Gå til innhold

Hvordan ble dere gravide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte veldig ivrige med sex flere ganger om dagen i begynnelsen..Men null positivt resultat.. Så etter 3 pp bestemte vi oss for å ta det som det kommer, og da satt den i 4 pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 2 på vei ;)

3. offentlige forsøket vår.

 

Irriterer meg nesten selv over hvor lettvint jeg fikk hele IVF-prosessen til å høres ut ;)

Altså, LITT mer omfattende enn som så ;)

 

Hun over deg her.

Skrevet

Så godt å få tvillinger spes når en er sliter.

Masse lykke til, det er kjempekos mine er snart 19 mnd.

 

Hilsen hun over.

Skrevet

Ja, kan tro det er stor stas i heimen!! :)

 

Kos deg med dine to ;)

Skrevet

Vi prøvde ikke å bli gravide ...ble det likevel. Aaaaner ikke hvordan ;-O

Skrevet

Hadde ubeskyttet sex i fylla på hyttetur. Tok angrepilla, men ble gravid likevel, gitt..... :)

Er nå alenemor med verdens vakreste lille datter og jeg har aldri hatt det bedre!!

Skrevet

Sex annenhver dag rundt eggløsningen i ca. en uke.

7 måneder er ikke allverden. Jeg ville ikke bekymret meg ennå. Det er ca. 25% sjanse for å bli gravid pr. syklus for et ungt og friskt par som treffer eggløsningen.

Det går nok bra! Hvis du ikke er aldrende (over 35), ville jeg ikke begynt å bekymre meg før det var gått et par år. Og da bare fordi man har mindre tid og burde forsikre seg at alt er i orden.

 

Skrevet

jeg hadde meg, og brukte ikke prevensjon... antagelig ikke ulikt de fleste med unntak av jomfru maria....

Skrevet

vi hadde sex når vi hadde lyst og vip så var jeg gravid med førstemann.

andremann hadde vi sex før eggløsning men pga sykdom ble det ikke mer men gravid ble jeg da også.

 

tredjemann hadde vi av forskjellige grunnern kun sex en gang den mnd men han fant veien han og. hehe

 

jeg er veldig heldig og har blitt fort gravid.

 

men kansje du kunne bruke slik egløsningstester, kansje det kan være en hjelp om dere ikke har forsøkt det alt. tar det lang tid bør dere ta kontakt med lege og fåundersøkt om det er en grunn til at dere ikke blir gravide.

og få den hjelpen dere evt. trenger

 

et annet godt råd er at dere ikke må stresse med det, men slappe av og nyte det. det gjør faktisk en forskjel for mange.

 

ønsker deg held og lykke og håper at spira deres sitter snart holsen trebarns mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...