Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Se bortifra at det er teit å sende melding. Jeg får ikke sagt det jeg vil, og det er lettere for meg å skrive det. Vi kommuniserer ofte via meldinger og han er bortreist idag. Saken er at han er ekstremt opptatt av ærlighet og at vi ikke skal ha hemmligheter for hverandre. Han skryter stadig om at han ikke har noen hemmligheter for meg, at han er en åpen bok osv. Samme dag som han løy til meg fortalte han meg hvor dum han synes kameraten var som ikke fortalte kona si hva han drev meg, derfor synes jeg det er ekstra ille at han gjorde akkurat det samme selv... Han har altså løy om hvem han har vært ute med (ja jeg har skrevet om dette før idag) "Det er lett å bryte tillit. Det at du løy til meg om hvem du går ut med bryter min tillit til deg. Det gjør at jeg lurer på hvorfor du lyver om noe sånt, hva du skjuler og når du kommer til å lyve igjen.Ønsker du å ha et godt forhold til meg må du være åpen med meg. Ikke tro at jeg ønsker å leve i et forhold med en mann som ikke forteller meg sannheten." Eller noe sånt...?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Klarer dessverre ikke å se bort fra at det er teit å ta dette opp i en sms. SNAKK SAMMEN!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Jeg og mannen min snakker ofte sammen på sms, vi klarer å kommunisere bedre da når det er noe vanskelig vi må ta opp. Vi begynner på sms og avslutter ansikt til ansikt når vi har fått sagt det vi mener uten å skrike til hverandre. Om det er dette som får dere til å kommunisere bra så synes jeg du skal gjøre det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Der skvatt han rett ned i skyttergrava! Jeg hadde ihvertfall gått rett i forsvar dersom jeg fikk en slik melding (og jaggu gjør ikke mannen min også det Kall en spade for en spade og spør ham hvorfor han ikke fortalte at han skulle ut med 'Amanda', gjerne per SMS dersom det er lettere for deg, men når du sier "lyver", "skjuler" og skriver at du ikke ønsker å leve i et forhold med en mann som ikke forteller deg sannheten vil du vel uansett ikke få svar på noe som helst...?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Noen ganger er det lettere å formulere seg skriftelig. Ansikt til ansikt blir det ofte usakeligheter, ting blir mistolket og vendt på. Eksen og jeg kommuniserte med brev vi. Fungerte veldig bra. Da fikk vi satt ord på følelsene uten at man kom med noen impulsive sårene utsagn som ikke var gjennomtenkt. Og hvem har bestemt at ansikt til ansikt er eneste måten å kommunisere på? Mange terapauter som anbefaler brevskriving.. Jeg synes meldingen var fin, ikke usakelig, rett på sak.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Hmm..interessant. Takk for tilbakemelding. Ser poenget ditt.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Det var da voldsomt til drama kun for en liten fillesak. Spør ham rett ut eller drit i det. Trenger ikke lage mer drama enn nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Tror jeg bare ville skrivd noe slikt som: "Hvorfor var du ikke ærlig med meg å sa hvem du skulle ut med?" Eller: "Hvorfor kunne du ikke si til meg at det var **** du skulle ut med?" Så tar du det derfra, ut fra hva han svarer.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 For MEG er det ikke en fillesak at mannen ikke er ærlig. Jeg ønsker ikke å leve i et sånt forhold. Så kresen er jeg. Hvis andre ønsker å se slikt gjennom fingrene, greit nok for meg. Kjenner mange som lever i slike forhold og er fornøyde. Men, det er ikke for meg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Skriv heller "Jeg ble lei meg da jeg hørte at du hadde vært ute med x. Hvorfor kunne du ikka bare fortalt det først?"
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Særlig siden han selv er helt hektet på det med ærlighet og åpenhet...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 Slettet meldingen nå...ser poenget til 22.57... forslag til hva jeg kan skrive da?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #14 Skrevet 27. april 2011 Jeg ville gått for noe likt det 23:03 skriver. Rett fram at du ble så lei deg da du hørte at han hadde vært ute med x uten å fortelle deg det fordi du føler at han forsøkte å skjule det for deg? NN22:57
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #15 Skrevet 27. april 2011 Meg i din situasjon : "Hvorfor i h....løy du om hvem du var ute med ?!!" Så ser jeg på han med en gang om han fortsetter og lyver videre, eller om dette faktisk er en fillesak som bare virker verre enn den er. Men det er meg, du må gjerne skrive en sms, men spør direkte. Negative med sms er at han får tid til å pønske ut er god forklaring......
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #16 Skrevet 27. april 2011 Link til det andre innlegget? Hva har mannen din løyet om? vært ute med eksen?? Uansett jeg hadde da klikket!! Spesielt hvis han er så veldig med på det å være ærlig selv, ikke for å skremme deg, men mennesker som hele tiden er på vakt på andre når det gjelder ærlighet er nok ofte dessverre de som ikke alltid er ærlige selv...skjønner du, på seg selv ser man andre eller hva det ordtaket heter.... Jeg hadde fint sendt den sms , hadde nok vært enda kvasere jeg..rett og slett blitt lei meg og ikke minst forbannet! løgn er det værste synes jeg. Men det er klart det er forsjell på løgn også..er jo noe helt annet med småting som hvem spiste den sjokoladen eller hvem farget toppen min rosa liksom..men løgn om andre damer etc er ille. Min mening.
Tante Bassa Skrevet 27. april 2011 #17 Skrevet 27. april 2011 Kjenner jeg blir litt matt når du ikke kan snakke med mannen din, og i tillegg spørre fremmede om hva du skal skrive i en sms!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #18 Skrevet 27. april 2011 23:31 : Mannen hennes var ute med noen fra jobben, men hadde kun nevnt de to mannlige kollegaene og ikke den kvinnelige. Fillesak!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #19 Skrevet 27. april 2011 Stemmer ikke helt for de to andre kom ikke og det visste han før han dro
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #20 Skrevet 27. april 2011 Ok...men var dette en X? eller kjente han damen fra før? Hvis han ikke visste damen kom eller kjente denne damen så blir det jo noe helt annet..... Men ærlighet varer lengst..... uansett.... 23.31
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #21 Skrevet 27. april 2011 aha nå skjønner jeg person X ja..hehe..jeg er trøtt:) 23.31
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #22 Skrevet 27. april 2011 Den var ikke en eks. Kun en kvinnelig kollega
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #23 Skrevet 27. april 2011 Avtalen ble gjort med damen som er nyskilt. Han sa at han hadde gjort avtalen med to gutter
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #24 Skrevet 27. april 2011 23.31 her Men da forstår jeg hun ble forbannet. Hvofor kunne han ikke bare være ærlig om at det kun var hun nyskilte som kom da? Hvorfor måtte han lyge? Hva hadde han å skjule. Hallo, det er ikke en filleting. Hadde vært noe helt annet om han skulle ut med 2 gutter og 1 jente også ble med. Men bare de 2, og han visste at det bare ble det...det hadde jeg også reagert kraftig på. Jeg skjønner HI jeg. godnatt:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #25 Skrevet 27. april 2011 Tror det var snakk om at to andre menn skulle komme, men de kom ikke og det visste han før han dro. Men han sa fortsatt at det bare var mennene han skulle møte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå