Gå til innhold

Noen som har erfaring med inseminasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Norge er det krav til at donor skal være åpen. Derav er det ikke så mange som ønsker å være donor i Norge. Noe som fører til lengre køer og mangel på donorsæd.

I Danmark velger man selv om man vil ha åpen eller anonym donor.

Det finnes regler på hvor mange barn en donor får være opphav til, når den grensen er nådd så fjernes hans donorsæd fra markedet.

13.18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange barn kan en donor få være opphav til her i Norge? Noen som vet?. Har hørt at det er 8 men usikker på om det stemmer da. Hvor mange er det i Danmark?

Skrevet

Jeg har snakket med samboeren min igår om babyen og om han føler at han er far til den lille. Han sa at han føler at han er faren nå men han vet ikke hvordan han kommer til å føle når babyen har kommet. Han sa han vet ikke om han da enda føler at han er faren. Jeg vet ikke hva han mente med det. Jeg spurte han men det kunne han ikke svare på. Jeg skulle absolutt ønske at han kunne få kontakt med noen i samme situasjon. Trur det kunne hjelpe....

Skrevet

Ang. donor så tror jeg at en donor ute i verden ikke kan bli opphav til flere enn 25.

Når det gjelder din samboer 1504, så tror jeg du må fokusere MASSE på å involvere han i alt. Han må ikke føle at han står utenfor og ser på hele greia. Forlang at han engasjerer seg og la han ta del i hele graviditeten. Barnet blir ikke til å kjenne noe annen pappa enn han, donor er IKKE far i det hele tatt. Kun biologisk opphav. Dette må du presisere ovenfor din partner. Barnet fortjener kun det beste, og har ikke gjort noe for å fortjene en far som ikke klarer å involvere seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...