Dossa :) Skrevet 16. mai 2011 #151 Skrevet 16. mai 2011 Metti: så godt å ha deg hjemme igjen. Deilig med ferie, slappet av og kost deg i varmen. NÅ skal spiren sitte. Jeg skjønner deg veldig godt at savnet etter spiren din er stort. Men det er bra du er så positiv, dette skal ikke skje en gang til. 2012 er året for oss jenter ))) Leah: GRATULERER så masse med dagen!!!! Jeg håper du får en knall bra feiring idag ilag med familien, og at du får mange pakker ) Kos deg masse bursdagsbarnet, sender deg en god bursdagsklem. Forresten har du testet idag? Åååå jeg er så spent på dine vegne, hadde vært verdens beste gave om du fikk en positiv test idag *håper håper* Happy: trippelkur har jeg også tro på, da sitter den etterlengtet spiren hos deg ) Tigerlise: TR har vel reist, så da går du og venter på EL og deretter på IKM. Huff, det er noen lange venteuker vi må igjennom jenter. Men bare vent, til slutt kommer det noe godt ut av det også ))) Sier som Metti, dere skravledamer er mine bli gravid venner. Dere er gode å ha, og det hadde vært så artig om vi kunne følge hverandre på 1-3 trimester også *krysser fingra for det* Jeg må kjøre guttungen på skolen. Ha en fin mandag jenter!!
Mammapudding Skrevet 16. mai 2011 #152 Skrevet 16. mai 2011 Tusen takk Dossa Desverre ble det negativ test i dag også! Men skuffelsen er mye lettere i dag, for har så mye annet å glede meg over Har fått mange pakker allerede og senere får jeg enda flere Fikk perleøredobber hos Leah(ingen overraskelse akkurat..hehe) og en epilator som jeg ønsket meg hos samboern, pluss at han betalte da jeg var hos frisøren Og hos bestevenninna mi fikk jeg pyjamas, flipp-flopper og bodylotion Det er så GØY å ha bursdag Nå er Leah kjørt til barnehagen, hun ville ikke dit i dag, men det gikk heldigvis bra når vi først kom dit Så nå skal jeg bake ferdig og rydde og vakse litt så vi kan ta imot gjester i dag...og etter det skal jeg ta en lang god dusj og ha litt hjemmespa Sola skinner og det er ok temperatur ute..så dette er virkelig en flott dag Metti, det er godt å ha deg hjemme igjen Er enig i at denne gjengen er er bli gravid vennene mine også Dere er gode å ha! Håper du har fått påfyll av energi og er klar til nye uker med venting og spenning:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 16. mai 2011 #153 Skrevet 16. mai 2011 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, LEAH!!! Synd at du ikke fikk det resultatet du ønsket på testen, men det virker som du tar det med fatning... Da skal dere se at vi alle sammen følges over i 1. tri på neste pp, hehe :-) Jeg er også glad for å ha dere skravle-bli-gravid-venner. Er alltid spent og forventningsfull når jeg åpner bli-gravid-siden på bim for å se om det er noen som har oppdatert tråden siden sist :-) Gleder meg alltid til å lese! Jeg har egentlig fri i dag, men er en liten tur på jobb likevel. Har bestemt meg for at etter i dag skal jeg bli kjempeflink til å konsentrere meg på jobb igjen og ikke falle for fristelsen til å gå inn på bim. Har egentlig en veldig høy arbeidsmoral, så kjenner jeg blir litt oppgitt og skuffa over meg selv for at jeg er så slapp. Men man blir jo litt smågal i en slik situasjon da, hehe. "Alt" dreier seg om babydrømmen. Men nå skal jeg skjerpe meg, og heller glede meg til å lese etter leggetid på kveldene :-) Været har vært trist de siste dagene: 8-10 grader og regn :-( Håper det blir oppholdsvær i det minste i morgen, men vi får vel ta det vi får. Gleder meg uansett til å se Anton kose seg med 17.maifeiring :-) Ha en fantastisk dag alle, sammen! Leah, kos deg med bursdagsfeiring (hvor gammel blir du forresten?). Metti. velkommen tilbake! Gleder meg til å høre mer fra turen. Happy, har tr kommet sånn at du kan begynne på pergo igjen? Dossa, har kroppen din kommet helt i rute etter exu nå? Forresten, du har jo flere barn fra før, gikk det greit å bli gravid med dem?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 16. mai 2011 #154 Skrevet 16. mai 2011 Får ikke opp innlegget ditt, Dossa... :-(
Dossa :) Skrevet 16. mai 2011 #155 Skrevet 16. mai 2011 Hmmmm.......det gjør visst ikke jeg heller. Av og til henger det seg har jeg merket. Tigerlise: formen er bedre, jeg har ikke lenger de smertene i magen og det er godt. Jeg går og venter på å få besøk av TR, så jeg kan få kontroll over syklusen min igjen. Første gangen jeg sier at TR er velkommen *ler* Jeg har 3 unger og alle satt de på første forsøk. Må ha vært super heldig, for denne spiren lar vente på seg. Men så har jeg jo blitt eldre også, så det spiller vel en rolle tenker jeg. Bare håper det ikke tar kjempe lang tid før jeg tester positivt. I og med at jeg kun har en eggleder att så gjør vel det sitt til at jeg må beregne litt tid før jeg blir gravid. Merker jeg savner spiren min, men det som holder meg opp er at jeg lever og har 3 nydelige unger som trøster meg og som er mine øyenstener )) Synes det er ekkelt å tenke på at livet mitt hang i en syl tynn tråd. Ble operert i tide. Huff, det er små surt ute idag. Krysser fingra for at det ikke pøs regner imorra. Ungene gleder seg helt vilt til 17. mai )))
Dossa :) Skrevet 16. mai 2011 #156 Skrevet 16. mai 2011 Hmmmm.......det gjør visst ikke jeg heller. Av og til henger det seg har jeg merket. Tigerlise: formen er bedre, jeg har ikke lenger de smertene i magen og det er godt. Jeg går og venter på å få besøk av TR, så jeg kan få kontroll over syklusen min igjen. Første gangen jeg sier at TR er velkommen *ler* Jeg har 3 unger og alle satt de på første forsøk. Må ha vært super heldig, for denne spiren lar vente på seg. Men så har jeg jo blitt eldre også, så det spiller vel en rolle tenker jeg. Bare håper det ikke tar kjempe lang tid før jeg tester positivt. I og med at jeg kun har en eggleder att så gjør vel det sitt til at jeg må beregne litt tid før jeg blir gravid. Merker jeg savner spiren min, men det som holder meg opp er at jeg lever og har 3 nydelige unger som trøster meg og som er mine øyenstener )) Synes det er ekkelt å tenke på at livet mitt hang i en syl tynn tråd. Ble operert i tide. Huff, det er små surt ute idag. Krysser fingra for at det ikke pøs regner imorra. Ungene gleder seg helt vilt til 17. mai )))
Metti er håpefull Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #158 Skrevet 16. mai 2011 GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN LEAH Det er som du sier veldig stas å ha bursdag men jeg er nok ikkje like flink som deg til å komme med ønskeliste.. Turen vi hadde var fantastisk ; ) vi reiste sammen med et annet par og det fungerte kjempe bra. Jentene solte seg mens guttene spilte golf var på marked. En dag leide vi scootere. Det var veldig kjekt. Vi kjørte langt opp på fjellet der det var små veier. Det var fantastisk utsikt og veiene så ut som en go kart bane. He he vanskelig og forklare !! Uten at vi tenkte over det spiste vi stek og pasta annenhver dag. Var litt morsomt da vi innså det ... Dagene bare fløg forbi. Det er så behagelig og få litt sol på kroppen. Ser friskere og mer opplagt ut me en gang. I leiligheten hadde vi en egen hage me solsenger og basseng. Kunne ikke fått en bedre leilighet. Der kunne vi ligge helt adskilt fra alle andre. Det var en veldig fin Strand i område men pga blødningene mine valgte vi og ligge med leiligheten.. Jeg var et syn der jeg skulle kjøle meg ned i bassenget . Først tok jeg bena nedi så langt eg kom mens eg etterpå la meg på magen og tok overkroppen så langt nedi vannet som eg kom. Det som var ulikt fra andre Sydenplasser var at det var ikke et sentrum med restauranter og butikker med en Strandpromenade. Det var mer små sentrum med noen butikker og lignende. Den dagen vi reiste dro vi først til las Palmas. Vi var da på et kjøpesenter. Kjøpte tre plagg på tre butikker og mannen tre plagg. Det kaller eg effektiv shopping. Den dagen vi reiste hadde jeg veldig vondt i magen og følte meg i dårlig form. Da tenkte eg at denne turen kom til og bli ødelagt. Men heldigvis ble det en veldig vellykket tur ; ) Det var en liten oppdatering. Håper det ikke ble for rotete skreve. Er på jobb og skreiv derfor på iPhone. Forresten skal til gyn i dag .. Håper alt ser bra ut og at vi kan begynne ha sex igjen. Begynner faktisk kjenne at det har vert en stund siden.. Ønsketenking e at hu gir meg et mirakelhormon som gjør at eg blir gravid me en gang igjen. Men det får eg ikkje for er jo ikke noe galt me meg utenom tålmodigheten ; ) Ha en fin dag jenter
Mammapudding Skrevet 16. mai 2011 #159 Skrevet 16. mai 2011 Tusen takk Tigerlise Jeg går bare rundt å smiler i dag...blir helt tussete av å ha bursdag jeg Å det til tross for at jeg faktisk har stått 2 timer på kjøkkenet nå og bakt og ordnet ferdig kakene til i ettermiddag Har i grunn smakt en del også..så spørs om jeg ikke også er litt høy på sukker..hehe Jeg tok en el-test i sta..og den er negativ men neeeesten positiv, har studert den lenge og kommet fram til at den ikke er riktig så sterk som kontrollstreken, men nesten...så må ta en ny i morgen..kanskje det blir el i de nærmeste dagene Da må samboern bare stille opp uten protest..vi er jo tross alt ikke ferdig med denne pp-en Jeg håper virkelig det blir ok vær i morgen for oss alle, det er gøy med 17.mai uansett, men helt ok å slippe å fryse eller bli våt Blir kjempegøy å se hvordan Leah syns det er med 17.mai, gleder meg masse på hennes vegne Dossa, jeg lurer også litt på hvordan det var for dere å få de barna dere har..måtte dere prøve lenge ¨på hver av de? Leah ble til da vi droppet kondom en eneste gang, vi var langt unna steder man kunne kjøpe det og ble enig om at: "herregud, en eneste gang går jo bra..vi hopper bare av i svingen!" HAHA..så morsomt å tenke på Men da..når vi ikke prøvde eller ønsket å bli gravid..ja da skulle det søren ikke mye til før den satt gitt Selvsagt veldig glad for det nå Men det kan nok være grunnen til at jeg syns det tar så himla lang tid denne gangen, hadde jo håpet på samme lykketreff som med Leah
Metti er håpefull Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #160 Skrevet 16. mai 2011 He he kom innlegg mens eg skreiv. For en fantastisk tråd
Mammapudding Skrevet 16. mai 2011 #161 Skrevet 16. mai 2011 Tusen takk Metti Høres ut som en kjempefin tur dere har hatt, og det hørtes ut som en fin plass dere var på Gøy å lese hva dere har gjort...og det høres bare så deilig ut å ligge å få sol på kroppen Mens jeg skrev og lagret innlegget mitt var det jo plutselig kommet 2 innlegg til fra dere..hihi, kommer ikke til å komme meg i dusjen jeg Er forresten 27 år i dag, var vel Tigerlise som lurte på det En gutt i barnehagen til Leah har også bursdag i dag og blir 6 år..Leah fotalte jo at jeg også har bursdag så han gratulerte meg og jeg gratulerte han. Så spurte han hvor mange år jeg ble..og jeg svarte jo 27..da så han bare på meg og så ut som han kanskje synes det var mye og så sa han : wow..Petter Northug er bare 25!" Hehehe, det var jo en helt fantastisk morsom kommentar da..for da er jeg jo såååå mye eldre enn Petter Northug da
Metti er håpefull Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #162 Skrevet 16. mai 2011 Det gikk bra hos gynekologen. Hu sa at alt så bra ut og ingen tegn til infeksjon. Så da e eg fornøyd : ) Det som var drit var at hu anbefalte og vente en syklus før en prøve igjen. Visste jo at de anbefale det men var kjedelig og høre det. Så nå vet eg ikkje ka eg ska gjøre. Får tenke litt på det
Happy87 Skrevet 16. mai 2011 #163 Skrevet 16. mai 2011 Hjelpes så mye dere har skravlet, MEN så utrolig hyggelig. Der skal vite at jeg setter utrolig pris på alle dere her inne! Mange sier at de må ta en pause fra bim fordi de bare blir deppa og lei seg, men jeg må si at det har en positiv virkning på meg. Her blir man hørt, oppmuntret og trøstet hvis man trenger det. Dere er en FANTASTISK gjeng. Jeg kjenner at jeg er i så godt humør idag. Kjenner at tr er på vei, men den må gjerne vente til onsdag. Så lenge jeg har ventet så spiller en dag liten rolle. Ikke veldig kult med første dag med tr på en dag hvor man går i bunad hele dagen. Vi har bestilt kirke til bryllupet og jeg er bare rett og slett å topp humør. Det pleier å snu fort så jeg nyter det så lenge jeg kan:) GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN LEAH!! Ikke så mye igjen av dagen nå, men jeg rakk det;) Metti: Hvis du er klar for det selv så ville jeg begynt rett på prøvingen. Det er du selv som kjenner kroppen din best og vet om den er klar eller ikke. Er så mange her som prøver igjen med en gang så tviler på at det er noe farlig. Dere får alle sammen ha en flott dag imorgen:) Kjenner jeg meg selv rett så sniker jeg meg nok inn her imorgen kveld når alt styret er over:) Kos dere masse alle sammen. Det skal jeg;)
Mammapudding Skrevet 16. mai 2011 #164 Skrevet 16. mai 2011 Tusen takk Happy Har hatt en helt fantastisk flott dag, tror jeg har fått nesten alt jeg ønsket meg..og er helt høy på sukker etter å ha mumset i meg masse deilig kake Og selvsagt så koselig å ha besøk av alle sammen Metti: Sa hun hvorfor de anbefaler å vente en syklus? Jeg har alltid trodd at det var fordi det da er lettere å regne ut termin osv..men de mener kanskje at kroppen trenger litt tid på seg? Jeg synes i alle fall at du selv må føle på det..er du/dere klare til å prøve igjen så syns jeg dere skal det. Det er jo uansett ikke sikkert at det klaffer med en gang, og da blir det jo naturlig en syklus eller mer mellom..Men håper selvsagt at det klaffer for dere med engang dere prøver igjen Jeg oppdaget en skyggePRIKK på gravidtesten jeg tok i morges..hehe, her skal man henge seg opp i det minste lille håp altså..det var ikke en skyggestrek engang, bare en prikk..en mørk prikk akkurat i kanten av der streken burde vært om det hadde vært positivt. Betyr sikkert ingenting..er kanskje bare en bungel eller noe for alt jeg vet..men håpet om at den siste testen jeg har igjen skal være positiv på onsdag ble jo selvsagt tent Nå skal jeg gå å legge meg..må vel ha litt energi til barnetoget i morgen Ha en super 17.mai jenter Jeg kommer garantert innom her i løpet av morgendagen å skravler litt
Mammapudding Skrevet 16. mai 2011 #165 Skrevet 16. mai 2011 Tusen takk Happy Har hatt en helt fantastisk flott dag, tror jeg har fått nesten alt jeg ønsket meg..og er helt høy på sukker etter å ha mumset i meg masse deilig kake Og selvsagt så koselig å ha besøk av alle sammen Metti: Sa hun hvorfor de anbefaler å vente en syklus? Jeg har alltid trodd at det var fordi det da er lettere å regne ut termin osv..men de mener kanskje at kroppen trenger litt tid på seg? Jeg synes i alle fall at du selv må føle på det..er du/dere klare til å prøve igjen så syns jeg dere skal det. Det er jo uansett ikke sikkert at det klaffer med en gang, og da blir det jo naturlig en syklus eller mer mellom..Men håper selvsagt at det klaffer for dere med engang dere prøver igjen Jeg oppdaget en skyggePRIKK på gravidtesten jeg tok i morges..hehe, her skal man henge seg opp i det minste lille håp altså..det var ikke en skyggestrek engang, bare en prikk..en mørk prikk akkurat i kanten av der streken burde vært om det hadde vært positivt. Betyr sikkert ingenting..er kanskje bare en bungel eller noe for alt jeg vet..men håpet om at den siste testen jeg har igjen skal være positiv på onsdag ble jo selvsagt tent Nå skal jeg gå å legge meg..må vel ha litt energi til barnetoget i morgen Ha en super 17.mai jenter Jeg kommer garantert innom her i løpet av morgendagen å skravler litt
Happy87 Skrevet 17. mai 2011 #166 Skrevet 17. mai 2011 GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN! Måtte bare innom en liten tur før jeg skal ta på meg bunaden og ut å gå i tog med elevene mine;) Spennende med den prikken Leah, men ikke gi deg selv for høye forhåpninger. Selfølgelig ønsker jeg at det skal være noe, men jeg har blitt lurt selv av skyggeprikker og skyggestreker og da blir fallhøyden ekstra stor når tr kommer. (eller man får beskjed om at man ikke har hatt el) Vi får heller krysse fingrene for at testen på onsdag gir et klart og tydelig positiv resultat. Nei nå må jeg skynde meg;) Ha en flott dag jenter!
Metti er håpefull Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #167 Skrevet 17. mai 2011 Gratulere med dagen alle sammen ; ) Jeg skal feire dagen på jobb ; ( begynner kl tre men først skal vi spise frokost hos svigerforeldrene mine. Ja faktisk frokost kl er kvart på elleve og eg har ikkje stått opp enda. Sånn e det å ikkje ha unger....men ville faktisk ha byttet ; / Ha en fantastisk 17 mai !!
Metti er håpefull Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #168 Skrevet 17. mai 2011 Gratulere med dagen ; )) Dagen i dag skal jeg tilbringe på jobb. Begynner kl tre men vi skal grille og kose oss så det blir nok bra. Før jobb skal jeg på frokost hos svigers. Det er tradisjon og de er 6 søsken så det er alltid koselig !! Jeg ligger fremdeles i sengen sånn er det å ikkje ha småbarn.. Men ville heller ha byttet med dere.. Dere må ha en fantastisk dag...
Metti er håpefull Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #169 Skrevet 17. mai 2011 Irriterende når innleggene roter sånn...
Dossa :) Skrevet 17. mai 2011 #170 Skrevet 17. mai 2011 GRATULERER MED DAGEN JENTER!!!! Dagen startet med regn, men idet toget skulle begynne å gå så kom sola og det ble en super flott dag ) Ungene har spist masse pølser og is idag, lekt masse og vunnet masse rart. De har stor kost seg idag:)) Om en times tid får vi besøk av noen venner, og da skal vi grille og kose oss. Også blir det vel kake og godis seinere )) Skal ikke gå her fra sultne *smiler* Metti: så flott ferie du har hatt, koselig å lese om dine opplevelser. Jeg hadde sikkert ikke klart å vente en syklus med å kjøre igang, du må føle på kroppen hva som er riktig for deg Ha en flott jobbedag ) Er så enig med Happy, jeg trenger ikke pause fra bim. Blir glad hver gang dere har skrevet noe. Dere jenter er en god støtte og en helt fantastisk gjeng ))))) Må ordne med litt tilbehør til maten før besøket kommer. Ha en super dag jenter!!! Klem
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. mai 2011 #171 Skrevet 17. mai 2011 Hipp hurra, og gratulerer med dagen! Da var 17. maifeiringen over for denne gang, og en dødssliten Anton har allerede sovna... :-) Ble nok en tussig dag for en liten tass *smiler*. Men han har kost seg masse, da. Elsker å ha fullt av folk rundt seg, så var veldig stas å være på samfunnshuset sammen med resten av bygda. Var massevis av jevnaldringer der, og han ga blaffen i det halvdårlige været. Var riktignok bare noen få regnskurer, men surt likevel med vind og ca. 8 grader. Men skal ikke klage, dagen har vært fin likevel den :-) Etter pølser og kake på "huset" var svigerfar og sønnene og foreldrene mine på middag til oss. Kan ikke si at jeg er spesielt sulten nå, gitt... Hehe, ble nok mat, ja. Og nok kaker... Ojoj, blir nok havrelefse og vann de nærmeste dagene sånn at jeg kommer inn i bunaden min til helga igjen. Da er det nemlig ny konfirmasjon. Men først en kort liten arbeidsuke :-) Morsomt å høre hvordan dere andre har feiret dagen, håper det komme flere oppdateringer også Jeg er helt enig i at det er bare positivt å henge på bim så lenge jeg har dere fantastiske, positive og herlige damer å skravle med :-D Ha en fortsatt flott dag!
Metti er håpefull Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #172 Skrevet 17. mai 2011 Helu mine BIM damer Vi må snart lage ny tråd slik som vi skravler !! Jeg er fremdeles på jobb ; ) nå har vi grillet og kost oss. Er stappmett kan du sei ! Men det har vert en kjekk dag. Får faktisk mer 17 mai følelse på jobb. Siden jeg ikke har unger så blir det ikkje så mye barnetog og lignende.... Tigerlise forstår godt at anton er sliten etter en dag med så mye inntrykk og opplevelser ! Ser han for meg ; ) Skal vi bare bli enige om og følge hverandre fremover. Selv om en flytter over i 1 trimester
Dossa :) Skrevet 17. mai 2011 #173 Skrevet 17. mai 2011 JAAA....vi må følge hverandre, akkurat som Metti sier )) Dere jenter lyser opp min hverdag, føler jeg får abstinenser hvis jeg ikke er på BIM hver dag *smiler* Må inn og lese hva dere har skrevet, føler vi er blitt en liten gjeng ) så kontakten må opprettholdes selv om vi en etter en blir gravide )) 2012 er året for oss jenter, da skal vi bli gravide!!!!
Happy87 Skrevet 18. mai 2011 #174 Skrevet 18. mai 2011 Må bare rett litt på deg Dossa. 2012 er året vi skal føde:) 2011 er året vi skal bli gravide:) Helst innen juni alle sammen!! Hvem starter ny tråd?
Mammapudding Skrevet 18. mai 2011 #175 Skrevet 18. mai 2011 Hei jenter Var en travel dag i går, så jeg rakk ikke å skrive noe her..har nesten abstinenser Først var det barnetog, Leah koset seg masse Været var helt greit, overskyet og ca 10 grader. Hun var mest fornøyd med å få gassballong Etter toget dro vi hjem en liten tur så samboern fikk skiftet klær, han var på jobb fra 6-13 Så dro vi og spiste sammen med svigermor, hun spanderte Etter det dro vi til henne og spiste kake...var noe mett i går ja:p Men det var en flott dag:) Leah sovnet fort, men var en del våken på kvelden..så til slutt gikk jeg og la meg sammen med henne! Var sliten så hadde sikkert bare godt av å legge meg litt tidlig..men tok lang tid før jeg sovnet likevel. I dag har jeg skrudd opp et bord og to stoler til platten ute, fikk i bursdagsgave Og så gikk jeg en tur Etterpå var jeg hos legen...svimte av på venterommet..var ekkelt, men det gikk bra. Legen spurte om jeg kunne være gravid, så jeg sa jo at jeg har tatt tester men at de er negative..så da sa han at vi bare tok en blodprøve for å sjekke det, for å være helt sikker:) Men det tar 3-4 dager å få svar sa hun på labaratoriet..og så glemte jeg å spørre om de sender brev eller om jeg må ringe å få resultatet. Har ikke lyst å ringe å få svar om at prøven var negativ :/ Jaja, så blir det mer venting da..min favorittsyssel liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå