Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Kunne vært gøy å se om det er mange Dere som ikke har, lite vits i at dere svarer at jeg har ikke fordi bla bla bla, er ikke det jeg spør om!
Tante Blås Squaw Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Har ring i øyenbrynet, har hatt i nesevingen. Hadde en dermal ved øyet, men den grodde ut da jeg ble gravid sist. På korsryggen (tramp stamp, hehe!) sitter min første tatovering; to enhjørninger. Jeg har en sjøhest på ankelen og en havskilpadde på innsiden av håndleddet. Jeg er mest glad i B'n bak øret, som er forbokstaven i min manns navn ♥ Hadde jeg hatt råd til det, ville jeg vært dekka av blekk fra haka og ned! )
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Har tre tatoveringer, en på innsiden av underarmen, en på siden av hofta, å en på ryggen. Har hatt piercing i navlen, underleppa å nesa. Nå har jeg bare en haug med hull i ørene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har hatt piercing i tunga, men den forsvant da jeg ble gravid med førstemann. Også hadde jeg en i nesa, men det forsvant da jeg runda 20 tror jeg. Har 2,5 tattis.. Holder på å fjerne en med laser, så det er ikke mye igjen av den nå! Hurra! Skal få fjernt alle sammen. Angrer som en hund! (
Gjest Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Har en tattovering. Motorpsycho-logo nederst i nakken
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Har 5 hull i ørene og hadde i navlen for mange år siden. Da jeg var 17 år var det ikke mange piercinger å se, så jeg ble stoppet på gata i Oslo av punkere og rockere som lurte på hvor jeg hadde gjort det Litt mer dagligdags i dag... Har to tatoveringer og skulle gjerne hatt mange mange flere, men jeg mener at enten må man ta skrittet helt ut og virkelig lage noen skikkelige tatoveringer eller så må man stoppe mens leken er god. Jeg synes ikke det er pent med en hel haug småtatoveringer spredd rundt omkring på kroppen uten mål og mening. Skal man ha mange må det henge sammen og du må ha en plan på dekoreringen..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 2 tattiser, tre piercinger. Tunga, puppen og navlen.
Blabb00 Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har nå en stav i venstre øyenbryn. Så har jeg en "prikk" i høyre nesebor. Så har jeg 3 hull i venstre øre, og 2 i høyre øre. Så har jeg et stort kors mellom skulderbladene, til minne om min kjære pappa. Så har jeg hatt i navlen. Så har jeg hatt i underleppen. Så har jeg hatt hand web. Å som Hjemmetråkkende Squaw sier. Jeg hadde også vært dekka av blekk fra haka og ned om jeg hadde hatt råd ;o)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 6. mai 2011 #9 Skrevet 6. mai 2011 Har 4 tattiser,og en piercing nederst:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #10 Skrevet 6. mai 2011 5 tatoveringer, har hatt piercinger i naso, tungen, "madonna", under leppen og i klitten Men alle de er borte nå, og skulle ønske 3 av tatoveringene var det og.. Ung og dum
Inked girl Skrevet 6. mai 2011 #11 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har piercing i leppa og nesa. Også har jeg 3 tattoveringer. Stjernedryss i nakken, stjerner på armen og en sol på skulderen. Har planer om å ta flere.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #12 Skrevet 6. mai 2011 Har hatt en haug i ørene, sitter igjen med 3 på ene siden og 2 på andre. Piercing i underleppa og tunga, har hatt i navlen og nesa. Vurderer å ta dem opp igjen og 2 i øyenbrynet i tillegg. Har tatovering på ryggen, og fler blir det!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #14 Skrevet 6. mai 2011 Har kroppen full av tattiser, har hatt ekstremt mye hull men har ikke en eneste igjen.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 6. mai 2011 #15 Skrevet 6. mai 2011 Hadde først en i nesa da jeg var 13. Så 5 hull i hvert øre, to Tagrus piercinger ( brusktappen ved øret ) tre i navelen, to i tunga, to øverst i øret, to private fordi jeg tapte et veddemål..to i hendene som jeg tok selv, i huden mellom tommel og pekefinger. Veldig feminine greier da, bare diamanter og blomster.. I dag er alt borte, bortsett fra en liten Tagrus :-) Og jeg er blitt skikkelig pinglete;) Har to tatoveringer, en på ankelen med kinesiske blomster og en bak skulderen, som jeg tok midt uti jungelen på en sydhavsøy. Hakket inn, så godt at jeg var full..hehe..ikke så smart da.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #16 Skrevet 6. mai 2011 Har hatt hull i tunga, "Madonna", utvida hull i ørene, under leppa, og har en i navelen som jeg fortsatt har. Har 3 tatoveringer, en på korsryggen som jeg tok da jeg var 16. En på armen som jeg tok da jeg var 21. Tok en på ankelen da jeg var 18, men tok en cover up da jeg var 24 fordi jeg brakk ankelen og fikk et arr rett gjennom tatoveringa som jeg ville dekke over. Så har tatt 4, men 3 syns. Veldig fornøyde med alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #17 Skrevet 6. mai 2011 en tattis på ankelen, skal få min manns navn så snart vi er gift.. gleder meg max ! vurderer også giftering av blekk <3 har hatt piercing i navlen, faktisk flere samtidig :S haha har også hatt i brusket i øret, noe jeg tok ut alt for tidlig, og de grodde kjapt gitt !
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #18 Skrevet 6. mai 2011 Ingen tattiser... Men 2 hull i tunga 4 hull i ene øret( 3 i flippen, 1 øverst på øret) 3 i andre øret ( 2 i flippen, 1 i den brusk-tappen inn mot øret) Har hatt i navelen, men maaaange år siden den ble tatt ut. Tror jeg tok den ut når "alle" plutselig begynte å pierce navelen) Ble sett på som smågal da jeg tok i tunga....Alle skulle se! ( Og holdt på å få sparken fra ekstrajobben jeg hadde....) Dette er 16 år siden!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #19 Skrevet 6. mai 2011 3 tatoveringer: håndledd, korsrygg og skulder 1 piercing: navelen
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #21 Skrevet 6. mai 2011 har hatt hull i nesa, men lot det gro for mange år siden. en tatovering mellom skuldrene/nederst i nakken. den er jeg veldig fornøyd med, men skal ikke ha flere
malingus Skrevet 6. mai 2011 #22 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har 5 tatoveringer (venstre håndbak, höre håndledd, h legg, h overarm og en liten mellom skulderbladene). Har nå bare en piercing, earl (mellom öynene). Samt noen i örene da. Har tidligere hatt i navlen, underleppen og begge nesevinger. Har lyst på en septum piercing og en (eller fler...) intimpiercinger. Men som fler har sagt, hadde det bare värt gratis...
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 6. mai 2011 #23 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har to tatoveringer. En på foten og en på hånda. Den jeg har på foten skal jeg få jobbet litt med i sommer, den på hånda skal bygges videre på når jeg får flere barn. Jeg har en piercing i underlivet (klit hood), og to hull i hvert øre. Har ikke planer om flere piercinger.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #24 Skrevet 6. mai 2011 Hva er en Madonna? Har hatt tre piercinger: navelen, underleppa og tunga. Bare den i leppa som er igjen, og den tror jeg jeg vil beholde Har én mislykka tattovering, heldigvis på en ganske gjemt plass... Har lyst på noen skikkelig store, men jeg klarer aldri å bestemme meg helt for hva jeg vil ha, og hvem som skal lage den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå