Gå til innhold

dere som prøver igjen etter MA og SA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, da håper jeg du hadde el nå Metti!:)

Jeg tror jeg hadde el i går, desverre ikke fått inn mange aksjene... kun på selve el dagen... Krysser fingrene og håper!;)

Gullis: heldigvis ferdig med infeksjon og alt styr! mon tro om kanskje oppsparte midler (7 dager uten sex) gjør at mannen min hadde mange ivrige svømmere i går? hvis det stemmer at el var da så har vi forhåpentligvis en sjans?;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blææææ- skal ikke kroppen blir normal snart??

Satt på jobb idag og fikk plutselig intense smerter i magen (hadde MA i uke 8-9 i februar), og skyndte meg på toalettet.. Heldigvis hadde jeg tatt på meg et lite trusinnlegg om morgenen som reddet klærne mine.. Fikk selvfølgelig mensen, men ikke en helt normal mens for det kom ut en stor klump.. Skal det ikke snart normaliseres?? Har jo hatt mensen etter MAen og da var det litt klumper, men ellers normalt. Bortsett fra at det varte lenger enn vanlig..

ÆSj..

I tillegg vil jeg helst bli gravid fortere enn fortest, men samboer vil gjerne vente til vi har vært på ferie.. Rett og slett pga at han vil at vi skal nyte ferien sammen, og nyte vin og alt kos sammen uten å bekymre seg for en evt graviditet.. Jeg skjønner jo den da, for han har nok rett i at om jeg skulle bli gravid så hadde jeg nok blitt bekymret og ikke minst veldig kveldstrøtt..

Jaja, dagens lille klageinnlegg... :)

Skrevet

Forstår godt at du føler det slik jeg og gullet !!

Alt vi ønsker er jo at kroppen skal normalisere seg..

Utrolig irriterende at eg sov dårlig i natt. Da får jeg ikkje konstantert om jeg har hatt EL eller ikkje. Men tempen var på etter EL nivå i dag. Men som sakt så var eg våken mye i natt.

I kveld ska meg og mannen på date . Det blir kos ; )

Skrevet

hørtes koselig ut med date metti!! Her har vi vært fra hverandre i helgen, men godt å savne hverandre litt også :)

Jeg fikk visst ikke mensen jeg.. var bare den ene klumpen og litt små blødninger, så skjønner meg virkelig ikke på dette her..

Jaja, går seg vel til etterhvert.. :)

håper dere har hatt en fin helg, jenter!

:)

Skrevet

Hei jenter!

Idag er jeg fyllesyk med stort F! Var i dobbel 30-års dag i går, og der ble det mye bobler utover kvelden.. Tåler alkohol veldig dårlig, men hadde det ihverfall utrolig gøy, og da er det neste verdt det :)

Fikk også vite igår at en av mine beste venninner endelig er gravid etter laang prøvetid og prøverørsforsøk. Er så utrolig glad på hennes vegne! Hun er i uke 10 nå, og er livredd for å miste, siden hun vet om så mange som har gjort det. Men de har allerede fått se hjertelyd, så det lover jo bra :)

På tross for fyllesyke har vi fått lagt i aksjer idag. Vi har bestemt oss for å prøve og ta ekstra godt vare på hverandre i sommeren, og heller prøver å legge til rette for litt "romantikk" i stedet for at det blir for mekanisk. Det er veldig godt at vi begge er innstilt på at vi er klare for barn igjen nå. Har droppet både temping og EL-tester denne måneden, og satser på at jeg merker på kroppen når det nærmer seg. Hvis syklusen ikke er helt på bærtur, tipper jeg det blir EL i løpet av neste uke. Blir spennende!

Krysser fingrene for at dere andre som har lagt inn aksjer får det til å klaffe nå!

LilleBlomst: Da jeg ble gravid forrige gang, hadde vi bare sex 1 gang den måneden, og vi traff tydeligvis akkurat. Kanskje kvalitet er bedre enn kvantitet? :)

Skrevet

hehehe:)

Trykker på Liker!;)

Skrevet

Da er jeg 90 prosent sikker på at EL er overstått. Tenk det på syklusdag 17 ... Klappe for kroppen min !!

Men samtidig så tulle kroppen me meg for har fremdels noen små blødninger.. Kommer litt en gang til dagen når jeg er på do. Men jeg sjekket meg jo på mandag så alt skal jo være greit ... Men får vel bare se det Ann og Evt ta en sjekk til

Skrevet

Her kommer et lite hjertesukk fra meg en litt kjip onsdags morgen..

Idag synes jeg virkelig prøving er pyton! Fikk flashback til vår første prøveperiode på ca. 10 mnd der jeg hele tiden var på symptomjakt, først etter EL og så etter eventuell graviditet. .

En lang historie forhåpentligvis kort fortalt: Mannen min er i innspurten av et studieløp for øyeblikket, og som menn flest klarer han kun å tenke på en ting om gangen. Jeg tror kanskje at EL er rett rundt hjørnet, og siden jeg reiser vekk med jobben igår, "måtte" vi ha sex i går (tror jeg) for at ikke denne prøveperioden skal gå rett i dass. Da jeg prøvde å ta initiativ, reagerte han som om jeg ba han om å klippe plenen. Klarte til slutt å overtale han, og det hele endte med at han ikke klarte å prestere, og at jeg ble liggende å hulke i senga. Han ble selvfølgelig lei seg, og sa at han prøvde så godt han kunne, mens jeg prøvde å forklare hvor kjipt jeg synes det var at denne prøvingen blir sentrum av universet for meg. Det hele endte med at han foreslo at vi skulle stille vekkerklokka på ekstra tidlig, og prøve å få det til før vi dro. Men da husets lille prinsesse var våken 0515, kunne vi jo bare glemme det..

Jeg reiser derfor avgårde nå på en tur jeg egentlig hadde gledet meg til med litt bismak i munnen. Og er samtidig litt sint på meg selv fordi jeg reagerer slik jeg gjør. Jeg har jo både en flott mann, en nydelig datter, masse gode venner og familie, men ønsker virkelig at min lille prinsesse en gang skal bli storesøster.. Får bare krysse fingrene for at EL kommer til helga (har ikke hatt EL slim enda, så vidt jeg kan se, og er ganske tørr)..

Håper noen orker å lese mitt lille vulkanutbrudd, og gjerne dele egne tanker og følelser rundt dette. .

Klemmer fra meg (som håper å ikke bli askefast med EL i Danmark;)

Skrevet

Åh som jeg kjenner meg igjen!! Min kjære reiste på jobb mandag (Fikk lagt inn aksjer søndag) og el i dag. Dette er andre mnd vi akkurat ikke treffer. Og jeg kjenner at det tærer, mer på meg enn på han. Nå er han borte i tre uker, så vi treffer heldigvis neste mnd. For en tid tilbake fikk jeg en meldig av han mens han var på jobb. Der sto det, etter at jeg hadde klaget min nød ang. el og lurte på hva jeg skulle gjøre: "Se litt lyst på livet, kanskje....Du har en mann som elsker deg utrolig mye. 2 barn som er fantastiske, en familie og en svigerfamilie som er glad i deg. Du har oppnådd mye. Kan du ikke bare lene deg litt tilbake og nyte tiden som kommer?"

Alt er jo sant, men jeg klarer ikke å se det sånn nå etter MA`n. Det mangler liksom noe. Og jeg vet at hans største ønske er å få et biologisk barn, da de to jeg har ikke er hans. Men han er jo fantastisk med dem, og behandler dem som sine egne. Jeg er utrolig heldig, men når vi da ikke treffer el for nte gang. Blir jeg bare frustrert.... Og så tenker jeg på alderen, jeg blir jo ikke yngre heller!!

Nå klamrer jeg meg til håpet om at svømmerne overlever flere dager der inne!

Lite frustrasjonsutbrudd fra meg også.... Jammen godt vi har denne tråden;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...