Gå til innhold

Blir så lei meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir litt overrasket over hvor lett mange tar på vennskap. Jeg ble alene i fjor, og er utrolig takknemlig over at jeg alltid har vært flink til å holde kontakten med vennene mine. Når jeg trengte dem stilte de opp på rekke og rad. Vi er flinke til å bare "stikke innom" hverandre på veien, om det så bare er for å ta en røyk sammen. Vi har handsfree, så det er ofte vi tar en telefon til hverandre når vi er på vei fra a til b. Har en vennekrets på ca 10 jenter som jeg holder jevnlig kontakt med. Noen mer enn andre selvfølgelig, men prøver å være flink på å ikke ekskludere noen. Ringer det her og jeg er opptatt sier jeg bare at jeg ringer tilbake etter ungene er lagt. Hender jo jeg glemmer det, men de glemmer å ringe tilbake innimellom selv også, så ingen blir sure for det. Men prøver selvfølgelig å holde det jeg lover. Er lettere å ta seg tid til å snakke i 5 minutter her og 5 minutter der, enn å måtte sette av 30 minutter på en telefonsamtale syns jeg.

Da jeg møtte (eks)mannen min, skulle han snart dra i militæret, og vi ønsket selvfølgelig å tilbringe hvert ledig sekund av dagen sammen alene. Men jeg bare forklarte jentene at de neste 3 månedene kommer jeg til å være opptatt med han, og det hadde de full forståelse for. De sto på døra her den dagen han dro.. hehe..

Ærlighet og kommunikasjon kommer man langt med, i alle slags type forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville også bare slenge på at det er heller ikke krise for barna om de ikke blir prioriter hele tiden. De må kunne klare å aktivisere seg selv om jeg tar meg 5 minutter i telefonen innimellom, de trenger ikke full fokus fra morgen til kveld. Jeg har 4 barn fra 0-11 år. Ofte plugger jeg bare i handsfreen når jeg skal snakke med noen, da har jeg armene ledig til å åpne syltetøyglass, skifte bleier, what ever, selv om jeg skravler samtidig ;) Ungene mine får all tid og oppmerksomhet ellers og mangler ikke på kos og klem selv om de har en mamma som prioriterer en telefonsamtale innimellom ;)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene som synes det er viktig å prioritere venner også 10:50:-)

Man mister seg selv litt dersom man prioriterer bort de som var viktigst for deg FØR man fikk mann og barn. Man kan ha tid til alle, dersom man bare ønsker det!

Skrevet

Ja, man får som regel tid til det man virkelig vil..

Hilsen 10.45 og 10.50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...