Gå til innhold

Trondheim noen?


Januarbaby på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rekker opp handa:) Vet ikke om jeg er gravid enda, men føler meg rar da.. Er evt. bare i uke 4 enda med IKM på torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i nærheten av Trondheim i allefall! Skal ha nr 2, første er en gutt som snart blir to år :)

 

Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har foreløpig termin 4jan. og er i uke 6+1. Har en liten gutt som blir 2år i juli. Bor på byåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi bor på Byåsen, og har en gutt på snart to fra før :) Termin 5. januar :)

Har veldig lyst til å bli kjent med andre gravide / småbarnsforeldre i Trondheim siden vi er nye i byen og mangler litt nettverk her... Hadde vært kjempekoselig om noen hadde lyst til å treffes på ordentlig og dele denne flotte erfaringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Vi bor på Byåsen :) Har en gutt på snart to fra før og har nå termin 5. januar. Håper at alt går etter planen :)

Er nye i byen og hadde syntes det var kjempemoro om noen andre gravide/småbarnsforeldre hadde lyst til å treffes 'in real life' for å dele erfaringer :) Har liksom ikke noe nettverk ennå og hadde vært så gøy å dele dette med andre (kommende) foreldre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... fikk feilmelding første gang jeg lagret meldingen og så skrev jeg ny... men nå ser jeg at begge har blitt publisert. Jaja. Bedre to ganger enn aldri.. ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Up&go:

Så hyggelig at d er jevnaldrende småbarnsforeldre her som til å med bor på byåsen:) Jeg studerer og er midt i et hektisk eksamensrush nå, men vi har jo gode muligheter til å sees senere utover i svangerskapet og i permisjonstiden.

 

Hvor kommer du og sambo.flyttende fra? Jeg er oppvokst her på byåsen, men samboer min er Oslo-gutt. Vi flyttet opp hit i fjor sommer.

 

Håper dere vil trives her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei datter føst februar 2010. Har beregnet termin til 15. januar 2012. Bor på Byåsen vi også.

Artig med flere på Byåsen da. Vil gjerne treffes utover i svangerskapet, med flere likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Trondheim. Ingen barn fra før, termin 9.jan. Enig i at det hadde vært hyggelig å treffes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vi med på. Laget en gruppe på facebook som heter Trondheim 2012, legg dere til der, så kan denne brukes til meldinger +++ Er ikke så ofte inne på BIM selv ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, kom på at det er lurt å vente med å legge meg til på facebook til det er offisielt... er jo litt tidlig ennå hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Men det er ingen som kan se gruppen hvis dem ikke vet om den... (er ihvertfall det jeg har prøvd å få til, ettersom jeg ikke vil publisere på facer`n at jeg er gravid selv heller ;) ) dessuten heter den jo bare "Trondheim 2012", så det kan jo bety hva som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor midt i sentrum (enda) så må vel begynne å finne oss noe mer barnevennlig :)

er 26 år, og dette blir min første, så jeg er kjempe spent :D Så det har absolutt vært flott om vi hadde møttes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor 3 mil nord for Trondheim.

Førstemann på tur, termin 12.januar :) Kvalm uke dette... Æsj.... ;)

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i trondheim, og har regnet ut at jeg har termin ca 21.januar! :) Førstegangsgravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Sjekk bim-treff Trondheim og meld dere på.

Blir BIM treff for Januarmager på Graffi Solsiden mandag 13/6 klokka 19. Hyggelig om så mange som mulig blir med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...