Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jeg trodde man ble gravid etter sex rundt eggløsning. Men tror jeg har blitt lurt, det funket ikke for meg i hvertfall. Hvordan greide dere det?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Vi hadde oss en runde i sengehalmen og så ble jeg gravid...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Hehe.. hadde besøk av kjæresten *kremt* - eksen hver helg fra fredag-mandag.. Så! Men det endte i abort og vi er ikke sammen lengere, ikke at det har noe med saken å gjøre men..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 nei, nå skal du høre: Jeg lå naken med bena spredd, mannen min stakk tissen sin inn i det hullet som er over rompehullet mitt, og koste vi med hverandre til mannen min fikk det veldig godt. Da rant det melk fra tissen til mannen min inn i hullet mitt. Hihi^^ Men seriøst da: Vi hadde sex 3 ganger daglig i mange uker, så ga vi F fordi gubben ble helt gåen i snoppen, og da satt den Så bare slapp off, det kommer når det kommer
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 ei litt "het natt" etter en fest der å hoppe av i svingen ikke helt funket. resultatet ble, singel og snart alenemor
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Ja, jeg har prøvd både sex og samleie men jeg blir ikke gravid, det virker ikke!!! Hi
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Jeg var 17 år og hadde vært uten prevensjon i ett år uten å bli gravid. Var i et fast forhold og ville absolutt ikke bli gravid, men vi brukte kondom for det meste, men av og til uten. Så ble det slutt mellom oss, og jeg dro over til en pulekompis omtrent to uker etter siste dag av den røde uken. Jeg visste ærlig talt ingenting om eggløsning og når den var (ja, man har seksualundervisning på skolen, men det er kun fokus på prevensjon). Jeg trodde at det var størst sjanse for å bli gravid rett etter mens-uka. Der tok jeg feil. Ble gravid med han "på første forsøk" (nei vi prøvde ikke å blir gravid). Kondomet droppet vi og jeg tok angrepille etter sex til riktig tid selvfølgelig. Var med eksen igjen to uker etter pulekompisen og tok angrepille da også. Var kun et barn når jeg ble gravid, visste egentlig lite om hva som skjer når man har sex. Stemmer for bedre seksualundervisning på ungdomsskolen og gjerne vite hva som skjer om man dropper kondomet. Mer fokus på hvorfor mennesker egentlig har sex.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Jeg sluttet å tenke på at vi skulle lage barn... DA satt spiren!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 les info om eggløsnings.-slim og temperatur-metoden sånn at du er sikker på å ha sex rett før og på eggløsningen din. Jeg brukte en computer som het babycomp, funka bra for meg 3 graviditeter og som prevensjon mellom dem,
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Både temp, el-tester og el-smerter forteller meg akkurat timen jeg har EL. men dessverre funker det ikke for meg Skulle ønske jeg ble flinkere til å tenke på noe annet
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Hadde sex... Hadde sex ca hverdag kanskje.. prøvde ikke å bli gravid, men en konsekvens av sex uten prevansjon kan jo være graviditet og det var det gitt... Vi var rett og slett kåte og forelska.. er alenemor nå da, så forelskelsen ble erstattet med baby =)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #19 Skrevet 8. mai 2011 Hadde ubeskyttet sex med kjæresten EN gang, men det var visst nok
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #20 Skrevet 8. mai 2011 Jeg tror fremdeles det er storken som kommer hit jeg da.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #22 Skrevet 8. mai 2011 Sikkert smart å ikke tenke så mye på det. også ville jeg gått til gynekolog og sjekket at alt var ok just in case. Husk å ha sex FØR eggløsning da..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #23 Skrevet 8. mai 2011 sex annenhver dag i en måned. Spiren satt på første forsøk.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #24 Skrevet 8. mai 2011 Tok flere sprøyter over lengre tid. Lot en lege me en jævlig lang nål hente ut eggene mine. Fikk mannen til å komme i en kopp. Blandet egg og sæd i en skål. (Er meg fortalt i hvertfall. Var ikke tilstede selv da. Lå og sov av meg morfinrusen da!) Fikk samme lege til å sette inn 2 befruktede egg! Voila....! Baby i magen!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #25 Skrevet 8. mai 2011 Jeg gjorde som 23:53 tre ganger uten at det hjalp. Dro så til utlandet og fikk donor egg. Da satt de begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå