Gå til innhold

Happy og Leahpudding bli me å skravl da : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eeeeendelig sovnet Leah! Sommertid kan være litt forvirrende for en liten kropp, hun nekter fortsatt for at det er natt..og det er jo ikke så rart når det er lyst hele døgnet :P

Vi hadde det veldig koselig i dag, ble vel faktisk 3 is på henne i løpet av dagen:) Først på plantasjen hvor mamman og pappan min kjøpte masse blomster, så i byen og litt senere da vi dro for å leie film til i kveld :-O

Men men, det er jo lørdag :) Hadde besøk av et vennepar og deres sønn også i ettermiddag, han er 1 år yngre enn Leah..eller ikke et helt år engang heller..så de løp nå rundt å tøyset mens vi voksne fikk skravlet og ledd litt :)

Jeg gikk inn på apoteket i dag..skulle ikke egentlig kjøpe en test, men så var det SALG på alle clearblue-produkter..hva skal en stakkars jente gjøre da? Det ble for vanskelig å motstå fristelsen, så nå skal jeg teste i morgen tidlig..og så blir det negativt og så får jeg vite i begynnelsen av neste uke at det ikke finnes spor av hcg i kroppen min, og så kan jeg irritere meg over at jeg ikke sparte de pengene da :P Som sagt..ikke verdens mest tålmodige sjel jeg altså ;)

Fastfive har jeg også lyst til å se..elsker den serien der..og helt ærlig, Vin Diesel er jo ikke akkurat vond å se på eller hva?? ;) Må leie den også når den kommer på leie! I kveld blir det transformers 2..og godteri og brus :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har besøket reist og vi har hatt en fantastisk ettermiddag/kveld. Maten var kjempegod, men vi spiste inne da været var litt usikkert. De to guttungene (10 og 16mnd) lekte og koste seg mens vi voksne skravlet.

Og vet dere hva: JEG HAR FÅTT TR!!!! endelig!! Så da begynner jeg på clomifen på tirsdag og krysser fingrene hardt for at jeg får el denne syklusen:) Dere må gjerne krysse fingrene sammen med meg! Nå skal vi over på 1.tri alle sammen:)

Så koselig å høre fra deg igjen Dossa. Det er noe spesielt med de elevene man har. Uansett hvor mye de av og til "hater" deg så er de utrolig glad i deg også. Selv i 5. klasse.

Leah: Hvis det er noe trøst så hadde jeg gjort akkurat det samme som deg. Jeg har egentlig vært utrolig flink og ikke bestilt flere el-tester for tenkte å ikke teste denne pp, men tror nok jeg må krype til korset og bestille noen nå. Jeg liker å ha litt kontroll og så blir jeg mer forberedt hvis jeg eventuelt ikke har hatt el. Jeg visste det jo egentlig forrige syklus for hadde ingen positive el-tester da.

Kos deg masse med film idag, nå skal vi bare slappe av på sofaen og spise godteri:) Det er jo tross alt lørdag:)

Skrevet

Hei jenter!!

Happy: JAAA, endelig kom TR på besøk. Det var godt tenker jeg. Nå krysser jeg fingra sammen med deg og håper at du får EL i denne runden og at spiren sitter :)))

Ja disse elevene er jo ikke store, selv om man går i 7. klasse og tror man er en av de tøffe, så er de jo ennå små når det kommer til saken :))

Har noen gutter i 7. klasse som er av de kule, men de kan godt finne på å gi læreren en klem og noen god ord. Det er så herlig :))

Jeg skulle ønske jeg kjente det på kroppen min når jeg har EL, men det gjør jeg ikke. Det har kun skjedd en gang. Så jeg bruker EL tester for å være sikker på at vi treffer blink. Denne runden har nok gått meg hus forbi, men det hadde jeg forberedt meg på.

Håper jeg ikke bikker over 12 pp, jeg vil ha en liten huleboer nååååå *smiler*

Nå er mannen og jentene ute og setter poteter hos svigers.

Vesla elsker å hjelpe til, men er litt små redd når jordfreseren arbeider, den bråker så fælt sier ho :) og holder godt rundt storesøster.

Jeg skal snart en tur på jobb.

Må forberede meg til konferansetimer og det er en del jobb jeg må gjøre før de kan begynne. Jeg skulle jo ha vært ferdig med dem, men pga operasjonen måtte alt utsettes.

Ha en flott søndag jenter.

Skrevet

Kom frem da innlegg

Skrevet

Får prøve skrive på nytt

Nå er jeg 90 prosent sikker på at EL har vært . I natt sov jeg godt og tempen var like høy. Satser på at progesteronet er ute av kroppen siden jeg hadde to lave temper før de steg ; ) tenker at denne pp går som den går.. Legen mente jo vi burde vente så dersom det ikke gikk er det jo trygt vite at en ventet ; ) jeg må kjøpe en g test for å sjekke om den blir neg eller pos slik at eg vet ka eg kan forvente ved ikm...

I dag er det kveldsvakt igjen ! Men jeg tror det blir en rolig vakt så da går det greit..

Vi hadde en koselig kveld i går . Spiste Egon ynglingsrestauranten min :) deilig å komme seg ut litt !

Happy : nå krysser vi alt for deg her. Det skal bli eggløsning og spire nå ; )

Leah koss gikk det med testen i dag ??

Da får dere nyte siste rest sv helga damer ; ))

Dossa jeg vet hvordan det er å jobbe en søndag . Kjedelige greier !!

Skrevet

Ja det er noe dritt når du har skrevet masse også blir det ikke lagret *huff*det har skjedd meg flere ganger også.

Så spennende Metti at du har hatt EL og at dere i de tider også la inn masse aksjer *smiler*

Nå må vi bare krysse fingra for at det sitter en liten spire hos deg :)))

Egon har masse god mat. Vi er 3 kusiner som møtes en gang i mnd for å gå ut og spise, og da pleier vi å spise på Egon og Peppes annen hver gang. SÅ på neste treff blir det Egon, gleder meg *nam nam*

Detter er en god tradisjon som vi har gjort nå i nesten 15 år.

Jeg har sittet på jobb siden kl 10 i formiddag, og er ikke helt ferdig ennå.

Huff, det tar tid å skulle notere ned resultatet på alle kartleggingsprøver klassen har hatt, og hver elev har sitt skjema som jeg må fylle ut *phu*

Her er det bedriten vær, det blåser så surt og små regner.

Nesten som man må fyre opp i peisen :)

Leah: har du testet idag?

Får jobbe litt til.

Nyt søndagen jenter!!

Skrevet

Hei hei :)

Happy, så bra at du fikk tr nå :) Nå er hun kommet og kan reise igjen sånn at du kan få el og treffe blink :)

Jeg testet i dag, negativt :( Skuffende..men men..da slipper jeg nå å gå rundt å vente på blodprøven, vet jo at de ikke fant noe på den da. Men da burde jeg vel ha el i disse dager..så får slenge inn noen aksjer denne uka..har 2 el tester igjen, så skal nå bruke de og etter det får det bare gå som det går. Vet ikke helt når jeg kan forvente neste mens, men kanskje i begynnelsen av juni..håper i alle fall ikke at denne pp blir like lang som forrige!!

Ha en fin dag videre jenter, jeg må gå ut og leke med Leah nå :P

Skrevet

Kjedelig Leah men nå satses alt på neste EL ...

Jeg har litt små blødninger !! Syns det er rart men det kommer bare bitte litt om gangen. Men har fått litt hver dag. Har også litt smerter i magen. Dersom det ikke gir seg så får jeg vel oppsøke lege igjen. Begynner bli ganske lei det der nå...

Skrevet

Så synd da Leah:/ Var ikke det vi skulle lese idag, men krysser fingrene for el da iallefall.

Så dumt med småblødninger da Metti, det kan jo være at det er litt rester i livmorhalsen? Eller kan det være i forbindelse med el? Eller kan det være spotting? Ikke vet jeg, du må nok spørre legen hvis det vedvarer.

Her har tr kommet for fullt om jeg har fortsatt helt ekstreme menssmerter. Kan ikke stå eller gå for lenge om gangen før det gjør helt sykt vondt, så jeg har ligget mye på sofaen idag.

Og vet dere hva? Jeg har vært røykfri i hele dag!! Er helt sykt røyksugen så kommer til å ta noen trekk før jeg legger meg, men er veldig stolt av meg selv:) Nå skal jeg gjøre alt for at det skal klaffe:)

Skrevet

Så bra at du kutter ned på røyken.. Jeg har vert av og på me røykingen. Men sluttet å røyke fast Aug 2010 men har vert litt av og på kan du si. Da jeg fikk vite at eg var gravid sluttet eg me engang og holdt meg i tre Mnd men da jeg begynte på jobb igjen etter ma klarte eg ikkje holde meg .. Men i dag når eg tok min andre røyk for dagen ble eg veldig kvalm så nå friste det lite kan du sei...

Skrevet

Hei, damer :-) Så utrolig gøy å lese alle innleggene deres! Jeg har vært litt slapp til å skrive i helga, men tida går så altfor fort...

Leah, så synd med negativ test! Nå MÅ det bare snart bli EL og full klaff på deg :-)

Happy: Rart å si det, men så bra at TR kom :-) Håper virkelig dere får god nytte av medisinene og at spira sitter som et skudd! Krysser selvfølgelig alt av fingre og tær for dere :-)

Dossa, så flink du er som jobber og forbereder deg på en søndag :-) Er nok mye å ta tak i etter sykmeldingsperioden, tenker jeg. Men det virker jo som du trives godt i jobben, så er sikkert godt å være tilbake også :-)

Metti, hørtes ikke noe særlig ut med denne spottingen, nei. Krysser fingrene for at det er sånn "ekstra fruktbar EL"-greier. Vi skal jo alle over i 1. tri. før sommerferien, vet dere :-D

Vi var i konfirmasjon i går. Anton var i litt bedre form, så det gikk utrolig bra og ble en kjempekoselig dag. Men ble nok litt slitsom for ham - sovnet ikke før etter kl. 21 og våknet igjen 05.30, så natta ble nok en smule kort. Men sov 2,5 timer dupp i dag, så det går nok greit. Hører han sliter litt med å sovne nå også, må vel snart inn og putte ham i seng igjen :-) Søte gutten *sukk*.

Skrevet

Og forresten Happy: Så bra at du kutter ned på røyken. Skikkelig flink er du :-) Stolt av deg!

Skrevet

Hei jenter!

Tilbake på jobb, nå har jeg en fri time, burde egentlig jobbe litt med noe ikt arbeid, men det er så tungt og jeg har ikke fått satt meg helt inn i det. Derfor utsetter jeg det bare litt til :)))

Happy: så flink du er som kutter ned på røyken. Det er kjempe bra, så du kan være stolt av deg sjøl :) Godt TR har kommet, når ho blir borte nå får vi håpe det er lenge til neste gang ho kommer på besøk.

Da har du fått en liten huleboer vettu ;))))

Metti: håper det ikke er noe alvorlig ang blødningen din. Kanskje det er rester, eller rett og slett festeblødning :)))

spennende å følge deg.

Tigerlise: TR har gjort seg ferdig hos deg, har du fått EL ennå?

Det hadde vært så gøy om vi alle kunne vandre over til 1. trimester sammen.

Det er vårt store mål jenter:)))))

Skrevet

God mandag :)

I dag var el-testen positiv..har bare en test igjen så skal prøve å huske å¨ta den i morgen ettermiddag for å se om el kanskje kommer i natt eller i morgen..Får i alle fall forføre samboern hver dag framover, så er vi sikker :P

Måtte være i barnehagen i 40 minutter i dag før det var greit for Leah at jeg gikk :/ Hun gråt, så da gikk jeg ikke..ventet til hun syns det var greit..Tror det må være fordi hun vet at jeg er hjemme, så det er jo ikke så rart at hun ikke skjønner hvorfor ikke hun kan være hjemme da..Men det er planleggingsdag på fredag, så det blir nå en litt kortere uke dette :)

Gruet meg til å gå tur i dag fordi det regnet da jeg kjørte til barnehagen, men akkurat mens jeg gikk så var det opphold og det var rett og slett herlig å gå i dag:) Begynte å småregne litt da jeg gikk inn døra hjemme, så hadde ganske flaks :) Men 12 grader og nå ser det ut til at skyene har tenkt seg vekk:)

Oppdaget da vi kom til barnehagen at jeg har tatt på Leah ei bukse som var for kort i beina :P Hun vokser som et ugress og jeg har pakket vekk masse klær allerede, og flere blir det visst! Så når barnetrygden kommer skal jeg ut og handle noen flere klær til henne, noen som passer ;) Er jo så morsomt å kjøpe barneklær, og hun blir jo så nydelig i alt..alt kler den smukke ikke sant :)

Nå skal jeg ta meg en dusj og så tror jeg at jeg skal sette meg ned med et blad og bare slappe av litt :) Har gått tur og fått unna litt husarbeid, så det skal bli godt å bare sitte en stund :)

Nå satser vi på el og fulltreffer for oss alle sammen :D

Skrevet

Da var nok en arbeidsdag over.

Dagene går så fort, har regnet ut at det er ca 16 effektive skoledager igjen før det er sommerferie. Herlighet hvor har tida gjort av seg :))

Men klager ikke at det er ferie snart, kjenner psyken min kan trenge det.

Igår var jeg på konsert. Hørte på naboene mine som opptrådde og sang mange nydelige gamle slagere fra 60 og 70 tallet.

Vi satt på trebenker uten ryggstøtte, kjente det i ryggen etter de 2 timene. Alle stolene var allerede opptatte da vi kom.

Leah: så gøy med positiv EL test. Nå er det bare å få lagt inn aksjene og krysse fingra for at spiren sitter :))))

Huff det er ikke noe morsomt når unga hyler for full hals når de skal i barnehagen og du må gå. Kjenner det er en ekkel klump i halsen da.

Fint med en kort uke da, tenker det blir bare kos på dere da *smiler*

Alt kler den smukke ja ;)))

Det er artig å kjøpe klær til jentene, de blir jo så fine uansett hva jeg har på dem *smiler*

Vesla har ikke fått mye nytt, hun har arvet mye fra store søster.

Kjekt med klær som kan brukes om att :))

Penger å spare på det område.

Håper du har kost deg Leah, hvilken bok leser du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...