C.L.H85 Skrevet 2. mai 2011 #26 Skrevet 2. mai 2011 Vesla mi er så liten enda(1mnd)så vanskelig å si. Håper hun finner noe som hun trives med.. om det er å jobbe i butikk, klippe hår eller jobbe som advokat. Samme for meg bare det er noe som hun vil like og at hun er med på å bidra der hun kan;)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #27 Skrevet 2. mai 2011 6åringen sier hun skal bli oppfinner, og det har hun sagt i mange år nå så det kan bli gøy å se hva hun blir. De andre har jeg gjettet mye på, men ting varer så kort at jeg tror ikke det blir noen yrker utav det. Hun ene tippet jeg på ballettdanser, men så ble hest er best istede.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #28 Skrevet 2. mai 2011 Tror ene treåringen min blir adm. dir et eller annet sted. Han har en god start som dette hjemme allerede hehe. En mer sta og bestemt gutt skal man lete lenge etter. Jeg spurte om han var sjefen hjemme, da sa ha høyt og tydelig JA! Den andre treåringen bare hopper og stuper kråke er høyt og lavt hele tiden... Ekstremsportsutøver??? Men så digger de å være med på kjøkkenet og lage mat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå