Tante Blås Squaw Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jeg er som alltid skeptisk. Har de fått tak i riktig fyr?
Tokatter_USA Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Det var jeg som skrev hovedinnlegget. Hadde liksom ikke mer å si om saken akkurat da. Det virker litt... symbolsk.... i hvert fall ikke strategisk viktig, bortsett fra i Obamas presidentkampanje. Jeg hadde litt problemer med Obamas tale. (Og jeg er for Obama, generelt sett.) At dette var en stor seier for USA fordi landet var kritisert fordi det ikke hadde fanget en enkelt mann. Vel, nå har man fanget/skutt én enkelt mann, og dette er en stor seier for verdens mektigste stat? Jeg forstår det om de som er personlig berørt av 9/11-tragedien, føler seg lettet og lykkelige, men jeg håper det ikke blir noen storstilt feiring. Det er grotesk.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Det første som datt inn i hodet på meg når jeg leste han var død var at nå blir det hevn fra Al-Q. Jeg regner med han har trent opp en som kommer til å ta hans plass nå for han regnet vel med at han kom til å bli tatt til slutt.
Tokatter_USA Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Squaw, inntil videre velger jeg å tro på at de har riktig fyr. Det ser ut til at alle, inkl. Al Jazeera, føler at de har nok bevis. Men det finnes selvfølgelig allerede skeptikere som mener det er en del av en stor konspirasjon. Kanskje, kanskje ikke? Jeg tar ikke alle nyheter for god fisk, men tror på det enn så lenge.
Tokatter_USA Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Ja, jeg er litt glad for at jeg ikke har tenkt å fly på en stund :/
Moonfreckle Skrevet 2. mai 2011 #9 Skrevet 2. mai 2011 Jeg hører til de som ikke nødvendigvis tror på alt som vi får servert i media... Det er så mye vi tror på, som overhodet ikke stemmer. Osama har vært en jaget mann i mange år, men hvem som er den store synderen i akkurat den historien, det tror jeg nok ikke vi helt har funnet svaret på. Hmmm...sånn strategisk sett, burde kanskje USA gå inn å krige litt i land UTEN olje snart?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #10 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har ingen sterke følelser rundt det faktum at Osama er død. Jeg er prinsipielt imot dødsstraff,men akkurat denne mannen klarte jeg ikke se noen verdi i. Det jeg er mest opptatt av er reaksjonene på dette. Hva vil ekstreme muslimske fraksjoner finne på pga dette? Og hvor mye provoserere amerikanerne fanatikerne med å feire i gatene? Og hvem vil følge Osama?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #12 Skrevet 2. mai 2011 Gi to eksempler på noe vi tror på som overhodet ikke stemmer (og som selvsagt kan bevises)?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #13 Skrevet 2. mai 2011 RIP?!? Håper han aldri gjør det! Forøvrig har jeg vært overbevist om at fyren har vært dau i mange år. Kanskje han har skrevet bok: Hvordan overleve i hule med nyresvikt...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #14 Skrevet 2. mai 2011 Nei, fy. Tenk å provosere muslimer! Det er ikke bra. Hva gjør de hver gang de dreper vestlige? Hva gjorde de etter 9/11?? Feir og kos dere, amerikanere!! Fysj, dere sol håper de ikke feirer, dere lider av Stockholmsyndromet hele gjengen!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #15 Skrevet 2. mai 2011 Er du mindre intelligent? Realistisk bekymring har ingenting med Stockholmsyndromet å gjøre, men det er vel ikke så lett å forstå?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #16 Skrevet 2. mai 2011 Herregud så lei jeg er av Obama kritikerene. Uansett hva han gjør så er det ikke bra nok. For et gnål. Må komme meg ut av sør statene og la være å logge meg på Facebook på et par dager for akkurat nå så er jeg mektig lei.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #17 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har ikke sett en eneste Obamekritiker her nå, men du kan jo fortsette å innbille deg ting
Tokatter_USA Skrevet 2. mai 2011 #20 Skrevet 2. mai 2011 Jeg skjønner at du er lei Obama-kritikerne hvis du bor i Sørstatene. Her jeg bor, hører jeg mest Bush- og republikanerkritikk.. Å kritisere Obama litt er bare sunt
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #21 Skrevet 2. mai 2011 Nei, du skrev ikke at du var lei Obamakritikerne i USA. Du skrev generelt at du var lei dem i et svar på denne tråden om Osamas død. Til den andre her som tror de er smarte ved å påpeke at en klritiserte talen. Skjønner du ikke helt hva en Obamakritiker er? Når man er pro-Obama men kritiserer talen er man ikke en Obamakritiker.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #22 Skrevet 2. mai 2011 Hehehe.. Akkurat idag hadde det vært greit med en pause fra kritikken bare...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #23 Skrevet 2. mai 2011 Hvor bor du foressten? Østkyst/ vestkyst? Tydeligvis en blå stat
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #24 Skrevet 2. mai 2011 Jøss... Skulle uttalt meg mer detaljert tydeligvis. Geez
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #25 Skrevet 2. mai 2011 Detaljert? Nei. Presist? Ja. Du kan ikke forvente at andre skal forstå hva du mener når du faktisk ikke skriver det du mener. Geez.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå