Gå til innhold

Føler meg nesten "rar" som ikke er sliten hele tiden med 3 små barn..virker liksom som om man SKAL være totalt utslitt hele tiden da...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hipp hurra og heldig for deg at det finnes noen som aldri blir sliten...

ser på disse energibombene som jobber i barnehagen og er helt viltre, og går hjem og er like ivrige med de 14 unga de har hjemme og!

 

Men du har jo en MANN og, og det hjelper en GOD DEL!

 

Jeg er alenemamma med en trassig 2.5 åring. pappaen hennes gjør alt for å bare stikke kjepper i hjulene for alt jeg vil og skal gjøre.

Lager hinder for det meste, og stiller sjeldent opp, men syter og piper for at han ser ungen så lite,

 

Sliten??

 

JA JEG HOLDER PÅ Å KLIKKE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes da plenty av alenemødre som sier de klarer seg helt fint uten å bli utslitt også.

Tror det har mye med holdninger og innstilling å gjøre.

 

Jeg har en mann men fordi han jobber skift så er jeg mye alene med barna. Hvis jeg på forhånd har bestemt meg for at det blir slitsomt de dagene jeg har barna alene, så BLIR det slitsomt. Hvis jeg derimot går på oppgavene med friskt mot, så går det helt strålende.

 

Dette er vel heller ikke en konkurranse om hvem som har det verst. Hi prøver vel bare å utfordre "sannheten" om at man MÅ være så fordømt sliten om man har tre barn. Noe man altså ikke må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...