Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #26 Skrevet 12. mai 2011 et knekkebrød uten pålegg to kokte egg salat med balsamicoeddik litt vondt kjøpe.lasagne to stekte egg mye egg i dag, ja:) spiser ikke fire egg hver dag altså
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #27 Skrevet 12. mai 2011 frokost: 1 grovbrødskive med kalkunfilet, juice, tran og vann og kaffe snack: 1 eple, en sjokoladebit, noen jordbær, vann lunsj: skive med egg og røkelaks, kaffelatte og et halvt stykke gulrotkake... kafé med venninner.. middag: pasta med kylling, squash, løk, tomat og paprika, parmesan kvelds: jordbær, mango, banan og noen speltkjeks Og det snek seg inn et par sjokoladebiter til kaffen da småen var lagt... Vel mye sukker i dag ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #28 Skrevet 12. mai 2011 Bare dritt. Kyllingfilet med salat til frokost. en båtis og en sandwich :/ En skjærgårsburger med litt potetmos og grønnsaker En brødskive med leverpostei og agurk Et glass cola zero En kopp kaffe
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #29 Skrevet 12. mai 2011 Frokost: 2 knekkebrød med leverpostei. Lunsj: 3 Knekkebrød med leverpostei og olivensalat. Middag: Pølse i brunsaus,potet og grønnsaker. Ettermiddag/kvelds: vafler med rømme,syltetøy og kaffe. Og litt potetgull og et glass vin nå.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #30 Skrevet 12. mai 2011 Skal prøve å huske: 2 skiver med leverpostei til frokost 2 skiver med ost til lunsj Middag: 1 pølse med brød og en halv posjon mr.Lee, delte med min sønn. Jordbær til kvelds.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #31 Skrevet 12. mai 2011 Vært til utskraping i dag, så det er ikke så mye... En brødskive med skinke og noen fruktbiter. Og 4 stykker BigOne pizza.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #32 Skrevet 12. mai 2011 Frokos og lunsj sammen: 2 rundstykker med bla egg, kaviar, rekesalat og hvitost med paprika. En kopp te. Et glass Pepsi Max. Middag: Laksefileter, potet, rømme og agurksalat. Vann til drikke. En kopp kaffe etterpå og en Pin-Up is til. Mellommåltid etter trening: Cottage cheese med yoghurt, eplebiter og kanel. Kvelds: To brødskiver med leverpostei, skinke, lett majones og cherry tomater. En kopp te. Jeg er ikke hysterisk av meg, men prøver å være litt bevisst og trener hardt!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #33 Skrevet 12. mai 2011 To havrekjeks, to kopper te, to knekkebrød med pålegg, en smoothie, noen sukkererter, 1 kotelett med ris, grønnsaker og peppersaus, to rosinboller, noen saltstenger
Ireyna Skrevet 13. mai 2011 #34 Skrevet 13. mai 2011 I går spiste jeg: frokost: lavkarbo rundstykke med makrell i tomat, og 100 gram bringebær med fløte + vann lunsj: salat med skinke og ost + vann middag: 1 kotelett og gratinerte grønnsaker kvelds: 1 rundstykke og 100 gram bringebær i mellom: 30 gram mørk sjokolade, og 1 dl vaniljeis med peanøtter Tror jeg skal ha klart meg under min dagsgrense som er 50 karber Men jøje meg sånt ett kosthold mange har! Så mye dritt, og så lite mat, dere egentlig spiser!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #35 Skrevet 13. mai 2011 I dag har jeg, så langt, ikke spist noen ting. Men i går spiste jeg: - Frokost: To skriver m/ leverposiei + te - Lunsj: Branflakes m/melk - Middag: To kyllingsnitzel (eller hva det nå heter) m/ brokkoli og gulrot - Kvelds: Blåbær yoghurt + te
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #36 Skrevet 13. mai 2011 Frokost: To havreknekkebrød med syltetøy, melk kaffe Lunsj: 3 rugsprø med ost og syltetøy, melk, kaffe Middag: 3 pannekaker, tomatsuppe m ekstra makaroni Kvelds: te, 2 kiwi
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #37 Skrevet 13. mai 2011 I går spiste jeg (ca) to brødskiver med ost og syltetøy tre brødskiver med rekesalat fiskeboller og poteter,gulrot til middag. I hvit saus to brødskiver med salami og brieost til kvelds potetgull og scheesdooles og tre glass vin til slutt.. Og jeg lå på sofaen hele dagen. Prøver å gå opp i vekt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #38 Skrevet 13. mai 2011 Og jeg drakk 3 kaffelatte i tillegg.. I dag har jeg sovet lenge og har spist to brødskiver med salami og brieost mens jeg drikker cappocino..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #39 Skrevet 13. mai 2011 I går spiste jeg: Frokost: 1 banan og ca 10 jordbær + vann Lunsj: Et grovt rundstykke med ost, skinke, agurk og tomat + vann En kroneis med sjokolade. Middag: Gratinerte kyllingfileter med stekte grønnsaker og ris + vann Kvelds: Potetgull og sjokolade + cola zero. Hadde det ikke vært for "kveldsmaten" hadde jeg sluppet slite med den ekstra bilringen Lurer på hvordan jeg skal klare bytte ut kveldskosen med et par knekkebrød, sitter her alene etter at ungene er i seng og klarer ikke la være å spise dritt! Blæh.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #40 Skrevet 13. mai 2011 I går spiste jeg Havregryn og melk med en teskje sukker 2 Knekkebrød med skinke og soft light Fruktsalat (hjemmelaget) 2 Brødskiver 5 Fiskepinner
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 13. mai 2011 #41 Skrevet 13. mai 2011 øøøhhhhh.... en pose potetgull... *rødmer*
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #42 Skrevet 13. mai 2011 Frokos og lunsj sammen: 2 rundstykker med bla egg, kaviar, rekesalat og hvitost med paprika. En kopp te. Et glass Pepsi Max. Middag: Laksefileter, potet, rømme og agurksalat. Vann til drikke. En kopp kaffe etterpå og en Pin-Up is til. Mellommåltid etter trening: Cottage cheese med yoghurt, eplebiter og kanel. Kvelds: To brødskiver med leverpostei, skinke, lett majones og cherry tomater. En kopp te. Jeg er ikke hysterisk av meg, men prøver å være litt bevisst og trener hardt!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #43 Skrevet 13. mai 2011 Frokos og lunsj sammen: 2 rundstykker med bla egg, kaviar, rekesalat og hvitost med paprika. En kopp te. Et glass Pepsi Max. Middag: Laksefileter, potet, rømme og agurksalat. Vann til drikke. En kopp kaffe etterpå og en Pin-Up is til. Mellommåltid etter trening: Cottage cheese med yoghurt, eplebiter og kanel. Kvelds: To brødskiver med leverpostei, skinke, lett majones og cherry tomater. En kopp te. Jeg er ikke hysterisk av meg, men prøver å være litt bevisst og trener hardt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå