Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #26 Skrevet 2. mai 2011 Det er bra at han er død. Jeg hadde nok foretrukket ham i en rettssal, men greit nok. Informasjon jeg hørte er at han bodde i en palastlignende villa, med militær- og etterretningsansatte som naboer. DET syns jeg er skremmende, at verdens mest etterlyste mann kan bo i et område som det, uten at noen avslører ham. Helt klart at man ikke kan stole på noen i Pakistan, ikke en gang dens elite. USA syntes vel det samme iom pakistansk regjering ikke var informert om det hele. Det er usmakelig at amerikanerne nå feirer på gata, som om de hadde vunnet en et eller annet idrettsevent. Påminner meg om alle de idiotene i den muslimske del av verden som feiret at terrorister drepte tusenvis av mennesker i USA. Hevn smaker best kaldt.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #27 Skrevet 2. mai 2011 Mannens død er ikke noe tap for verden. Endelig. Hadde vært enda bedre å høre at han ble dratt ut av en hule som Saddam, ikke at han ble funnet i luksusbolig. 20 millioner dollar var vel ikke nok dusør?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #28 Skrevet 2. mai 2011 Greit nok at bin Laden har vært hjernen bak mange terrorangrep de siste 10 årene, men det blir uansett for grotesk for min smak å feire en annen manns død. Jada, en forskrudd terrorist var han, men likevel... Forresten så har jeg ingen tro på at dette er noen stor seier i kampen mot terror. Han har jo ikke vært alene om angrepene, verken før eller etter 9/11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå