mindre jeg kunne "garantere" ham et sexliv. Brent barn osv vet du... 2. Etter så mange sexpartnere jeg har hatt, så fortjener jeg virkelig min manns pikk. Vet ikke sikkert hvor lang den er, men den er nok mellom 17-19 cm vil jeg tro. Den er garantert ikke i nærheten av 14 cm, såpass erfaring har jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #55 Skrevet 22. mai 2011 to ganger i uke ca. han har ca 19 tror jeg. Synes vi har et helt normalt sexliv, ikke for lite sex i hvertfall. Må si jeg er overrasket over småbarnsforeldre som har sex nesten hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #56 Skrevet 22. mai 2011 "For noe vås å påstå at folk ljuger om slikt, hvorfor skulle de det?? de er jo anonyme, så det gagner jo på ingen måte dem eller endrer noe på hvordan folk ser på dem?" – Aner ikke hvorfor de gjør det, men det virker da åpenbart at det er mange som lyver. Når man spør om hvor stor lang tiss mennene til de som skriver her har, og de aller fleste har menn med utstyr som er betydelig større enn snittet, så må det jo være ugler i mosen? Hvor mange menn finnes det egentlig her i landet som kan skilte med 25 cm? Neppe mer enn en liten håndfull. Litt av et sammentreff at konene til alle befant seg på DIB samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå