Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Og vurderer nå og legge inn bud. Jeg er så lykkelig!! Noen justeringer inne må regnes, vil bl.a ikke ha fliser i stuen, ei heller brun fond vegg, men det er detaljer. Hva synes dere? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2011/4/15/8/279/699/08_-401218738.jpg&finnkode=27969908
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Nydelig hus. Hadde vi hatt råd til det, og det var i vårt nabolag, hadde jeg sloss for å få dette Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Et flott hus med ett fantastisk uteområde! Flinke mennesker som har bodd der før i alle fall. Men det kommer nok til å bli budrunde på et så fint hus. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Fint Nå må dere kjappe dere ettersom det muligens kommer noen andre fra BIM/DIB og vil ha huset hehe!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 At du tør å legge det ut.. jeg hadde bare slått til... lekkert hus.. og jeg likte fondveggen også jeg
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Takk! Vi er klar for budrunde:o) Synes også det er utrolig flott, både uteområde, området generellt, og huset i seg selv. Det er loftsstue, pluss et rom over garasjen til ungene når de blir større, og som familie kan benytte seg av til overnatting.. Vi er helt forelsket!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Ja jeg hadde aldri lagt det ut. Hadde vært livredd for at det var flere her inne som bodde i samme området som fattet interesse pga innlegget;) Det beste er å holde lav profil, late som om en ikke er spesielt begeistret på visningen, og kjøre på) Håper dere får det:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Hvis noen var int. regner jeg med at de har sett huset i løpet av de 4 ukene det har ligget ute for salg. Hvis vi ikke får dette så kjøper vi tomt i et nytt byggefelt og bygger et nytt hus. Så fallhøyden er ikke så stor:o) Men, kost at dere liker det:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Helt nydelig hus. Min stil må jeg virkelig si..Men litt for dyrt for oss.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Jeg hadde garantert slått til dersom det lå i mitt område. Her jeg bor ville det glatt ha gått for par-tre millioner til vil jeg tro. Kjempefint hus
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Fint hus og en latterlig billig pris;) I mitt område ville det ligget på 8-9 mill!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Helt nydelig:) Enig om flisene. Jeg synes det var billig, men jeg kjenner ikke til området. Men så på kartet at det ikke var så langt til de nærmeste byene da. Huset må da koste noe slikt å sette opp? Jeg tror ikke de tjener så masse på å selge det. Forresten, var det fullt av folk på visning eller? Lykke til med budrunde!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Kjempelekkert hus! Jeg er ingen stor fan av åpne kjøkkenløsninger, men bortsett fra det - helt vanvittig fint. Kjøp det nå og regn med en enorm prisøkning på huset de neste årene, prisene kryper oppover i Østfold etterhvert også, men foreløpig er det helt overkommelige priser der. Lykke til med budrunde!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Prisen er nok helt reell den. Det kommer jo veldig ann på hvor du bor. Her jeg bor har det bare skjedd en gang de siste fem årene at ett hus har hatt en takst på mer enn 3,9 mill:) Et hus til den prisen her er DYRT:) Vi er veldig heldig vi som ikke bor i de største byene og må ut med maange millioner mer enn det huset egentlig er verdt (om man ser bort fra beliggenhet). Ikke lett for unge å skaffe seg fine leiligheter eller hus til en ok pris mange steder i landet.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Fyyy søren så billig! Kjempefint hus:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 PS! Huset kostet helt sikkert mer enn kjøpesummen å bygge, vi bygde et lignende for 2 år siden, med samme standard, til ca samme prisen og da har vi gjort alt selv! Taksten på vårt er mye høyere, og da bor vi på landet... Et kupp vil jeg si!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2011 #17 Skrevet 1. mai 2011 Dyrt , usentralt og lite . Likte det utvendig men ikke inne .
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2011 #20 Skrevet 1. mai 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28224141 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28064646 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=15872482 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27991027 Her er noen andre noen andre hus i Råde som er både mye billigere og større ! Så ja , JEG syns det var dyrt, lite og usentralt .....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #21 Skrevet 1. mai 2011 Ja men haaaaloo Mamma'n til Will og nurket<3, to av husene du linket til var jo steingamle, og en oppgradering av dem vil jo koste mer enn prisdifferansen mellom huset HI linket til og to av de du linket til. Hus nr to var jo rett og slett skrekkelig.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #24 Skrevet 1. mai 2011 Flott hus, men fryktelig liten tomt Synes også det var dyrt nok til å ligge i Råde...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #25 Skrevet 1. mai 2011 Aner ikke hva prisene ligger på i råde, men alt i alt synes jeg det var veldig mye hus for pengene! Fint var det også! Vi ga 7,8 for våres, og har gjeld til lagt over ørene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå