Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. mai 2011 #176 Skrevet 18. mai 2011 Åh, så spennede Leah. Jeg håper bare så inderlig at du skal få en skikkelig gladmelding! Blir lange dager å gå og vente, da. Men verdt det om du får et positivt svar :-) Jeg er også med på å følges framover. Har faktisk klart å holde meg unna bim et helt døgn nå, men det har jammen meg holdt hardt! Smilte godt da jeg så at tråden hadde fått flere oppdateringer, forventningen kriblet allerede mens klikket på linken :-) Blir så glad av å lese alt dere skriver og deler av hverdagen. Og SELVSAGT blir vi alle gravide i 2011 og føder TIDLIG i 2012, hihi :-) I dag var det forresten sol og fint igjen. Klassisk 18. mai-vær etter en ruskete 17. mai, hehe. Men deilig for Anton å være ute i dag også, han bryr seg lite om hvilken dag det er. Utelivet er uansett aller best (eller, nest best etter fjøset og traktoren, da, hehe).
Happy87 Skrevet 18. mai 2011 #177 Skrevet 18. mai 2011 Venter i spenning sammen med deg Leah. Krysser fingrene alt jeg kan. Idag er det 3. dagen etter siste tablett med provera. Det var på denne dagen jeg fikk tr sist, men denne gangen må jeg nok vente litt lengre. Ikke tegn til tr enda så da håper jeg at den kommer imorra. Har hatt mensmurringer de siste dagene og idag stakk det kraftig i puppene (vondt!) så den er nok rett rundt hjørnet. Kan ikke skryte av været her idag. Igår var det sol nesten hele dagen med en skikkelig regnskur litt over kl 11. Men idag har det vært kaldt og det har regnet hele dagen. Håper det blir bedre vær imorgen og mot helga. Har dere noen spennende planer for helgen da? Jeg ser frem til en helg UTEN noen spesielle planer. Har vært konfirmasjoner, fester og bursdager de siste helgene og nå skal vi bare slappe av og gjøre som vi vil:) Kanskje vi kan kjøre rundt og se på aktuelle lokaler til bryllupet. Nå som vi har bestilt kirke så er det jo lurt å få bestilt lokale også.
Dossa :) Skrevet 19. mai 2011 #178 Skrevet 19. mai 2011 Ja selvfølgelig skal vi bli gravide i år og føde i 2012 ))) *hihi* Dager, mnd og år går litt i surr ) Når står bryllupet Happy? Det kommer til å bli en fantastisk dag med masse inntrykk, så bare gled dere!! Spennende å lese om deg, kanskje tr dukker opp idag Klassen min skal til teknisk museum idag. Jeg sniker meg med selv om jeg ikke er på jobb før imorra. Våknet til sola idag, håper ho blir varmere utover dagen. Planer for helga....hmmm....svigerfar skal feire bursdagen sin på lørdag, ellers skal vi vel bare jobbe i hagen. Må male garasjen, og begynne på lekehuset. Så vi skal ikke gå arbeidsledig denne helga heller *ler* Ha en fin torsdag jenter!! Klem
Mammapudding Skrevet 19. mai 2011 #179 Skrevet 19. mai 2011 Hei hei jenter Åh, i morges var en skikkelig møkkamorgen! Ble krangling med Leah om barnehagen og hun gråt da jeg gikk..pleier ikke å gå før hun slutter å gråte, men i dag begynte hun å gråte akkurat da jeg gikk ut ytterdøra i barnehagen og da var det for sent..måtte bare skynte meg å gå så det ikke skulle bli enda værre Hater sånne dager Hun er inne i en skikkelig krevende periode og tester oss hver eneste dag..og jeg er desverre ikke den mest tålmodige mamma i verden, så det blir en del krangling :/ Jaja, jeg vet jo at hun koser seg i barnehagen, hun har det ikke travelt med å dra derfra når jeg henter henne:) El-testene er egentlig ikke til hjelp i det hele tatt lenger..de er like sterke hver dag syns jeg..ikke positive men nesten. Vet ikke hvor jeg skal tenke at jeg er i syklusen lenger..Prøver å ikke håpe for mye på at blodprøven skal være positiv, kommer bare til å bli så skuffet. Dessuten så har jeg jo ingen symptomer utenom sult og irritasjon..men irritasjonen kan jo komme av at jeg er så sulten Syns egentlig ikke sulten har vært så ille de siste dagene heller..men når jeg tenker meg om så har det jo vært helg og bursdag og 17.mai..så jeg har jo i grunn ikke holdt meg til normalt kosthold akkurat I dag var det ikke lett å stå opp heller, er sykt trøtt i dag og det frister noe sinnsykt å gå å legge seg noen timer! Men jeg skal rydde og vaske litt..er jo torsdag i dag..og så burde jeg jo gå en tur, men det er mulig jeg dropper det altså! Samboern er ferdig på jobb kl.14 og da skal vi å handle før vi henter puddingen..så må vel snart komme i gang hvis jeg skal få gjort alt. Tok jo en kjapp vask på mandag også, så det bør ikke være så veldig skittent i dag Dossa du får kose deg på teknisk museum Happy..jeg håper tr kommer snart så du kommer i gang med en ny pp og får igang el Tigerlise..når ca tror du at du skal ha el? Ha en flott dag jenter
Metti er håpefull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #180 Skrevet 19. mai 2011 Hei Hei Off det hørtes ut som en skikkelig dritt dag for deg Leah. Håper resten av dagen blir bedre... Spennede med blodprøvene og da !! Eg har fri i dag men ble vekket klokka ni av at mannen kom hjem med påsmurt fokostbrød og cola : ) KLarte heldigvis å sovne igjen så da sitte eg her i sengen og late meg. Tenkte eg sko ta en rolig dag i dag siden eg ska jobbe hele helgen og ikkje har en eneste fridag før neste helg. Tror mannen planlegge noe kjekt på Lørdag men eg ane ikkje ka.... Så nysgjerrig : ) Har forresten begynt å tempe igjen og den ligge nå på før el nivå ! Blir spennende å se når eg får el Happy kom tr i dag eller ??
Happy87 Skrevet 19. mai 2011 #181 Skrevet 19. mai 2011 Huff så kjedelig med en så dum dag Leah.. Det positive er jo at det da bare kan bli bedre. Har du alltid hatt regelmessige sykluser med el? De el-testene dine høres veldig ut som mine. Jeg får alltid to tydelige streker på el-testene og sliter veldig med å tolke de. Har blitt lurt en del ganger og trodd at jeg har hatt el. Heldigvis har de vært svakere nå i det siste så da tror jeg at jeg skal klare å se det hvis jeg får el. Idag skjønner jeg ingenting. Har hatt vondt der nede (klarer ikke helt å plassere det) i hele dag og var brennsikker på at tr var kommet når jeg kom hjem fra jobb. Men der var det ingenting. Så nå er jeg virkelig forvirret. Forrige gang kom tr 3. dagen etter proveraslutt, men den drøyer visst litt lengre denne gangen. Er på dag 4 idag og må nok vente enda en dag. Som jeg sa til samboer tidligere idag "Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd jeg var gravid" Bryllupet er satt til 18.august 2012. Så nå er det bare å finne lokale. Var å hentet brudepikekjolene igår og de var helt fantastiske. Vi skal ha en del brudepiker så jeg bestilte kjoler fra Ellos. Kun 100kr stk. Gleder meg til å følge med på tempene dine Metti, har begynt å skjønne det nå, men er unødvendig for meg å tempe, jeg som ikke har sykluser i det hele tatt. Hehe :/
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 19. mai 2011 #182 Skrevet 19. mai 2011 God aften, damer! Herlig å se at dere har skravlet i dag også :-) Håper dagen din ble bedre etter hvert, Leah! Enkelte dager bare "er sånn". Da får man mest lyst til å bare krype under dyna og vente på at dagen skal forte seg forbi, hehe. Men det går jo sjelden, og heldigvis kan det bare gå oppover. Så gøy med bryllup, Happy :-) Jeg ELSKER bryllup! Er jo så fantastisk koselig. Jeg blir faktisk ganske rørt, enda jeg fint kan sitte i en supertrist begravelse uten å felle tårer. Hehe, like ulogisk som resten av meg... Vi har faktisk snart 8-års bryllupsdag. Hjelpes som tiden flyr! Jeg har iallfall aldri angret på at jeg giftet meg. Det føles trygt og godt og helt "riktig". Er det noen andre av dere damer som er gift? Eller kanskje planlegger det? Dossa, hvordan var det på teknisk museum i dag? Sikkert superkos å være sammen med barna :-) Metti, så godt at du fikk en velfortjent avslappingsdag :-) Så er du forhåpentligvis frisk og uthvilt til du skal på jobb igjen. Hva jobber du med ettersom du jobber helg? Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal stryke bunadsskjorta. Konfirmasjon igjen til helga, men da kan bunaden henges pent i skapet til neste mai :-) (Eller kanskje jeg har for stor mage til å bruke den da, hihi?) Var vel forresten en som spurte når jeg venter el. Det er jeg faktisk ikke helt sikker på, har jo alltid så ustabile sykluser. Men i løpet av 1-3 uker vil jeg tro... Snart ferdig med TR nå, så da er det vel bare å brette opp ermene igjen, hehe.
Metti er håpefull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #183 Skrevet 19. mai 2011 hei bare et lite spørsmål .. Jeg og mannen hadde oss litt ettermiddags sex hihi.. Men tingen er den at jeg blødde etterpå. Blir alltid litt skeptisk men håper ikkje det er noe alvorlig. kan jo være pga maen
Happy87 Skrevet 19. mai 2011 #184 Skrevet 19. mai 2011 Det er nok ikke noe alvorlig Metti. Er som du sier kanskje pga maen. Nå har jeg akkurat sittet å sett på "barnet i magen" på tlc. Som vanlig så stortuter jeg i det ungen kommer ut. Gleder meg så utrolig mye til det blir min tur. Men jeg tuter jo av alt da. Bryllup, begravelser, fødsler, you name it;) Jeg gleder meg så utrolig til bryllupet. Håper bare vi rekker å få en baby i mellomtiden. Jeg har lyst å kunne nyte alkohol i mitt eget bryllup og ønsker at babyen er såpass gammel at den kan være hos en barnevakt den kvelden/natten. Vi har blitt enige om at baby er viktigere enn bryllupet så hvis denne babylagingen drøyer for lenge så får vi utsette bryllupet. Vi hadde begynt på dette babyprosjektet lenge før han fridde.
Happy87 Skrevet 19. mai 2011 #185 Skrevet 19. mai 2011 Jeg får ikke opp det siste innlegget ditt Metti:( Fy søren nå skjer det noe rart nedi der. Har så sinnsykt vondt. Skjønner ikke hva det er. Det er nesten så jeg lurer på om jeg skal brenne av en el-test etterpå bare for å sjekke. Hva synes dere? Jeg har aldri hatt så vondt før tr før. Ikke den gangen jeg fikk tr av meg selv eller forrige gang jeg gikk på provera.
Metti er håpefull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #186 Skrevet 19. mai 2011 Kjedelig at det ikkje kom opp da !! Eg sa at du må glede deg masse til bryllup. Jeg har snart et års bryllupsdag : ) Det var en av de beste dagene i mitt liv.. Så mange fine ord fra venner , familie og ikke minst mann. Mannen grein i store deler av vielsen men je klarte å holde meg. Men til vanlig er jeg sånn som tigerlise som sitter med klump i halsen hver gang.. Har du valgt bruekjole da ? Det tok meg 2 dager å finne min : ) Skal i bryllup i juni da er det svogeren min som gifter seg. Gleder oss til det. I går var søskenflokken samlet eller det vil si mannen sine søsken pluss ektefeller. Da ble vi enige om å lage et opplegg som ligner på det beat for beat greine fra torsdagkveld. I tillegg skal vi dikte sang til noen dde sanger ( brudren liker DDE ) I helgen skal jeg jobbe så det blir ikkje noe fancy greier for meg men som eg sa så tror eg kanskje mannen planlegge noe romance !! Var en som spurte kor eg jobbet. Det er en omsorgsbolig for psykisk utv.hemmede. Så her er hver dag en arbeidsdag god helg ladies
Metti er håpefull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #187 Skrevet 19. mai 2011 Kjedelig at det ikkje kom opp da !! Eg sa at du må glede deg masse til bryllup. Jeg har snart et års bryllupsdag : ) Det var en av de beste dagene i mitt liv.. Så mange fine ord fra venner , familie og ikke minst mann. Mannen grein i store deler av vielsen men je klarte å holde meg. Men til vanlig er jeg sånn som tigerlise som sitter med klump i halsen hver gang.. Har du valgt bruekjole da ? Det tok meg 2 dager å finne min : ) Skal i bryllup i juni da er det svogeren min som gifter seg. Gleder oss til det. I går var søskenflokken samlet eller det vil si mannen sine søsken pluss ektefeller. Da ble vi enige om å lage et opplegg som ligner på det beat for beat greine fra torsdagkveld. I tillegg skal vi dikte sang til noen dde sanger ( brudren liker DDE ) I helgen skal jeg jobbe så det blir ikkje noe fancy greier for meg men som eg sa så tror eg kanskje mannen planlegge noe romance !! Var en som spurte kor eg jobbet. Det er en omsorgsbolig for psykisk utv.hemmede. Så her er hver dag en arbeidsdag Happy Forresten håpe det er tanta eller el som er på vei. Jeg får av og til pos el test rundt tr tid så kan være det blir vanskelig med el test god helg ladies
Metti er håpefull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #188 Skrevet 19. mai 2011 Kjedelig at det ikkje kom opp da !! Eg sa at du må glede deg masse til bryllup. Jeg har snart et års bryllupsdag : ) Det var en av de beste dagene i mitt liv.. Så mange fine ord fra venner , familie og ikke minst mann. Mannen grein i store deler av vielsen men je klarte å holde meg. Men til vanlig er jeg sånn som tigerlise som sitter med klump i halsen hver gang.. Har du valgt bruekjole da ? Det tok meg 2 dager å finne min : ) Skal i bryllup i juni da er det svogeren min som gifter seg. Gleder oss til det. I går var søskenflokken samlet eller det vil si mannen sine søsken pluss ektefeller. Da ble vi enige om å lage et opplegg som ligner på det beat for beat greine fra torsdagkveld. I tillegg skal vi dikte sang til noen dde sanger ( brudren liker DDE ) I helgen skal jeg jobbe så det blir ikkje noe fancy greier for meg men som eg sa så tror eg kanskje mannen planlegge noe romance !! Var en som spurte kor eg jobbet. Det er en omsorgsbolig for psykisk utv.hemmede. Så her er hver dag en arbeidsdag Happy Forresten håpe det er tanta eller el som er på vei. Jeg får av og til pos el test rundt tr tid så kan være det blir vanskelig med el test god helg ladies
Dossa :) Skrevet 19. mai 2011 #189 Skrevet 19. mai 2011 Har hatt en super dag på teknisk museum med klassen idag. Merket at de stor koste seg :-) Fikk kjøpt en del ting til klassen. Må bare huske å gi kvitteringa til kontor dama så jeg får att penga jeg la ut. Vi hadde 3 års bryllupsdag for ikke så lenge sia. Husker den spesielle dagen som om det skulle ha vært igår. Er en dag man alltid vil huske :-) Imorra begynner jeg på jobb att, gleder meg til å jobbe med klassen igjen, har hørt at de har savnet meg. Det var jo koselig synes jeg :-) Nei, jeg hører senga roper på meg. Natta jenter!!
Mammapudding Skrevet 19. mai 2011 #190 Skrevet 19. mai 2011 Så merkelig Happy..du får ta en el-test for å se om du blir noe klokere Når jeg gikk på cerazette så hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, men da jeg sluttet i i november i fjor så har den kommet med 32-36 dagers mellomrom, men vet jo ikke om jeg har hatt el da, men mensen har nå vært helt normal frem til nå Tok jo noen cerazette-piller i februar siden vi ikke skulle prøve mer da jeg mistet jobben..men sluttet fort med de igjen så hadde mensen når jeg skulle og så en ny blødning 2 dager etter jeg tok siste pille..men det kan jo være at jeg kludret til noe i februar som trenger tid til å ordne seg :/ Regner med jeg får beskjed om det viser seg at jeg er gravid på blodprøven, håper de ringer hvis jeg er det! Har ikke flere gravidtester og bare 2 eller 3 el-tester igjen, men vet ikke om jeg blir å kjøpe nye enda..klarer ikke å la være å teste hvis jeg har tester i hus Dagen i dag ble nå litt bedre etterhvert..vasket huset og fikk slappet av en stund før vi dro og handlet. Var ute å lekte med Leah etter middag og så dro vi og kjøpte soft-is og leide en film, samboern har fri i morgen så i kveld har vi bare kost oss filmen og latt som om det var fredag Hvis dagen i morgen går som jeg vil så skal jeg dra på H&M etter at jeg har levert Leah i barnehagen, fikk gavekort der i bursdagsgave og har veldig lyst til å shoppe litt Og så skal jeg gå tur og ta en laaaang dusj og se om jeg tørr å prøve epilatoren jeg fikk Og hvis det blir tid skal jeg bake et bananbrød så jeg slipper å kaste de brune bananene på kjøkkenbenken Jeg er forresten forlovet..men har vært det i..tja 7-8 år nå..så gidder ikke å holde pusten i vente på et bryllup Han vil ikke gifte seg lenger, han syns det er nok å være forlovet..men jeg vil nå helst være gift før jeg blir 30..så vi får nå se. Kanskje jeg kan få lurt han med på et bitte lite bryllup på 10-års dagen vår til neste høst..mener jeg fant ut at den faktisk havner på en lørdag også Nei nå skravler jeg fælt her..må jo komme meg i seng Vi snakkes i morgen jenter
Metti er håpefull Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #191 Skrevet 20. mai 2011 Heisann Nå sitter eg på jobb og Prøve få tiden til å gå. Der er stille og rolig her i dag.. Så det er veldig deilig ; ) Lure faktisk på om jeg kanskje hadde EL i går ! Da har vi hvertfall ikke fulgt legens anbefalinger i og me at vi hadde sex i går og dagen før. Men da får det gå som det går. Er jo på dag 19 så er jo ikkje umulig at eg har hatt det. Hadde litt høy temp pluss vondt i brystvortene i dag. Hadde nesten like høy temp for noen dager siden men de hadde sunket nå. Sov urolig så det kan også være en årsak. Blir spennende se i morgentidlig... Ellers så har eg bitte litt lyse brun utflod. Hadde jo stoppet å blø nå men fikk jo litt etter sex i går. Satt oppå han så kan være derfor ( sorry info ) Ellers må dere ha en fantastisk helg
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. mai 2011 #192 Skrevet 20. mai 2011 Så spennende, Metti :-) Det sies jo at men er ekstra fruktbar dersom det kommer litt blod under EL, så krysser fingrene! Og kroppen blir gravid kun hvis den er klar for det, tror nå jeg Nå har Anton omsider sovnet. Er ikke helt i form i dag, stakkar. Hadde verken sovet eller spist i barnehagen i dag (sover vanligvis 2-3 timer), men var utrolig tapper og i godt humør. Og mye mer kosete enn vanlig. Vi skal i konfirmasjon 10 mil unna i morgen, så er litt spent på hvordan det skal gå. Er sønnen til søstra mi, og jeg er fadder, så må liksom dra også. Håper han får ei god og lang natt nå, og at formen er bedre når han våkner. Nå må jeg nesten sette i gang å bake den gulrotkaka som jeg lovte å ta med. Har til og med lovt å si noen ord i morgen, HJELP! Jeg får jo full panikk av å snakke i forsamlinger... Men må vel bare hoppe i det... Ha en flott fredagskveld, alle mine bim-venner :-) Tror jeg finner fram et glass vin også, jeg, hihi.
Happy87 Skrevet 20. mai 2011 #193 Skrevet 20. mai 2011 Da var fredagens zumbaøkt overstått, dusjen er tatt og maten er spist opp. Og nå reiser vi på kino. Fortsatt lar tanta vente på seg, el-testen var veldig negativ og jeg begynner å bli kraftig irritert. Har fortsatt vonde menssmerter og (beklager detaljer) jeg flyr på do (nr Uansett om tr kommer nå utover kvelden så kommer jeg til å regne imorgen som dag 1. Metti: For min del er det bare å komme med all slags detaljer, jeg er ikke prippen av meg iallefall;) Det kan jo være el ja, krysser fingrene for det. Det er jo helt opp til deg selv om du vil prøve igjen eller ikke. Har lest at det er pga det psykiske de ber deg vente en syklus, ikke fysisk. Kos deg med vinen tigerlise, nå reiser jeg på kino:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. mai 2011 #194 Skrevet 20. mai 2011 Hehe, 1 glass vin ble til både 3 og 4, og i tillegg et glass akevitt... Er hjemme alene i kveld :-) Men klarte å få til kaka ganske bra, kun oppvasken gjenstår nå :-/ Detaljer takler vi godt ja, Happy. Jeg kan godt benke meg foran tv-skjermen og se en hjerteoperasjon mens jeg spiser middag, og jeg så også på min egen ks (via en lampe - fungerte som et speil Turde ikke si noe til legene, da hadde de sikkert skjermet av hele stasen, hehe). Kos deg på kino :-D
Happy87 Skrevet 20. mai 2011 #195 Skrevet 20. mai 2011 Så bra at du har koset deg tigerlise. Tror det er viktig å kose seg og leve som normalt i prøveperioden. Jeg hadde tenkt å slutte å drikke og røyke da jeg sluttet på p-pilla, men så skjønte jeg at dette kom til å ta tid og bestemte meg for å leve som normalt frem til en eventuelt positiv g-test. Kinoen vi var på var faktisk veldig bra. Jeg klarte å sitte rolig hele filmen;) Hehe! Jeg pleier alltid å bli ganske rastløs når jeg ser på tv/filmer, må helst holde på med noe ved siden av (kryssord, iphonen, pcen osv) men filmen var så spennende at det var moro å se på filmen. Og så er det jo alltid koselig å være på date, vi er ikke så flinke til å reise ut alene bare oss to, pleier vanligvis og reise flere så jeg satte pris på det. I tillegg så kjørte vi forbi et av alternativene vi har over selskapslokaler til bryllupet. Metti, du spurte om jeg har kjøpt kjole, men det har jeg ikke. Skal se på kjole i oktober etter at jeg fikk tips om at det da var salg på kjoler. Gleder meg masse. Synes det er rart å snakke om å planlegge bryllup nå når det er over 1år til vi skal gifte oss, men man må jo bestille kirke og lokale i god tid så da blir det mye snakk om det da:) Brudepikekjolene var så utrolig fine, fikk hun ene brudepiken til å prøve kjolen idag og hun ble kjempefin. Den var litt stor, men det er jo planen siden de kommer til å vokse litt innen bryllupet:)
Mammapudding Skrevet 21. mai 2011 #196 Skrevet 21. mai 2011 Happy, det høres koselig ut å planlegge bryllup Hva slags film så dere i går? Jeg og samboern hadde så lyst å gå å se den nye Pirates filmen, men kinoen skrudde opp prisen sånn på den at vi heller venter til den kommer på leiefilm! Tigerlise du får ha lykke til i konfirmasjon i dag Håper Anton er i bedre form! Leah har hatt sin 2. natt uten bleie..hun har mast siden jul om å få sove uten, men jeg har ikke hatt lyst siden bleien er blytung hver morgen. Men nå er det såpass varmt om natta at hun ikke blir syk om hun tisser seg ut, så gikk til innkjøp av tisselaken og motet meg opp Natt til i går tisset hun i sin seng og i vår seng..så jeg var forberedt på samme opplegg i natt..men neida, flinke lille snuppelupp var oppe og tisset 21.30 og 2 Er veldig stolt av henne og hun er nok ganske stolt selv også Jeg føler liksom hele tiden at mensen skal komme..det stikker litt nederst i magen og mest på høyre side. Var litt kvalm da jeg våknet i morges..men tror det er fordi jeg var så sulten. Har ingen antydning til ømme pupper, så eneste tegn jeg har er at jeg er irritabel og sulten..så det er nok ikke noen i magen min. Skulle ønske jeg hadde fått svar på den blodprøven i går..men får vel neppe noe før i neste uke..lov å håpe på mandag, men tviler på det, tror ikke de ser på det som noen hastesak akkurat Er fristet til å kjøpe en test i dag og ta i morgen, men den var jo så veldig negativ på onsdag! I dag skal vi en tur på et kjøpesenter, Brannmann Sam skulle være der, så Leah har nok lyst til å dra å se på han. Etter det vet jeg ikke hva vi skal finne på. Mamma skulle en tur til byen og hadde lyst at vi skulle være med, så mulig jeg vurderer det først, brannmann sam skulle ikke komme før 12 og det er lenge å vente for en liten kropp Det er visst sol og fint ute også, så kunne jo kjøpt en soft-is og kost oss litt..er jo tross alt lørdag Ha en strålende lørdag jenter
Metti er håpefull Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #197 Skrevet 21. mai 2011 Leah : så bra at jenta de hadde en tissefri natt ; ) vi venter spent på resultatet av blodprøven sammen med deg ! Happy : kan du telle dag 1 i dag dersom du ikke får mensen. Har ikkje noe greie på det så bare lure. Håpe TR komme i dag ; ) jeg lurer også på hvilken film dere så. Vi skal også ha oss en date i dag. Dinner and a Movie. Glede meg te det. Det er en sjanse for at eg har hatt EL faktisk. Sov veldig dårlig i natt så kan være derfor men fikk enda høyere temp i dag. Men som sakt så sto eg opp flere ganger i natt. Håpe eg sove bra i natt slik at eg vet det er reell temp. Syns det er litt utrolig hvis syklusen er i gang allerede.
Happy87 Skrevet 21. mai 2011 #198 Skrevet 21. mai 2011 Vi var å så den siste filmen i fast an furious, "fastfive" Den var overraskende bra til å være en oppfølgerfilm og jeg koste meg gjennom hele filmen. Men som Leah sier, det er kjempedyrt. Selv om sofa, smågodt og en leiefilm er veldig koselig så er det viktig å komme seg ut på date og være kjærester:) Så kos dere MASSE idag Metti:) Og så krysser jeg fingrene for at du har hatt el. Selv skal vi ha to vennepar med hver sin sønn på grilling idag. Første grilling hjemme i hagen i år. Været ser ut som om det skal bli kjempefint så dette blir nok en bra dag. Bortsett fra at tr ikke har kommet enda:( Jeg som innbilte meg at jeg skimtet noe på papiret igår. Dessverre så kan jeg ikke regne dag 1 før jeg får tr. Er så drittlei av å vente nå. På nettet står det at tr kommer 2-7 dager etter siste provera tablett. Jeg er idag 6dager etter og jeg kommer nok til å ringe gyn på mandag hvis ikke det har skjedd noe innen da. Har lest om noen som ikke har fått tr fordi de var gravide, men el-testen var veldig negativ igår så er nok ikke det heller. Æsj, nå er jeg lei av å vente. Så flink Leah er da:) Så moro for både mor og datter at hun er så flink. Dere får ha en flott dag i byen og på kjøpesenter. Alle dere andre får også ha en flott da idag!!
Metti er håpefull Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #199 Skrevet 21. mai 2011 Jeg vet ikkje hvilken film vi skal se i kveld. Det er mannen som har planlagt kvelden. Men da han spurte kor gavekorta til Kinoen var så skjønte eg tegningen.... Sitter på jobb eg nå ! Veldig rolig dag i dag. Brukeren jeg passer på vil bare se på tv så da må eg og det . Bakdelen er at det er veldig søvndyssende!! Dossa lenge siden vi har hørt noe fra deg ???
Dossa :) Skrevet 21. mai 2011 #200 Skrevet 21. mai 2011 Hei jenter!! Føler det er lenge siden jeg har skravlet selv om det sikkert bare er en dag siden *gliser* Er så koselig å se hva dere skriver )) Igår begynte jeg på jobb igjen. Det var herlig å se elevene mine igjen ) Og de fortalte at de hadde savnet meg masse, ble litt rørt da kjente jeg Det er en herlig gjeng jeg har, og de er så snille og flinke også Fysisk er formen min fin, men jeg merker at jeg sliter litt psykisk. Det tar vel tid å komme seg, så jeg er jo forberedt på det. Tanken på at mine barn kunne ha mistet mamman sin den er ekkel, men også hele opplevelsen kjenner jeg sliter meg psykisk Tid leger alle sår, har jeg hørt. Leah: så flink jenta di er som har hatt en tissefri natt. Hun må være kjempe stolt, gi henne masse ros og skryt )) Vesla hadde en tørr bleie her om dagen. Hun satt i gangen, og jeg sa at ho ikke måtte tisse for det skulle vi gjøre på do. Jeg skulle bare hente en klut, og da jeg snudde ryggen min mot vesla satt hun og tisset. "Ops mamma, jeg tisset jeg", sa ho og lo. Da kunne jeg ikke annet enn å le sammen med henne )) Metti: Så gøy med mat og kino. Dere må kose dere masse. Kan ikke huske sist gang jeg og mannen var på kino sist gang. Er lenge siden vil jeg tro Så spennende å følge deg Metti. Krysser fingra for at du har hatt EL rundt de tider da dere la inn aksjer ))) Idag har vi vært hos svigers. Har vært bursdag der med grilling:)) Ungen har lekt med søskenbarna sine i hele dag. Nå sitter de og ser på barnetv, like før de sovner så det er rett i seng etterpå. Imorra må jeg på jobb. Har konferansetimer jeg må forberede meg til, og det er en del arbeid som må gjøres fordi klassen har hatt en del kartleggingsprøver som skal skrives inn i et skjema for dokumentasjon. Når unga er lagt, skal mannen og jeg ha en rolig lørdagskveld med en film og masse godteri *smiler* Ha en flott lørdag jenter!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå