Gå til innhold

Hva mener dere om Holmlia (Oslo)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har vært der, men jeg bodde der som liten og har masse gode minner derifra.

Husker godt friheten da det var sikre veier til de fleste steder som lekeplass, butikk og skole.

Lenger faktisk tilbake noen ganger og har lyst til å ta meg en tur dit for å spasere rundt på gamle trakter.

Bodde på Ravnkroken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i ravnkroken ?

Skrevet

Etter å ha lett litt på kart og flyfoto fant jeg det.

Men ser ut som lekeplassen "min" ved terrasseblokkene er borte :o)Sender deg en PM

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint på Holmlia, særlig fordi man har nærmest gangavstand til stranda.

Den eneste grunnen til at jeg ikke ville bodd der, er at andelen minoritetsspråklige er så ekstremt høy. Jeg vil helst at barna mine skal vokse opp et sted der andelen etnisk norske er minimum 50 %.

Hadde jeg ikke hatt barn (eller dersom de var eldre) kunne jeg godt bodd på Holmlia.

Skrevet

Holmlia er kjempe stort. Der finnes bra og mindre bra strøk.Hvis du skal flytte til Holmlia anbefaler jeg følgende områder i denne rekkefølgen: Hallagerbakken, Ravnåsen, Gamlelinja, Toppåsen og Sloreåsen. Jeg har ikke et godt inntrykk av Åsbråten (alt fra holmlia ungdomskole og til åsbråten senter) og holmlia senter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...