Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Blir disse barna "mindre pene"? Kjenner ingen andre med den blandingen så er litt spent!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 De jeg har sett er veldig mørke. Og jentene er hårete. Bart og øyenbryn som går i ett. Men for all del dette kommer jo an på foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Ja det har jeg sett også, veldig veldig hårete, bart, hår på ryggen ect
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 What?? Det har jeg aldri sett! De blandingene jeg vet om er nydelige, spesielt jentene
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har den oppfatning at disse barna blir utrolige pene!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Hun Ema i unge mødre hadde vel barn med en tyrker tror jeg. Leyla. Men Ema er jo fra croatia eller noe. Men kan jo se sånn ca der.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 å jo, kjenner noen som har den "Blandingen" jenta er såååå skjøøøønn!!!!!!! NYDELIG!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Jentene blir utrolig pene, markert ansikt , fin farge i huden:)
Ronja80.mor til 2 Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Jeg kjenner en del barn av skandinavere og tyrkere, bor i Tyrkia. Å det er pene barn det Nå skal det jo generelt en del til før barn blir stygge da. Tror det ligger et par bilder av ungene mine i albumet mitt her inne. Nå har mannen min kurder, så han er gjerne litt mørkere enn tyrkere generelt. Jenta våres er mørk og ser tyrkisk ut, mens gutten våres er mer blanda, han kan kanskje bli tatt for å være en mørk nordmann. Nydelig er de nå begge to, men jeg blir vel litt innhabil i den saken. Dersom du vil bli kjent med flere i samme situasjon som deg finnes det er forum: http://s4.zetaboards.com/Its_all_about_Turkey/index
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Hvordan får man sett bilder i album her inne?? (jeg venter barn med en kurder, så jeg ble med ett litt nysgjerrig )
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 De 2-3 barna jeg kjenner har tyrkisk far og lyse norske mødre. De er nydelige! Nøttebrune øyne og gyllen hud. Bart og svarte hår??? Er vel en kjent sak at alle blandingsbarn blir flotte.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har barn med en tyrker og de er blonde og blåøyde, men har lett for å bli brune. Selvfølgelig er de vakre.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #18 Skrevet 8. mai 2011 Vet bare om en. Hun har pene foreldre. Jenta har allerede før hun har fylt to år tegn på å få stor nese, samt at hun har utrolig kraftige/store og svarte øyebryn. Huden er like mørk som hos de fleste heltyrkiske ungene jeg har sett. Ellers er hun absolutt veldig søt og flott.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #19 Skrevet 8. mai 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Vendela_Kirsebom Say no more....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #20 Skrevet 8. mai 2011 Sønnen til venninden min ser helt norsk ut, blå øyne, lyst hår, lys i huden, men blir kjempe fort brun.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #21 Skrevet 8. mai 2011 Norsk/tyrkiske barn er vakre! Min datter har tyrkisk far,og hun har mørke øyne og lyse brune krøller. Huden hennes er lett gyllen og hun er selvfølgelig nydelig! Å si at disse barna blir "mindre pene",provoserer og sårer meg noe veldig.Skjerp dere! Det er barn vi snakker om her!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #22 Skrevet 8. mai 2011 Like teit å spørre om som å spørre hvordan barna blir seende ut hvis mor er fra Hamar mens far er fra Drammen. Noen tyrkere er kjempepene, mens andre er dritstygge. Noen norske damer er vakre mens andre ser ut som noe katta har dratt inn. Får du et barn som arver pene trekk fra mor eller far så blir barnet pent, og det samme gjelder andre veien. Når det gjelder hårvekst har jeg sett jenter fra Moss som har bart, så det er ikke noe must å være tyrker for å få det.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #23 Skrevet 8. mai 2011 21:37 Veldig godt svart!! Forstår ikke hva dere tenker med dere som spør om slike ting, og dere som svarer nedsettende. Jeg kjenner 3 par der mor er norsk og far er tyrkisk. De har et barn hver, som alle er flotte unger. Vanlig lys hud og blondt/lys brunt hår, selv om dette ikke har noe å si for om et barn er pent eller ikke! Skjerp dere jenter...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #24 Skrevet 8. mai 2011 Hahaha, ja der kan man se. Men kan man da konludere med at alle svensk-tyrkiske unger blir veldig pene og lite smarte? Siden det tydeligvis bare er ett svar mener jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #25 Skrevet 8. mai 2011 Naboguttene her har norsk mor og tyrkisk far, og de er kjempenydelige! "Nordisk" farge i huden, men blir gyllenbrune bare de tenker på sola. Begge 2 har store, nydelige brune øyne, og brunt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå