Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nysgjerrig... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...

 

banan

noen druer

lunsj : Rundstykke med ost

Middag: Pizza

 

En neve nøtter

Litt potetgull da vi satt ute og skravlet vi "kjerringene i gården"

 

 

Jeg har jo faktisk ikke spist mer idag!!! OMG! Og jeg er ikke sulten heller...

 

Skrevet

4 grovskiver med hvitost og kaviar (2 til frokost + 2til lunch) + en pølse i brød til kvelds+ 3 kyllingboller i karrisaus og 1 potet, 5 stilker med brokkoli og en gulrot, 2 stykker sjokoladekake, en halv pose med tyrkisk pepper.

 

 

Skrevet

To brødskiver, 1 vaffelplate og litt kjøttdeig og ris.

Skrevet

Pizza sånn i 13 tiden.. fiskmiddag i 17 tia.. og nå skal jeg finne meg noe å spise ;) takk for påminnelsen!

Skrevet

Egg og bacon til frokost

Halv grillet kylling (uten skinn) og en pk sukkererter til lunch.

1 eple, en neve hasselnøtter og gresskarkjerner

50g mørk sjokolade

 

Er på lavkarbo... Burde ha spist en skikkelig middag også, men var ikke sulten,,,

 

 

 

 

Skrevet

Morsomt å høre jenter :) Ble bare veldig nysgjerrig, som sagt!

Skrevet

frokost: noen biter banan og ananas med havre og vaniljejogurt

middag: kotelett, stekte poteter, salat.

 

og det er det---

Skrevet

Frokost: Noka shake med vanilje

Lunch: Salat

Middag: Noka shake med vanilje

Kvelds: Noka nudler

Skrevet

Skal vi seeee.....

 

Frokost: et knekkebrød + vann

Lunsj: en brødskive + vann

Middag: 3 pannekaker

Kveldsmat: noen bakte, små nypoteter (tomt i kjøleskapet, hehe)

 

Har i tillegg spist noen druer, noen biter sjokolade og noen fruktkarameller.

VEEELDIG sunn dag ja.. :-P

Skrevet

frokost: kakao

lunsj: wienerpølse i brød, kaffe med melk

middag: tre doble knekkebrød med danskepølse og majones

kvelds: vann

Skrevet

- En pakke tyggis

- 2 bokser cola

- Kebabtallerken (ca 1/5 av porsjonen ble spist)

 

 

Skrevet

To brødskiver med syltetøy til frokost.

Tre knekkebrød med kaviar til lunsj.

En liten pose salte mandler.

To bananer.

Stekte pølser med div grønnsaker og potetmos til middag.

FIRE plater vafler spredt utover kvelden! Æsj! Er det rart man blir feit???

 

Fader! Må visst begynne å dokumentere hva jeg spiser i løpet av dagen. Nå er det slutt!

Skrevet

Skal vi se...

 

En sjokolademuffins

Kyllingbryst m/ris og grønnsaker

En japp

 

Og maaaaaasse kaffe og iste.

Har visst spist litt lite i dag ser jeg.

Skrevet

Frokost: kaffe

Lunsj: 1 toast

Middag:3 små pannekaker

Kvelds: 3 små brytebrød med græddost

 

Mye mer enn til vanlig!

Skrevet

Frokost: to brødskiver med egg.

Middag: Gryterett, liten posjon.

Kveld: Kjeks..

 

Litt sjokolade, tr er på besøk..

Skrevet

3 Knekkebrød med ost og et glass melk til frokost

1 eple og noen slurker vann til lunsj (var alt jeg fikk tid til, travel dag!)

Ingen middag

Smakte på 3 kaker i en bursdag (smååå stykker)

Og nå vurderer jeg å lage meg litt eggerøre så jeg slipper å legge meg sulten.. Men det er jo i seneste laget da..

 

Dette er på langt nær en normal dag, sett bort fra frokosten!

Skrevet

frokost:2 stk brød med kokt skinke

lunsj:2 stk brød med kokt skinke

middag: 2 pannekaker med blåbærsyltetøy (barna valgte)

kvelds:2 stk brød med hamburgerygg og 1 micropizza

nattmat:2 stk brød med kokt skinke

Skrevet

2 knekkebrød

eple

smoothie fra Bendit

middag: kyllinglår, ris, bernaise, tomat

kvikklunsj

litt småsjokolader fra en påskeblanding

 

Det begynte bra i det minste...haha

Skrevet

Herregud, så lite folk spiser, tenker jeg..

 

Skrevet

frokost: To havreknekkis med ost og skinke

Lunch: 3 havreknekkis med hamburgerrygg, tomat, agurk og paprika. Juice og kaffe

Middag: Grandis - hjemmelaget

Kvelds: Wasa fylte knekkis...

 

mye knekkis...

Skrevet

Brødskive til frokost

Eple til lunsj

2 grillpølser til middag, bursdag :)

En muffins og litt gelé, bursdag er fint..

 

Spist altfor lite idag og tror jeg kommer til å spise noe mer nå.

Skrevet

2 brødskiver, 1 stor kuleis i beger, noen blåbær, 1 pistasjis i kjeks, 1 pæreis, 2 toast, 2 glass saft.. Nå ser jeg hvor mye is jeg egentlig spiser hehe :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Korn og soyamelk - spiser det hver frokost

nøtter

smoothie

scone

kylling i en limesaus av noe slag

banan

 

oi det var ikke all verden..

Skrevet

Altfor lite mat, altfor mye sukker og et lite glass med rom og pepsi - for humørets skyld ;) sånn går det når det er semesterinnspurt på universitetet, matlaging blir ikke første prioritet ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...