Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #26 Skrevet 11. mai 2011 Så flott av deg, HI! Skulle ønske du var stemor til mitt barn! Og du 17:33, er vel ikke din bisniss hvor kjapt de flytter sammen vel? Ble sammen med mannen min i september, og vi flytta sammen i februar. Hva er problemet? Barnet er der nå, og om 1-2-3 år....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #27 Skrevet 11. mai 2011 Om dere er sammen 24/7 så er du jo allerede stemor nå, og da burde du ha satt deg inni hva det innebærer! Om mamman til jenta bor så langt vekk at du ikke har fått møtt henne, så må det jo være veldig mye reising på dette barnet om det skal fram og tilbake annenhver helg og en dag i uka (håper den ene dagen i uka er i forbindelse med helga da). At dere blir samboere er jo et stort steg og det bør være gjennomtenkt og ikke tatt utifra nyforelskede følelser.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #28 Skrevet 11. mai 2011 Det er ikke såå langt vekk.. Men et lite stykke så det er ikke noe reising sånn senn, men en liten biltur. Og jeg har satt meg godt inn i dette, ovenfor jenta hvertfall.! De sover ikke her når hun er på pappahelg og sånt da, men er her på dagen og sånne ting..så blir det jo neste steg å få tregt mamman.. Noe jeg ser fram til! er det så alt for tidlig å flytte sammen..? Det er ikke pga forelskelse og det der, vi kjenner begge at dette er riktig og har prata mye om at nå er det oss og at om vi flytte sammen er det ikke bare for ett år eller to, nettopp fordi vi har barn å ta hensyn til.. Samtidig som at vi snakker om at går det trått skal vi snakke og reparere.. Vi er rimelig sikre på at dette er det vi vil.. Vi har snakka dette inn og ut, opp i mente nå Hi
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #29 Skrevet 11. mai 2011 Det er ikke såå langt vekk.. Men et lite stykke så det er ikke noe reising sånn senn, men en liten biltur. Og jeg har satt meg godt inn i dette, ovenfor jenta hvertfall.! De sover ikke her når hun er på pappahelg og sånt da, men er her på dagen og sånne ting..så blir det jo neste steg å få tregt mamman.. Noe jeg ser fram til! er det så alt for tidlig å flytte sammen..? Det er ikke pga forelskelse og det der, vi kjenner begge at dette er riktig og har prata mye om at nå er det oss og at om vi flytte sammen er det ikke bare for ett år eller to, nettopp fordi vi har barn å ta hensyn til.. Samtidig som at vi snakker om at går det trått skal vi snakke og reparere.. Vi er rimelig sikre på at dette er det vi vil.. Vi har snakka dette inn og ut, opp i mente nå Hi
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #30 Skrevet 11. mai 2011 Det er ikke såå langt vekk.. Men et lite stykke så det er ikke noe reising sånn senn, men en liten biltur. Og jeg har satt meg godt inn i dette, ovenfor jenta hvertfall.! De sover ikke her når hun er på pappahelg og sånt da, men er her på dagen og sånne ting..så blir det jo neste steg å få tregt mamman.. Noe jeg ser fram til! er det så alt for tidlig å flytte sammen..? Det er ikke pga forelskelse og det der, vi kjenner begge at dette er riktig og har prata mye om at nå er det oss og at om vi flytte sammen er det ikke bare for ett år eller to, nettopp fordi vi har barn å ta hensyn til.. Samtidig som at vi snakker om at går det trått skal vi snakke og reparere.. Vi er rimelig sikre på at dette er det vi vil.. Vi har snakka dette inn og ut, opp i mente nå Takk for svar 17:37!!) Hi
malingus Skrevet 11. mai 2011 #32 Skrevet 11. mai 2011 Sludder og vås! Selv om man er mye sammen er det laaaangt ifra det samme som å bo sammen. Og man vet faktisk ikke helt hva det innebärer å väre stemor/far för man har bodd sammen en stund. Går nok fint HI! Pröv å ta ting som det kommer, og ikke forvent altfor mye. Det er sjeldent enkelt, men kan bli valdig bra. Men er det så at man må sette seg ned med "biomor" og ha lange samtaler för man flytter inn med barnet hennes? Bestemme regler og "gjöre ting klart"? Har jeg aldri gjort. Ting flyter jo på og har aldri fölt noe behov for det. Tydeligvis ikke hun heller. Og uansett er det ikke biomor som bestemmer hvordan du skal väre mot barnet. Hun må bare stole på at du oppförer deg bra. Du må få väre deg selv og finne ut av saker selv. Skape din egen relasjon til barnet som det så fint heter. Men for all del; tenk deg nöye om! For det er ingen dans på roser selv om ting virker bra fra starten av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå