Gå til innhold

Trondheim noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Vi bor på Byåsen, og har en gutt på snart to fra før :) Termin 5. januar :)

Har veldig lyst til å bli kjent med andre gravide / småbarnsforeldre i Trondheim siden vi er nye i byen og mangler litt nettverk her... Hadde vært kjempekoselig om noen hadde lyst til å treffes på ordentlig og dele denne flotte erfaringen :)

Jepp!

Vi bor på Byåsen :) Har en gutt på snart to fra før og har nå termin 5. januar. Håper at alt går etter planen :)

Er nye i byen og hadde syntes det var kjempemoro om noen andre gravide/småbarnsforeldre hadde lyst til å treffes 'in real life' for å dele erfaringer :) Har liksom ikke noe nettverk ennå og hadde vært så gøy å dele dette med andre (kommende) foreldre... :)

Annonse

Up&go:

Så hyggelig at d er jevnaldrende småbarnsforeldre her som til å med bor på byåsen:) Jeg studerer og er midt i et hektisk eksamensrush nå, men vi har jo gode muligheter til å sees senere utover i svangerskapet og i permisjonstiden.

Hvor kommer du og sambo.flyttende fra? Jeg er oppvokst her på byåsen, men samboer min er Oslo-gutt. Vi flyttet opp hit i fjor sommer.

Håper dere vil trives her:)

Annonse

Det er sant. Men det er ingen som kan se gruppen hvis dem ikke vet om den... (er ihvertfall det jeg har prøvd å få til, ettersom jeg ikke vil publisere på facer`n at jeg er gravid selv heller ;) ) dessuten heter den jo bare "Trondheim 2012", så det kan jo bety hva som helst

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...