Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #26 Skrevet 13. mai 2011 Men kjære deg, Christa er et nydelig navn. Det stod langt oppe på min jentenavnliste, men det var to herlige gutter som "valgte" meg til mamma. Jeg syns navnet er et modent, sterkt og elegant. Kos deg med lille Christa, hun er sikkert like nydelig som navnet tilsier!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #27 Skrevet 13. mai 2011 Helt enig i at Christa er nydelig Tenkte på isfolket jeg også. Men det var vel ikke datteren til Saga og Lucifer, fikk ikke de to tvillinggutter, en stygg og ond og en vidunderlig vakker og god. Tror Christa var datter av Vanja og Tamlin?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #28 Skrevet 13. mai 2011 Kjempe flott navn du har på dattera di!! Synes det er nyyydelig ) ikke bry deg om deres meninger.
Mor Løvehjerte Skrevet 13. mai 2011 #29 Skrevet 13. mai 2011 Veldig fint navn Aldri hørt det før, men det var pent. Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #30 Skrevet 13. mai 2011 Ja det stemmer, Vanja og Tamlin var det ja ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå