Gå til innhold

Trondheim noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi mange fra Trondheim her da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp handa:) Vet ikke om jeg er gravid enda, men føler meg rar da.. Er evt. bare i uke 4 enda med IKM på torsdag..

Skrevet

Jeg bor i nærheten av Trondheim i allefall! Skal ha nr 2, første er en gutt som snart blir to år :)

Enn dere?

Skrevet

Hei.

Jeg har foreløpig termin 4jan. og er i uke 6+1. Har en liten gutt som blir 2år i juli. Bor på byåsen.

Skrevet

Heisann!

Vi bor på Byåsen, og har en gutt på snart to fra før :) Termin 5. januar :)

Har veldig lyst til å bli kjent med andre gravide / småbarnsforeldre i Trondheim siden vi er nye i byen og mangler litt nettverk her... Hadde vært kjempekoselig om noen hadde lyst til å treffes på ordentlig og dele denne flotte erfaringen :)

Skrevet

Jepp!

Vi bor på Byåsen :) Har en gutt på snart to fra før og har nå termin 5. januar. Håper at alt går etter planen :)

Er nye i byen og hadde syntes det var kjempemoro om noen andre gravide/småbarnsforeldre hadde lyst til å treffes 'in real life' for å dele erfaringer :) Har liksom ikke noe nettverk ennå og hadde vært så gøy å dele dette med andre (kommende) foreldre... :)

Skrevet

Hmmm... fikk feilmelding første gang jeg lagret meldingen og så skrev jeg ny... men nå ser jeg at begge har blitt publisert. Jaja. Bedre to ganger enn aldri.. ? ;-)

Skrevet

Up&go:

Så hyggelig at d er jevnaldrende småbarnsforeldre her som til å med bor på byåsen:) Jeg studerer og er midt i et hektisk eksamensrush nå, men vi har jo gode muligheter til å sees senere utover i svangerskapet og i permisjonstiden.

Hvor kommer du og sambo.flyttende fra? Jeg er oppvokst her på byåsen, men samboer min er Oslo-gutt. Vi flyttet opp hit i fjor sommer.

Håper dere vil trives her:)

Skrevet

Jeg har ei datter føst februar 2010. Har beregnet termin til 15. januar 2012. Bor på Byåsen vi også.

Artig med flere på Byåsen da. Vil gjerne treffes utover i svangerskapet, med flere likesinnede.

Skrevet

Jeg bor også i Trondheim. Ingen barn fra før, termin 9.jan. Enig i at det hadde vært hyggelig å treffes :)

Skrevet

Håper du fikk det som du ville LilleFie :)

Skrevet

Yess! Artig med så mange! La oss ordne et treff i juni en gang før fellesferien starter :)

Skrevet

Ja det er vi med på. Laget en gruppe på facebook som heter Trondheim 2012, legg dere til der, så kan denne brukes til meldinger +++ Er ikke så ofte inne på BIM selv ihvertfall.

Skrevet

Oi, kom på at det er lurt å vente med å legge meg til på facebook til det er offisielt... er jo litt tidlig ennå hihi :)

Skrevet

Det er sant. Men det er ingen som kan se gruppen hvis dem ikke vet om den... (er ihvertfall det jeg har prøvd å få til, ettersom jeg ikke vil publisere på facer`n at jeg er gravid selv heller ;) ) dessuten heter den jo bare "Trondheim 2012", så det kan jo bety hva som helst

Skrevet

Bor en time fra Trondheim. :)

Termin i januar 2012, hva med dere?

Skrevet

Bor midt i sentrum (enda) så må vel begynne å finne oss noe mer barnevennlig :)

er 26 år, og dette blir min første, så jeg er kjempe spent :D Så det har absolutt vært flott om vi hadde møttes :D

Skrevet

Jeg fant ikke den facebook sia :/

Skrevet

Bor 3 mil nord for Trondheim.

Førstemann på tur, termin 12.januar :) Kvalm uke dette... Æsj.... ;)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg bor i trondheim , på tiller :) har en gutt fra før på 2 år :) veldig koslig med treff ....

Skrevet

Jeg bor også i trondheim, og har regnet ut at jeg har termin ca 21.januar! :) Førstegangsgravid...

Skrevet

Forhåpentligvis termin 18. januar! Bor på byåsen har en sønn på 2 år. Vil gjerne bli med på treff!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Sjekk bim-treff Trondheim og meld dere på.

Blir BIM treff for Januarmager på Graffi Solsiden mandag 13/6 klokka 19. Hyggelig om så mange som mulig blir med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...