JellyButt Skrevet 14. mai 2011 #26 Skrevet 14. mai 2011 Haha! Fantastisk 09:54. Virkelig! Nå måtte jeg flire godt her. Har virkelig aldri tenkt på det sånn. Made my day! Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #27 Skrevet 14. mai 2011 Vi har vært sammen i 8 år og har sex nesten hverdag, flere ganger om dagen til og med. Mannen min sin penis er 20 cm. 20 cm er unbehagelig og det gjør vondt når vi har sex. Ikke alle stillingene passer heller.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #28 Skrevet 14. mai 2011 Den undersøkelsen er gjennomført av kondom-produsenten Durex. Tror du de er en nøytral part her, eller kan det tenkes at de har interesse av å gi folk et inntrykk av at de har for lite sex, sammenlignet med alle andre? Det blir som å la Coca Cola company diktere hvor mye brus det er normalt å drikke.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #29 Skrevet 14. mai 2011 Så du har smertefull sex gjerne flere ganger daglig? Interessant valg av livsstil.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #30 Skrevet 14. mai 2011 Nå har de samme resultatene kommet frem å global basis i store folkeundersøkelser. Så siden tallene stemmer temmelig bra overens (1,8 vs 2) tar jeg dem alvorlig. Alle undersøkelser om seksualvaner kommer frem til omtrent de samme resultatene
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #31 Skrevet 14. mai 2011 Hehe, jeg tror også at de aller fleste skryter på seg litt her inne, men for min del så stemmer det med at vi har sex ca 5 ganger i uka. Vi har bare veldig stor sexlyst, og det er da vel ingenting rart med det? Men at det skal være så veldig mange akkurat her er jo noe rart. Men til tross for at DIB's store sexstatistikk stemmer på oss så gjør ikke størrelsen det. Hvis mannen er skikkelig tent så kan den bli opp til 17,5 cm. Når den er "normalt" tent så er den vel rundt 16,5. (Mannen målte fordi han var så fascinert over at den plutselig så større ut enn vanlig, og det stemte jo!)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. mai 2011 #32 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes det snittet høres helt rart ut. 2 ganger i måneden er jo "ingenting" jo?! Nå er det jo litt begrenset hvor ofte jeg snakker om sex med venninner, og noen av dem er singel også, men de jeg kjenner som er i et forhold og som jeg kan snakke om sex med sier i hvertfall at de har oftere sex enn det. Mye oftere. Jeg trodde snittet lå på 1-2 ganger i uken jeg? Mener å ha lest det flere ganger. Men mange skriver jo også at de ikke har sex på både 4,5 og 6 måneder etter en fødsel, så de drar kanskje et snitt veldig ned dersom det er en gruppe med småbarnsforeldre som blir spurt og skal svare? Jeg tror faktisk ikke noen lyver om sexlivet sitt anonymt (hvorfor skulle de det?), og jeg synes det høres veldig trist ut å ha så lite sex som bare 2 ganger i måneden også. Men kanskje ikke rart at mange har dårlige forhold som ryker da? Sex er en viktig del av et forhold, og et godt sexliv gir mange positive "bieffekter" til samlivet ellers også. Nå får jeg vel tonnevis av pepper, men jeg synes oppriktig talt det er utrolig trist dersom det faktisk er sant at snittet ligger på bare 2 ganger i måneden, for et snitt innebærer jo at mange har sjeldnere enn dette også. Dere som har så lite og sjeldent sex som 1-2 ganger i måneden eller sjeldnere, hvordan er forholdet deres ellers da? Har dere ikke behov for nærhet til partneren deres? Hudkontakt? Ja, man kan få det uten sex også så klart, men likevel...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #33 Skrevet 14. mai 2011 Vi har sex kanskje 4 ganger i mnd.. Altså en gang i uka. Jeg syns det er for lite, mannen syns det er greit.. Størrelsen på penisen hannes varrierer veldig utifra hvor kåt han er.. Men den er nok rundt 20cm ja!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #34 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er en av de som svarte veldig sjelden her oppe. Kan bare si for min egen del at forholdet er ellers topp. Kan jo gjøre andre ting enn å ha standard inn-ut sex for å ha et godt forhold Jeg har som sagt en sykdom gjør gjør at det er vondt å ha vanlig sex hvis man kan kalle det det. Håper det tar seg opp hvis jeg får behandling for denne. I tillegg vil jeg tro at det går litt i bølgedaler for de fleste. I periode har vi hatt sex annenhver dag ca, mens adnre ganger (etter fødsel og på slutten av svangerskap) har det gått 2 mnd mellom to ganger.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #35 Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes dette er en fin, ærlig og sunn tråd for oss damer. Fordi, å ha sex 5-6 ganger i uka med en penis på 20-30 cm er så unormalt som det egentlig kan bli; iallfall for par som har vært sammen over lang tid og som har barn sammen. At mannen i disse forholdene kunne klart og har lyst til å ha sex 5-10 ganger i uka forundrer meg ikke, hver gang det kommer opp et emne og det snakkes om lite eller dårlig sex så kommer det alltid, JA MEN Menn er også sånn! De har heller aldri like god lyst! Vel, jeg er samlivsterapaut, og har jobbet med det i mange mange år. Og dere kan tro og si hva dere vil men Menn har langt langt høyere sexlyst enn damer. Sånn er det bare, og sånn vil det nok alltid være. Menn kan nærmest knipse så får de lystene, de trenger ikke sørge for at hjemmet er ryddig først, at gulv er vasket, og at man har delt på husarbeidet nok for å få lyst som ofte hos oss damer. Vi må føle oss trygge og ha den lykkelige følelsene helst før vi orker å ha sex. Nå snakker jeg igjen om de som har vært sammen i 5år + og som har barn. 1-2 ganger pr uke og 1-2 ganger pr mnd er vel det som er normalt, det er nok ikke nødvendigvis gjennomsnittet, men det er NORMALEN for de som har små barn. De som kommer til oss og søker hjelp så er ofte roten til problemet i forhold nemlig sex i 50% av tilfellene. Mennene føler seg ikke elsket, sett og tatt vare på. Menn føler at sex er måten man viser hvor mye man elsker han, nærhet og han føler velvære av det. Mens oss damer liker ofte gode ord, roser og blomster, masasje, et kyss og klem når vi kommer hjem, sitte i armkrok. Så man må finne en balanse hvor begge parter er fornøyd, man må snakke sammen. Det er så viktig, og det er eneste det vi også kan oppfordre om er å få de til å snakke om dette. Stort sett så ordner det seg da. Men det er ikke til å legge skjul på SEX er viktig i et forhold, er behovene til hver partner for langt i fra hverandre så vil det skape store problemer på sikt. Denne tråden synes jeg var bra, den er ærlig og fin og jeg håper folk leser det som alle over her skriver. Det er trist at noen skal gå i et forhold å tro de ikke er god nok fordi de leser på ulike forum at man skal knulle som kaniner hver dag helst flere ganger daglig for at mannen skal være fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #36 Skrevet 15. mai 2011 Eh, hvorfor skal folk lyve om det?? Vi har sex kanskje 1 gang per måned. Penis størelse har jeg ikke målt, er det normalt kanskje?? Men den er helt normal, kanskje 14 cm da? Mer enn stor nok.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #38 Skrevet 15. mai 2011 Jeg var ærlig. Vi har vært sammen i 16 år, og har sex alt fra 2 til 5 ganger i uken, sjelden noe sjeldnere enn det, en sjelden gang oftere. Hender også at vi har sekv 2-3 ganger i løpet av et døgn, men det hører til sjeldenhetene. Ser ingen grunn til å lyve, og jeg hadde blitt gaaaal om jeg skulle hatt sex kun to ganger i måneden, kan ikke skjønne at det er gjennomsnittet?? Tissen til mannen min er forresten ganske gjennomsnittlig, 14-15 ca vil jeg tro, uten å ha målt med målebånd..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #39 Skrevet 15. mai 2011 Gjennomsnittet er to ganger i uka, ikke to ganger i måneden.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #40 Skrevet 15. mai 2011 Du er terapeut men kan ikke stave yrkestittelen din.........? No wonder. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #41 Skrevet 15. mai 2011 hahaha.. knallbra, 09:54 !! Jeg ler meg ihjæl =)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #42 Skrevet 22. mai 2011 I følge en kondomprodusent, som har økonomisk interesse av at folk skal ha sex så ofte som mulig, ja. En nøytral undersøkelse viser at det riktige tallet for småbarnsforeldre er en til to ganger i måneden: http://www.side2.no/sexogsamliv/article2775628.ece Dette bekreftes også av samlivsterapeuten som svarte lenger opp.
Carasnella Skrevet 22. mai 2011 #43 Skrevet 22. mai 2011 Vi har sex 1-3 ganger i uken, og mannen er utrustet med drøye 20 cm. Er det et problem for deg HI?? Vi har også vært sammen i snart et tiår og har to små barn. Alikvel setter vi pris på et nummer i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #44 Skrevet 22. mai 2011 Hehe... Morsomt med alle dere som *tror* at mannen er utstyrt med et visst antall cm. Uten å ha målt... Alle vet jo at damer ikke har særlig bra øyemål;) Vi tror at dette ------------------- er 10 cm;) Og seriøst, du som har sex med en mann med kjempeutstyr, flere ganger om dagen, til tross for at det er smertefullt, hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #45 Skrevet 22. mai 2011 Ingen som sier at det ikke forekommer at menn har peniser på over 20 cm eller at småbarnspar har sex flere ganger ukentlig. Men når nesten alle påstår dette, så må det være noen som smører på litt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #46 Skrevet 22. mai 2011 Ja ikke sant? Og er det er vondt med for stor. Tenk å måtte ta hensyn til lengden under sexen da man ikke kan bruke alle stillinger pga det. Nice!
Carasnella Skrevet 22. mai 2011 #47 Skrevet 22. mai 2011 20-21 cm går heeeeelt fint det!! Kunne ikke tenkt meg en mm mindre enn bamsegrillen jeg har hjemme )
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #48 Skrevet 22. mai 2011 For noe vås å påstå at folk ljuger om slikt, hvorfor skulle de det?? de er jo anonyme, så det gagner jo på ingen måte dem eller endrer noe på hvordan folk ser på dem? Personlig så er jeg overbevist om at det er en seleksjon ute og går her mht hvem som besvarer slike tråder. Jeg er en av dem som alltid svarer på de trådene, og det er fordi jeg er stolt over at jeg og mannen har et så fantastisk godt og samstemt samliv og at vi er helt samkjørte seksuelt. Det at vi har så lik- og rimelig sterk- lyst fører til at vi har sex annen hver til hver dag. Vi har vært sammen i ti år og har to barn. OG mannen har en herlig utrustning på 22 cm. Ja, den har jeg målt, ser ikke noe galt i det! Hadde den vært liten ville det sikkert vært pinlig for ham, men han er godt fornøyd med varene sine. Den gjør sitt til at det er en fryd hver gang. Å påstå at man får vondt av å ha sex med en penis av den lengden er bare irriterende, for jeg gjør det mange ganger ukentlig og får ingenting annet enn nytelse ut av det. Jeg vet at veldig mange har sex sjeldent i langvarige forhold. Et par av mine venninner sier at de har null sexlyst og ikke ønsker sex i det hele tatt, men gir etter en sjelden gang for hans skyld. Bestevenninna mi sier at hun blir litt irritert over folk som meg som ikke vet når barna mine er unnfanget nettopp fordi vi har så ofte sex. Hun kan si at hennes siste er unnfanget en lørdag morgen i 5-tida og da hadde de på vekkerklokke bare for å prøve å lage barn før den andre våknet. Eneste gangen de hadde sex på flere mnd.. Min mann har også pratet med kompiser som har fått helt sjokk da de hører vi har oss annenhver dag etter 10 år- de har alle ganske nye forhold, men "får" ikke mer enn max en gang i uka. På bakgrunn av dette føler jeg meg ekstra priviligert og heldig, for at jeg har et så hyppig sexliv som vi begge er glade for og fordi jeg har en så velutstyrt mann! Og det er antakelig mange av de som har det slik som meg som svarer i tråder som dette også Terapeuten over her skjønner jo åpenbart ikke at hun skyter seg selv i foten v å påstå at kvinner har så mye lavere lyst enn menn: NOEN kvinner har det- det er antakelig en medvirkende årsak til at disse parene havner hos terapeuten in the first place! De som er som meg- lystne og villige- har det bra i forholdet, og kan holde seg hjemme og kose seg med bra sex! Har alltid blitt irritert over pratet om hvor lite lyst kvinner har, jeg har alltid vært kåt av meg og hatt like mye lyst som mennene jeg har vært sammen med. Skal jeg ikke få lov til å fortelle om det når noen spør, uten å bli beskyldt for løgn? Det lukter bitterhet og misunnelse lang vei, hi...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #49 Skrevet 22. mai 2011 Bla bla bla.... Mannen min sin er 45 cm og vi har sex hvertfall 4-9 ganger i døgnet! Konkurerer vi om noe kanskje?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #50 Skrevet 22. mai 2011 Nei, ihvertfall ikke jeg! Men når noen spør meg hvor ofte jeg ahr sex eller hvor svær penis mannen har så ser jeg ingen grunn til å ikke svare! Jeg er svært fornøyd!!! 15.30. (Antar 15.33 er hi, like bitter... kan ikke være greit å få seg noe bare månedlig, da hadde jeg også blitt muggen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå