Gå til innhold

Lei meg, ang. navn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kjære deg, Christa er et nydelig navn. Det stod langt oppe på min jentenavnliste, men det var to herlige gutter som "valgte" meg til mamma. Jeg syns navnet er et modent, sterkt og elegant. Kos deg med lille Christa, hun er sikkert like nydelig som navnet tilsier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig i at Christa er nydelig :) Tenkte på isfolket jeg også. Men det var vel ikke datteren til Saga og Lucifer, fikk ikke de to tvillinggutter, en stygg og ond og en vidunderlig vakker og god. Tror Christa var datter av Vanja og Tamlin?

Skrevet

Kjempe flott navn du har på dattera di!! Synes det er nyyydelig :)) ikke bry deg om deres meninger.

Skrevet

Veldig fint navn :) Aldri hørt det før, men det var pent. Gratulerer!

Skrevet

Ja det stemmer, Vanja og Tamlin var det ja :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...