Gå til innhold

Nå må dere gi dere med denne hetsen av Frp velgere !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er bare kvalmt !

 

Og dere som hetser er bare en gjeng med FEIGE mobbere og det er mye værre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke meg på de som absolutt skal mobbe FRP.

 

Jeg stemmer FRP men, jeg hetser ikke AP og de andre partiene, heller ikke de som ikke stemmer.

 

Man må jo få lov å stemme det man vil, og ha sine meninger. DET er et FRITT land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når man stemmer på et parti med så menneskefiendtlige holdninger som FrP fortjener man litt hets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord så oppmuntrer du 12:33 til mobbing?

 

Jeg er ikke rasist, eller har en fiendtlig holdning mot mennesker. Hvorfor kan ikke jeg se på ting annerledes enn hva DU gjør?

 

Håpløse folk som absolutt skal mobbe og hetse fram sine meninger bare for "de vet best".

 

Blir bare mer og mer for FRP med slike holdninger i andre parti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en syk konklusjon. "Litt hets" er ikke det samme som mobbing. Og du er selvhøytidelig og humørløs.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kan gjøre at noen føler seg mobbet, men det gjør IKKE de som serverer "litt hets*" til mobbere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de er en del av mobben som mobber.

 

Fornekte i vei du, jeg bryr meg ikke. Er bare lei av alt hetset i debattene til tider, og nok mange som hetser blir en mobb som mobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og atter en gang så skulle jeg gjerne fått noen konkrete eksempler på det du sier, 12:33.

Hver eneste en som kommer med slike påstander har ingen eksempler til å underbygge det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla. debatten som: Hvis barnet mitt stemmer FRP så har jeg sviktet som mor.

 

Det er vel den siste som har kommet. Jeg sitter ikke å husker alle titlene, men det er MYE i samme tema om hvor dumme, ignorante osv. FRP tilhengerne er.

 

Men de som henger oss ut og hetser oss, tørr dere og signere med hva dere stemmer? Hender, men sjeldent jeg har sett det.

 

Hvorfor skal jeg bli hetset for min mening? Svar på den du om du tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er de ikke. For at noe skal være en mobb må det være en samling mennesker med onde intensjoner. Du er virkelig ikke god i norsk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg mente at 12:33 skulle gi meg eksempler på hva som er menneskefiendtlig, ikke eksempler på hva som blir brukt som hets mot FRP. Akkurat slike ting blir for dumme til at jeg gidder å ta dem til meg :-)

 

Synes faktisk det heller er AP-velgerne som burde passe seg litt for å si høyt hva de stemmer med tanke på at skoler blir lagt ned i distriktene, fiskerinæringen blir underprioritert, og helsenorge er så ineffektivt at det faktisk er farlig.... At de ikke våkner snart og ser hvilken dritt de har stemt fram? Men selvfølgelig, har en ikke vært i møte med det offentlige noen gang i hele sitt liv og attpåtil bor midt i en by og har en overfull sparekonto så sier det seg selv at rødgrønt er perfekt...

 

Hilsen 13:01 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at hetsing er noe man gjøre for å være snille, eller er hetsing snilt gjort nå og?

 

Når det blir mange nok, med samme hetsing, blir det til en mobb. og da blir det til mobbing. Og det virker jo som om at jo flere dere blir jo bedre blir det og mobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men støtter du et parti som sanker stemmer på fremmedfrykt, "alt var bedre før" og løfter om billig bensin, bacon og alkohol får du ikke min respekt.

 

Hvis du er enig i med hovedlinjene i FrPs partiprogram oppfatter jeg deg enten som en egoist som hovedsakelig er opptatt av at du selv har det bra og driter i andre, eller som mindre smart som ikke skjønner at ting faktisk henger sammen og at det ikke finnes enkle løsninger.

 

Du må gjerne føle deg mobba og hetsa, men står du frem som FrP- velger får du jammen meg tåle at folk påpeker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men støtter du et parti som sanker stemmer på fremmedfrykt, "alt var bedre før" og løfter om billig bensin, bacon og alkohol får du ikke min respekt.

 

Hvis du er enig i hovedlinjene i FrPs partiprogram oppfatter jeg deg enten som en egoist som hovedsakelig er opptatt av at du selv har det bra og driter i andre, eller som mindre smart som ikke skjønner at ting faktisk henger sammen og at det ikke finnes enkle løsninger på komplekse problemer.

 

Du må gjerne føle deg mobba og hetsa, men står du frem som FrP- velger får du jammen meg tåle at folk påpeker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fremmedfrykt å stille noen få minimumskrav!

Hva er så galt med å kreve at de ikke skal være papirløse? Eller hva er så galt med å forbeholde seg retten til å ikke ta imot asylsøkere med drapsdom f.eks? Eller å forvente at de skal sette seg litt inn i hvordan den norske kulturen fungerer før de stiller sine helt egne krav uten å ta hensyn til at vi har et ganske annet system her til lands?

 

Hvis du ikke skjønner at statistikken sier veldig mye om hvordan dagens politiske praksis fungerer så er det vel heller du som er mindre smart. For eksempel økt arbeidsledighet, lengre helsekøer de siste årene, og atter en gang: Skoler som blir nedlagt.

Og hvor blir det av den varme lunsjen til alle? Eller vannet som skulle fylles opp i svømmebassengene? Og for å ikke snakke om fattigdommen som skulle fjernes med et pennestrøk. Den har jo bare økt etterhvert som de har fått ture på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen FÅ stemmer FrP med rette. Folk med mye penger i kontanter, i eiendeler og aksjer. Friske folk, som jobber mye og tjener deretter. FLINKE gründere som driver egen bedrift og gjør det bra og JOBBER for det.....Disse vil få det LANGT bedre med en FrP-politikk hvor enhver skal være sin lykkes smed.

 

Men alle de som går på en eller annen offentlig stønad, alle som bruker det offentliges tjenester, alle som sliter med helsa, de vil få det mye, mye verre med en renspikka FrP politikk. Og det rare er at mange av DISSE stemmer FrP.....Som om billigere alkohol og tobakk vil gjøre livet ders enklere?? For det som vil skje er at all usunn mat og disse produkter vil bli billigere, bensin vi bli billigere, men denne sistnevne gruppen vil få MYE mindre og rutte med for å skaffe disse tingene..Hva hjelper det om øl, sprit, tobakk og bensin er billig om man ikke har penger til og kjøpe det? For det er det som mest trolig vil skje denne svakere gruppen om FrP fikk "enerett" og gjennomført alle sine tiltak.

 

Og nettopp DERFOR kommer FrP aldri til og få noen reell makt. FOrdi deres velgergruppe ikke kommer til å stemme på de når det VIRKELIG gjelder. Fordi de da vil velge seg et liv i fattigdom..Og en annen ting som gjør at de nok bare vil få begrenset makt på landsbasis er deres manglende evne til å være konsekvent. Skal man hele tiden BARE fokusere på ting som er poppis i media, så får de ikke tid eller mulighet til å jobbe for seriøse saker, saker som VIRKELIG betyr noe for landet.....Og da kan man ei heller drive seriøs politikk...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mobb er en SAMLING mennesker. Altså FLERE mennesker samlet et sted. Er dette virkelig så vanskelig å forstå? Utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si deg såpass at hadde jeg hatt noen alternativer til det ineffektive offentlige helsevesenet så hadde min situasjon vært veldig mye bedre! Og de som velger å spise usunn og dårlig mat gjør det jo allerede, selv om det koster "hele" 2 kroner mer enn sunn mat.

Og norskprodusert mat, som kjøtt, fisk, og kylling, er altfor dyrt i forhold til annen halvferdig møkkamat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 13:27, her er jeg helt enig!

 

Og til dere som mener dette er hetsing; ALLE partiene hetser/mobber, whatever, hverandre og andres poiltikk. Alle vil til samme mål, men har forskjellige måter å komme dit på! For å oppnå det de vil så rakker de ned på alle som mener noe annet enn dem selv. Det er ikke bare FrP som får pes, dette gjelder de aller fleste partier. Folk er forskjellige og har forskjellige behov ut ifra livssituasjon o.l, er også derfor det er så himla mange forskjellige partier å stemme på. Ingen er bedre enn andre (eller les; alt er relativt) men det kommer an på øyet som ser og hvilken behov man trenger å få dekket på det stadiet man er på i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer du FrP fordi du har lest partiprogrammet, er enig i langt det meste og syns Siv Jensen er en ålreit partileder, skal du selvfølgelig få lov til å stemme FrP uten at jeg hever et øyebryn. Hovedårsaken til at jeg er skeptisk til folk som stemmer FrP, er at min erfaring med FrP-velgere er at de vet mindre om partiprogrammet de stemmer på enn meg (og jeg er IKKE noen FrP-velger, bare så det er sagt ...). De fleste FrP-velgerne jeg kjenner er fremmedfiendtlige, syns Jens er en bæsj, og forguder hvert eneste lille populistiske utsagn Siv Jensen lirer av seg. Jeg aner for eksempel ikke hvor mange dyrekjære mennesker som gikk av skaftet da Siv plutselig ble dyreverner og pelsmotstander før valget i '09 ... Jeg måtte flere ganger opplyse dem om at det berømte 100-dagersløftet ikke nevnte dyr med et eneste lite ord engang - ei heller er det de har programfestet ang. dyrevelferd noe særlig å skryte av.

 

Har du et bevisst forhold til det du stemmer på skal du selvfølgelig få lov til å stemme hva du vil. Jeg er like fullt uenig med deg, og kommer nok til å sende en spydig bemerkning eller to i din retning i ny og ne :) men det gjør jeg jammen meg med folk som stemmer SV også (makan tiil naiv gjeng skal du lete lenge etter!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke FrP de eneste som stiller verken minimumskrav, krever papirer eller at asylsøkere følger norske lover. Det gjør også SV såvidt meg bekjent.

 

FrP er mestere til å stille opp enkle bilder med oss snille nordmenn på den ene sida og de fæle utlendingene (muslimene) på den andre. Når slike diskusjoner dras inn i valgkampen for kommunevalgene er det å spille på fremmedfrykt ettersom problemstillingen er helt irrelevant for dem som sitter i kommunestyrer.

 

Statistikk kan ofte brukes til akkurat det du vil og den sier kun noe om forholdstall, aldri noe om årsak og virkning. Statisktikk sier absolutt ingenting om politisk praksis om du ser bort fra statistikk over hvor mange innlegg ulike representanter har holdt. Vi har dessuten ikke økt arbeidsledighet og sammenlikner du med det meste av Europa har vi ikke reell ledighet. Lengre helsekøer henger bl.a sammen med at folk blir eldre og ingen har da sagt at de kan fjerne fattigdom med et pennestrøk?!? Det er bare FrP som sier slikt.

 

Du bekrefter bare min oppfatning av FrP velgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...