Gå til innhold

Trondheim noen?


Januarbaby på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jøss, mange fra Byåsen her gitt:-)

Her er jeg også! 29 år, venter nr 1 i januar, termin på min egen 30 årsdag faktisk.. :-) Er litt tidlig enda, så ikke mange som vet om nyheten, selv om jeg har lyst til å rope d ut til hele verden!!

Har ikke mulighet til å delta på treff denne gangen, men håper d blir mulighet senere..

Dette er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Melder meg kanskje på litt sent...

 

Jeg bor i Trondheim og venter nr to med foreløpig termin 24. januar 2012, så er 9+1 uker på veg nå. Fyller 31 år i løpet av sommeren og har en gutt på 2.5 år.

 

Vil gjerne bli bedre kjent med dere andre her fra Trondheim og hvis alt går vel nå så blir jeg gjerne med på treff i august eller så når de magiske 12 ukene er passert og folk begynner å komme tilbake fra ferie. :-)

 

Bruker forumet på babyverden.no en del også (der er nicket Mae), men det er ikke så veldig mye aktivitet der enda. Når jeg ventet junior begynte jeg her på barnimagen.no og vi blev en kjempegjeng fra Trondheim den gang. Håper på det samme nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Melder meg på jeg og..

 

Bor i Trondheim..nærmere bestemt Ranheim. Blir 26 i august..venter nr 2 rundt 14 januar..har ei jente som fyller 3 år i august i tillegg...

 

Blir gjerne med på treff etterhvert! =)

 

Eirin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Strindheim har termin 26 januar. Har en gutt fra før som fyller 4 i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei

 

er 29 og venter min første i januar! Vil veldig gjerne være med dersom det blir flere treff! Koselig å møte flere med kul på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...