Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #26 Skrevet 1. mai 2011 Utrolig hus for den prisen, du er heldig som bor der du bor. Her hadde det kosta et par millioner til.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #27 Skrevet 1. mai 2011 De var jo ikke større heller alle de husene du la ut! Begge de første to har mindre bruksareal og det siste (som riktignok er større) er jo et oppussingsobjekt og det må brukes myyyye penger for å få det i samme stand som det HI vil ha!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2011 #28 Skrevet 1. mai 2011 Bruker du 600.000 kr på å pusse opp hus nr 4 ,så får man det akkurat sånn man vil ha det ,det er større og er fortsatt billigere enn huset hi vil ha .. Men det er bare min mening . Jeg syns huset hi vil ha var fint, men ikke noe jeg ville ha kjøpt . Da ville jeg heller ha kjøpt hus nr 4 og pusset det opp .
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #29 Skrevet 1. mai 2011 Åh, fantastisk!! Skikkelig lekkert! Heier på dere!! Det dere beregner som små justeringer, er bare små justeringer. Var jo ikke dyrt... misunnelig!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #30 Skrevet 1. mai 2011 Fantastisk flott hus! Også så billig!!! Skjønner en skulle flyttet ut av byen gitt...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #31 Skrevet 1. mai 2011 Et helt nydelig hus jeg gjerne skulle bodd i! Jeg håper dere vinner budrunden.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #32 Skrevet 1. mai 2011 Ja men nå spurte jo ikke HI om hvilke alternativer som var i området, men hva man mente om huset hun la ut link til. For å få hus nr 4 i like bra stand som huset HI har sett seg ut så må man ut med mye mer enn 600 000. I tillegg så må man jo bo i ett kaos mens man holder på. Det er ikke verdt det i mine øyne i alle fall. I ett nytt hus så vet man hva man får, mens det ofte dukker opp uforutsette ting i ett gammelt hus..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #33 Skrevet 1. mai 2011 Fint hus, de utnytter utelysene for alt det er verdt. Folk lar seg lett blende av den koselige følelsen det gir. Men det har altfor få soverom, i et stort hus bør det være minst 4 aller helst 5 soverom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå