Gå til innhold

Nå må dere gi dere med denne hetsen av Frp velgere !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hetser ingen, men undrer meg veldig over hva småbarnsforeldre tror de vil få ut av en regjering hvor FRP har flertall. Jeg tviler på flertallet av de som stemmer FRP her inne har en inntekt langt over gjennomsnittet noe som får meg til å undre enda mer på hva dere tror en slik regjering vil kunne gjøre for dere. Snakket nylig med en alenemor som er alene med to barn og mottar overgangsstønad, har ingen utdanning og stemmer FRP. Hun søker jobber i butikker o.l. Det må være lov å lure på om de som stemmer FRP virkelig har tenkt over hva de faktisk ber om. Et parti som gradvis ønsker å bryte ned et velferdssamfunn som er bygd opp gjennom mange ti år. Hiver meg på hun som ba FRP velgere om å lese partiprogrammet først. Vi kan snakkes etterpå og jeg skal ikke undre meg over deres valg lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så enig! Det er så politisk sneversynt at det er helt utrolig ... Har selv en venninne som er arbeidsledig og fremdeles bor hjemme hos foreldrene. Hun stemmer FrP ... Faren min (som stemmer Høyre) lo høyt da jeg fortalte om min venninnes partipreferanser - det var rundt den tiden FrP fremmet forslag om at alle som får trygd skal møte på NAV-kontoret kl 8 hver morgen og være med på kurs for å lære dem å søke jobber. Intet oppmøte - ingen penger. God idé forsåvidt, men jeg skal love deg at venninna mi satt colaen i halsen da jeg fortalte henne om det :P ikke snakk om at hun hadde dratt seg opp om morgenen "for å sitte på NAV-kontoret sammen med en gjeng trygdesnyltere"! Vel, stemmer man FrP så vet man hva man får ...

 

Jeg ler også av FrPere som mener alle andre partier er så snillistiske i innvandringspolitikken ... Venstre har for eksempel "Asylsøkere som misbruker asyinstituttet til å bedrive kriminell aktivitet må få en rask reaksjon fra rettsvesen og politi og utvises" i partiprogrammet, samt at de som har fått avslag MÅ tvangsreturneres hurtigere enn de blir idag. Også partiene lenger mot venstre har lignende fraser i partiprogrammene sine ... Alle er enige om at kriminelle innvandrere og folk som kommer til landet for å snylte på velferdsstaten ikke har noe i Norge å gjøre, ingen liker tjuvraddene fra Øst-Europa som raider norske hjem og biler, ingen syns det er hyggelig at man enkelte steder i Oslo ikke kan vise at man er homofil av frykt for sinte muslimer - FrP har faktisk ikke monopol på disse meningene, selv om det til tider virker sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer FRP for å dra politikken i den retningen. Det betyr ikke at jeg syns alt FRP har planer om er god skuring. Faktisk en del som er idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alternativer til offentlig helsevesen. Om du vil betale for det kan du få stort sett den behandlingen du ønsker i USA. Det koster selvfølgelig flesk, men det er jo aberet med å ordne slikt privat.

 

Hvordan ville du gjøre "møkkamaten" dyrere i forhold til norskprodusert mat som kjøtt, fisk og kylling? Å redusere/fjerne overføringer og avgifter vil jo virke stikk motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...