Moonfreckle Skrevet 6. mai 2011 #27 Skrevet 6. mai 2011 Jeg ønsket meg i årevis en piercing i øyenbrynet, men det skjedde aldri! Tatovering har jeg derimot anskaffet, høyre legg er dekorert med egendesignede tribalaktige sommerfugler, som senere har fått en 'skygesverm' en annen gråtone, ganske stilig blitt. Når graviditeten er over skal jeg tatovere overarmen, antagelig blir det en ren med forskjellige blomster i farger, enten fantasi eller muligens en samling favoritter, blandt annet forglemmegei.... I nakken har jeg noe spennende planlagt, men har ikke klart å få bildet helt riktig inne i hodet enda.
Kokkosbolle Skrevet 6. mai 2011 #28 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har hatt piercing i øyebrynet og underleppa, men det er leenge siden... Har fortsatt to piercinger i tunga, som jeg er veldig glad i:) Har tattoveing i nakken, håndleddet, underarmen og korsryggen. Om noen uker er jeg ferdig med min "siste" (altså nyeste) tattovering, som dekker store deler av overarmen, gleder meg som en unge:)
Kokkosbolle Skrevet 6. mai 2011 #29 Skrevet 6. mai 2011 Ja, også har jeg utvidet hull i øra, ikke så store da, 8 mm...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #30 Skrevet 6. mai 2011 Ingen, ikke engang hull i øra! Men jeg drømmer om en tatovering da.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #31 Skrevet 6. mai 2011 Ei som spør hva en madonna er, jeg kan gi noen piercingforklaringer Madonna/Monroe: En piercing i overleppen. Labret: En piercing i underleppen. Deliah: En piercing i hvert kinn, i nærheten av munnvikene. Angelbites: To piercinger i overleppa, med mellomrom. Snakebites: To piercinger i underleppa med mellomrom. Spiderbites: To piercinger ,vanligvis i underleppa, plassert tett inntil hverandre. Wolfbites: Kombinert angelbites og snakebites Medusa: Midt på overleppa. Bridge: Midt mellom øyenbrynene (ved neseroten) Dermal: En plate under huden som en kule kan festes på, kan plasseres stort sett de fleste steder, veldig vanlig å ha ved kinnbeinet. Tungepiercing: Midt i tungen. Venom bites: To piercinger i tungen. Snakeeyes: En piercing gjennom tungespissen, på langs gjennom. Hood: Intimpiercing på damer (klitten) Så har man en hel del navn for de forskjellige typer piercing man kan ta gjennom øret, og noen til i resten av kroppen som jeg ikke kommer på navnene på. Men det var i allefall noen av de forskjellige typene som finnes
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #33 Skrevet 7. mai 2011 Har 3 vanlige hull i hvert øre, 2 hull som er 8 mm, to piercinger i tunga, en gjennom leppa (ikke under, gjennom), brystvorta og mellom beina.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #34 Skrevet 7. mai 2011 Har 2 tattoveringer og skal ha to til. Kun hull iørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå