Gå til innhold

Hagegynge på balkong, tro?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Noen som har testa å ha hagegynge på balkong? Hvis man fant en nett liten en, men med plass til å ligge og gynge og tenke på ingenting og drikke kald sider, det er jo bare å demontere taket (overdekket og stor balkong) så den trenger kanskje ikke ødelegge så mye..? Hm.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Gyngestolen var knallfin, men det må bli når jeg får kjøpt det store huset på en kolle i skogen med tre mål tomt og mye plass...den er litt for fin å ha ute, egentlig. Sofaen var jo en spesiell sak, da :)

Finn er min venn.

Skrevet

Hø?... og jeg som trodde hagebenker var til å sitte på.

Skrevet

Hvis balkongen din er overdekket så har du kanskje en bjelke du kan henge en hengestol/sofa i?

Gjest sug lut
Skrevet

Det har jeg dessverre ikke - og så har de en tendens til ikke å være sånn hypnotisk regelmessig gyngende som gammeldagse gynger. Tenker også på utsikten - men at det kan gå ok om man tenker at uten tak så blir ikke gynga så dominerende innenfra.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja. Bortsett fra at den ligger på sånn ca fem ganger det jeg har tenkt å bruke på den.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det er nok mer pris-sjiktet... Samtidig hadde min barndoms hagegynger fjærer i setet, så man duvet ekstra godt. Jeg synes ikke man sitter spes godt i de med sånt plastnettstoff i setet, samt at jeg ikke tror på holdbarheten av det, og med store stuffa puter i (som jeg skal ha uansett hva de koster) så blir setet litt smalt og litt grunt tror jeg. De hadde en super en på lokale hagesenteret i fjor, lux-versjon, som jeg var dum nok til ikke å kjøpe på tilbud i fjor høst...

Gjest sug lut
Skrevet

Men om du ser bort fra sitting var den passe lekker, sant?

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg klikker til øyet blir stort og vått, blomstre - det skal nok ordne seg det her! Gyngebenk var vakkert (ville hatt den hvit) men litt mer ruvende enn en skarve balkong tåler, selv om det er en relativt sett stor balkong. Men en eller annen av de med stålramme burde gjøre susen.

Skrevet

Fikk du med deg den som var pimpa opp under million-tråden? Tror det er den du MÅ ha! Kall inn til krangledugnad: pimp my hammock ;-)

Skrevet

Knute på tråden?... Løp og kjøp!

-Og kall inn til "pimp my hammock", vi kommer ilende med det vi måtte ha av malings-, lakk-, gullspray-, stoffrester og dusker! Passer det på søndag? Da er jeg nærmere enn vanlig :-)

http://www.scenesans.no/files/Maksimalt.pdf

Gjest sug lut
Skrevet

Det synes jeg er en glimrende ide bortsett fra at jeg da ikke har overtatt balkongen ennå, men bevares, de som bor der blir sikkert glade for å pimpes litt de også :D

Skrevet

Jeg vil gjerne være med i PMH, Pimp My Hammock.

Må jeg bestå en test først eller glir jeg rett inn siden jeg er kul?

Gjest sug lut
Skrevet

Du er født kul og sklir inn like a bar of soap, som det så delikat heter.

PMH bør bli en folkebevegelse på linje med geriljagartnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...