Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #26 Skrevet 8. mai 2011 Begynte veldig ivrige med sex flere ganger om dagen i begynnelsen..Men null positivt resultat.. Så etter 3 pp bestemte vi oss for å ta det som det kommer, og da satt den i 4 pp.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #27 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har også 2 på vei 3. offentlige forsøket vår. Irriterer meg nesten selv over hvor lettvint jeg fikk hele IVF-prosessen til å høres ut Altså, LITT mer omfattende enn som så Hun over deg her.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #28 Skrevet 8. mai 2011 Så godt å få tvillinger spes når en er sliter. Masse lykke til, det er kjempekos mine er snart 19 mnd. Hilsen hun over.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #29 Skrevet 8. mai 2011 Ja, kan tro det er stor stas i heimen!! Kos deg med dine to
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #30 Skrevet 8. mai 2011 Vi prøvde ikke å bli gravide ...ble det likevel. Aaaaner ikke hvordan ;-O
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #31 Skrevet 9. mai 2011 Hadde ubeskyttet sex i fylla på hyttetur. Tok angrepilla, men ble gravid likevel, gitt..... Er nå alenemor med verdens vakreste lille datter og jeg har aldri hatt det bedre!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #32 Skrevet 9. mai 2011 Sex annenhver dag rundt eggløsningen i ca. en uke. 7 måneder er ikke allverden. Jeg ville ikke bekymret meg ennå. Det er ca. 25% sjanse for å bli gravid pr. syklus for et ungt og friskt par som treffer eggløsningen. Det går nok bra! Hvis du ikke er aldrende (over 35), ville jeg ikke begynt å bekymre meg før det var gått et par år. Og da bare fordi man har mindre tid og burde forsikre seg at alt er i orden.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #33 Skrevet 9. mai 2011 jeg hadde meg, og brukte ikke prevensjon... antagelig ikke ulikt de fleste med unntak av jomfru maria....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #34 Skrevet 9. mai 2011 vi hadde sex når vi hadde lyst og vip så var jeg gravid med førstemann. andremann hadde vi sex før eggløsning men pga sykdom ble det ikke mer men gravid ble jeg da også. tredjemann hadde vi av forskjellige grunnern kun sex en gang den mnd men han fant veien han og. hehe jeg er veldig heldig og har blitt fort gravid. men kansje du kunne bruke slik egløsningstester, kansje det kan være en hjelp om dere ikke har forsøkt det alt. tar det lang tid bør dere ta kontakt med lege og fåundersøkt om det er en grunn til at dere ikke blir gravide. og få den hjelpen dere evt. trenger et annet godt råd er at dere ikke må stresse med det, men slappe av og nyte det. det gjør faktisk en forskjel for mange. ønsker deg held og lykke og håper at spira deres sitter snart holsen trebarns mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå