Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #26 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ei bekjent av meg som fikk unge med en tyrker.Og hun jentungen ble ikke pen, for å si det sånn :-s Hun arvet faren sin ufattelig stygge ørnenese. Det var sprøtt å se på...har aldri sett en så lite pen unge :-s Nesa var enorm! Huff...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #27 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har enda tilgode å se en pen tyrker, så jeg tipper barnet blir mindre pent, hvis ikke mor er smellvakker. Men hadde hun vært smellvakker, så hadde hun funnet seg noe annet enn en tyrker, så jeg tipper ungen blir hårete og har stor nese, samt stygg tannstilling.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #28 Skrevet 8. mai 2011 Du har til gode å se en pen tyrker?! Jeg vet om mange pene flotte tyrkere jeg, både menn og kvinner! Mye penere enn veldig mange av oss skandinaver om man først skal begynne å måle hvem som er penest.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #29 Skrevet 8. mai 2011 Enig med 22:57 Finnes mange pene tyrkere og mange stygge norske. Jeg er verken norsk eller tyrker og har den nydlige brune fargen med store brune øyne. Når jeg er på byen for jeg mye opperksomhet, mest av norske menn, selvom de er sammen med damene sine. Hvorfor ser de på meg som ikke viser hud når de har en norsk blondine som er nesten naken ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #30 Skrevet 8. mai 2011 Ikke godt å si for far tar med seg barnet til Tyrkia slik at mor ikke får se det igjen... Sorry litt fordomsfull .....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #31 Skrevet 8. mai 2011 Kan bli veldig vakker eller stygg som juling..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #32 Skrevet 8. mai 2011 jeg får mulatt unge men vet at ungen kan se helnorsk, hel kurdisk (faren er en %("¤&%#" av en kurder) eller lett blanding. alt etter hva som slår sterkest ut men hun kommer uansett hva andre sier til å bli den nydeligste i verden
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #34 Skrevet 9. mai 2011 Til 09:09 Nei, jeg er ikke dum. Er du? 22.39
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #35 Skrevet 9. mai 2011 Ofte blir barn av foreldre med forskjellige etnisk avstamminger svært pene siden de får en noe rikere genpol, ofte svært symetriske trekk og mange av verdens vakreste mennesker er blanding mellom etniske grupper. Selvsagt har foreldrenes grunntrekk litt å si, men de fleste barn jeg kjenner til som har feks en norsk mor og arabisk far feks er utrolig vakre. Legger til at mine barn er 100% etnisk norske, etter det jeg vet i hvertfall. Veldig pene de også selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #36 Skrevet 9. mai 2011 Den peneste jenta jeg vet om har tyrkisk far og norsk mor. 18 år og SMELLVAKKER!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #38 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har en datter med sånn ca samme blanding og hun har mørkt hår (med krøller), og brune store øyne. Ikke særlig gyllen i huden, men blir kjempe fort brun:) Kjempe nydelig, syns jeg:) Men uansett hvor mor og far er fra så blir barna (for foreldrene), de fineste på jord<3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #39 Skrevet 9. mai 2011 23:55 Assa, er DU dum eller?! Du får vel ikke et mulattbarn om du er norsk of faren kurder!! Halvt norsk og halvt kurdisk blir da vel ikke mulatt! Hehehe, det må være dagens dummeste..
Siridk Skrevet 9. mai 2011 #40 Skrevet 9. mai 2011 Jeg trenger ikke å være anonym her. Dere som synes den blandingen burde se min datter!!!! Hun har perfekte buede bryn, lange vipper, mørke blondt hår, brune øyne, hvit i huden, bitteliten nese å ser ikke ut som om hun er 10% tyrker engang!!!!! Gå på bloggen min så ser dere hvordan hun ser ut http://thesirilife.blogg.no Jeg er faktisk mørekere i huden enn samboeren min å datteren min av natur. Til å med datteren til samboeren min som er 100% tyrker er lysere enn meg å har like mørkt hår som meg. Jeg blir provosert! Sier ikke at datteren min er verdens vakkreste. Greit å ha meninger, men å kalle barn stygt som ikke kan forsvare seg eller som ikke har gjort noen vondt er jævlig fatalt! Tenk om barne DITT blir kaldt stygt fordi dere er hel norske å har ikke en ting som skiller seg fra et annet barn. Vil dere like det? Jeg vet ihvertfall at min datter blir noe helt eget å ser ikke ut som noen andre å vil bli kjent fordi hun er spesiel å ikke A4. Tenk før dere skriver sånt å tenk hva om noen kaller DERES barn stygt!!!!!!!!! Dere oppfører dere som små barn å dere burde vite bedre!!!!!! Hilsen Forbanna Siri!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #41 Skrevet 9. mai 2011 Unnskyld meg altså! Er vell ingen barn som ikke er pene vell!!! Som jordmoren sier, om du ikke synes selv at babyen din er nydelig, hvem skal da gjøre det? Bare ett utrykk ho sa til meg da jeg var gravid.. Jeg er norsk, babyen min er 2 månder, og han har tyrkisk far, men er absolutt det nydeligste i hele verden! Er også noen som sier at de "BLANDINGS BABYENE", at mor og far er fra forskjellige land, er de fineste og peneste ungene man kan få! Vet ikke om det stemmer, for har ikke en helt norsk baby, bare den lille jeg fikk for 2 månder siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå