Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #26 Skrevet 12. mai 2011 Jeg er enig i at rødt hår er dritstygt, men hadde barnet mitt fått det hadde jeg nok sikkert synes han/hun hadde vært søt allikevel.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #27 Skrevet 12. mai 2011 Jeg var også redd for å få en baby med rødt hår, og som var blek. Relativt stor sjanse for det siste, da jeg er veldig lys og mannen ikke veldig brun han heller. Jeg om NOEN vet hvir dritt det er å være bleik og bli solbrent etter ti minutter. Ut kom ungen med rødt hår. Jeg var helt sjokkert over hvor pen han var! Og jeg følte ingen glede eller morsfølelse før det var gått tre mndr, men herregud så pen han var . Skrøyt til pappaen min om det røde, fine håret på tlf tre timer etter fødselen. Viste seg å være melkehvit etterhvert. Syns fortsatt han er utrolig vakker, blek og rødspettete. Han kommer til å hate å være så bleik når han blir eldre, men vi får pøse på med god påvirkning til godt selvbilde.. Dette går nok veldig bra HI, uansett hårfarge du er bare litt redd for det nye som skal skje.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #28 Skrevet 12. mai 2011 Nesten så jeg har lyst å legge ut bilde av min lille gutt med rødt hår og store flotte krøller..... ...men gjør det selvsagt ikke. Men nyyydelig er han og DET flotte håret, da!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #29 Skrevet 12. mai 2011 Jeg tror ikke dere får en rødhåra unga når dere er mørke begge to. Hadde en av dere vært blond og en brun i håret så kanskje.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #30 Skrevet 12. mai 2011 For noe tull. Det fungerer ikke sånn. Rødt hår kommer fra et ressessivt gen. Dvs at begge foreldrene må være bærere av genet for at man skal lage et barn med rødt hår. To med mørkt hår kan like greit være bærere av genet som to med lyst hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå