Gå til innhold

Happy og Leahpudding bli me å skravl da : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får dele søsterlig på lottomillionene lørdag ja :)

Tok en el-test først..synes den var bittelitt sterkere enn i går så tok en gravidtest, men den var negativ i dag også :/ Så nå skal jeg ikke teste før lørdag!

Har vært sulten i natt, og i dag er jeg aggressiv..vet ikke hva som feiler meg om det ikke er gravidtegn :P

Håper du får mensen snart Happy slik at du kommer i gang med ny pp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen jenter!!

Våknet til fugle kvitring og pøsende regn. Vi trenger litt regn nå så det er helt greit at det regner. Imorra kommer sola frem igjen og da er det endelig helg.

Vi skal ut lørdagskveld, feire bursdag til en kamerat.

Da blir det bowling, og spise god mat :)

Mamma skal komme til oss og passe ungene.

Det er godt å ha besteforeldre som hjelper mer enn villig til når det trengs :) Svigers er vår nabo, og det er godt å ha de så nærme. Ungene går frem og tilbake som de vil. Hjelp når det trengs får vi også.

Jeg synes det bare er positivt med svigers som nabo :)

Tror jeg skal tippe på lørdag gitt, tenk om jeg vinner *oj oj oj* det hadde vært supert. Man må jo tippe for å kunne vinne *smiler*

Metti og Happy: Er det noe jeg virkelig unner dere to så er det å bli mamma. Den morsfølelsen er enorm. Det er ikke noe som slår kjærligheten mellom barn og mor :)

Dere kan glede dere til den store dagen :) :)

Skrevet

Høres ut som du går en koselig lørdag i møte Dossa :) Og jeg er enig i at besteforeldre i nærheten er gull:) Vi har all familie i samme by som oss, bare 10 min å kjøre uansett hvem av dem vi vil se, og alltid noen som kan stille opp som barnevakt eller hjelpe til med andre ting, helt fantastisk :)

Nå har jeg vasket huset allerede, fikk unna litt i går kveld faktisk, så det tok ikke så lang tid i dag :D Så da rekker jeg å gå meg en tur i dag også, her er sol å 12 grader :)

Har litt vondt i magen, ikke akkurat som mensmurringer, men i samme område...håper det betyr noe, men det kan jo være nytt forsøk på el også :/ Skulle ønske jeg kunne vite helt sikkert, uansett om jeg er gravid eller ikke!

Skrevet

Flink du Leah som har vasket til helga :)

Så langt har ikke jeg kommet ennå.

Det har gitt seg med å regne, sola titter frem og det frister mer å gå ut en tur enn å skulle vaske hus ;)

Igår plantet vi to syriner i hagen, de har så deilig lukt, gleder meg til de begynner å blomstre. Har to store krukker som jeg plantet noen høye flotte blomstre i og sammen med denne planten satte jeg noen jordbærplanter :)

Hadde vært gøy om det kom jordbær.

Ikveld skal jeg ut med to kusiner og spise. Blir peppes idag *nam*

Vi kusiner pleier å møtes en gang i mnd og spiser.

Dette har vi gjort i nesten 14 år. En god tradisjon, og håper den varer lenge :)

Det er godt å komme seg ut en gang i blant, uten unger og bare ha egen tid med andre voksne.

Skrevet

Såh, nå har jeg gått tur også..så nå skal jeg bare gjøre ingenting til jeg må hente puddingen i barnehagen :)

Høres koselig ut med tradisjonen deres Dossa :)

Det var tungt å gå tur i dag..og nå har jeg litt mensmurringer i magen..Prøver å late som ingenting, men begynner jo å håpe likevel på at det skal være et godt tegn :P Hvis lutealfasen min er så lang som jeg trodde først, altså 17 dager, så er ikm i dag! Men fikk jo negativ test :/ Tror dere hcg trenger mange dager på å vises på en test etter festeblødning? Hvis vi går ut i fra at det var en festeblødning på søndag så er det jo 4-5 dager siden det festet seg :/ Man blir jo smågal av å være prøver!!

Skrevet

Hei, hei, damer!

I dag var jeg superflink fra morgenen, skikkelig effektiv på jobb :-) Nå har jeg vært på 18-mnd.kontroll med Anton, og nå sprakk jeg... Tenkte jeg skulle klare å holde meg unna bim til jeg kom hjem, men får jo helt abstinenser, hehe.

Ny test i dag, men like negativ. Spotter litt nå også, så er inneforstått med at TR kommer snart og vi går inn i en ny pp. Var nok en ny kjemisk graviditet, og det er på ingen måte noen bombe. Jeg har noe som heter Sjögrens syndrom, og det gjør at det er større sjanse for at det befruktede egget ikke fester seg. Nå prøver jeg å fokusere på alle grunnene til at det IKKE passer å bli gravid nå, hehe. Er alltid både for og i mot. Selvsagt er "for"-lista mye lengre, men sånn gikk det nå ikke denne gangen, og det er fint lite å gjøre noe med. Kommer alltids nye sjanser, og om ikke så har vi jo verdens beste lille røver allerede :-)

Anton var forresten nesten 12 kg nå og 85 cm. Store gutten, er ikke lille babyen min lenger...

Skrevet

....og der kom mensen... :-/

Da slipper jeg i hvert fall å spekulere lenger. Fikk i det minste litt spenning denne måneden, hehe.

Skrevet

Huffda så kjedelig Tigerlise.. Da var det nok en kjemisk denne gangen:( Det er det som er ulempen ved å teste før ikm. Jeg ble jo kjempeskuffet når jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde hatt el for jeg fikk jo en skyggestrek den ene dagen jeg testet (etter tidsfristen) og hadde da litt forhåpninger.

Ellers så går jo dagene da. Som regel fint vær og varmt så skal jo ikke klage. Teller ned dager til sommerferie og gleder meg til å kose meg hele ferien. Er første gang jeg har så lang ferie, tidligere så jobbet jeg på et hagesenter og hadde maks 3uker ferie i løpet av sommeren.

Imorgen skal vi male listene rundt vinduene utvendig noe vi ikke rakk ifjor. Mangler bare å bytte noen vinduer og litt maling så er huset nesten klart utvendig. Så er det bare noen småting på et gjesterom inne før det braker løs på "barnerommet" Blir i første omgang et lekerom for alle niesene våre og så skal babyen inn der etterhvert, men det ser ut som om det blir en stund til:(

Har allerede regnet meg frem til at min neste ikm blir i uke 24 så jeg teller ned dagene allerede:)

Leah: Det var nå veldig som den kroppen tuller med deg nå da? Det er ikke noe morsomt. Får håpe du får svar snart på hva som skjer. Enten du (meget dessverre) får tr eller om du får to streker på en g-test.

Dossa: Ja jeg ser virkelig frem til å få oppleve det å være mor. Har passet en del barn opp gjennom årene og har alltid vært veldig glad i barn. Men har vært "flink" å prioritert utdanning før egne barn, men er nesten så jeg angrer litt nå, for dette tar litt lengre tid enn planlagt. Jaja, en gang blir det vel min tur også:)

Skrevet

Så kjedelig Tigerlise :( Får håpe det får festet seg godt neste gang!

Her driver nå kroppen min å plager meg fortsatt..er så sulten hele tiden:( Veldig vanskelig å ikke gå helt bananas, men har klart å holde meg sånn høvelig på et normalt matinntak i dag:p Er støl i magen, nesten som om jeg har gjort sit-ups..men det har jeg da virkelig ikke :P Kom bittelitt rødbrunt utflod i dag etter at jeg hadde gått tur..Åh, kommer sikkert til å krangle veldig med meg selv i morgen tidlig om jeg skal teste eller ikke..men en el-test skal svis av uansett, må ikke gå glipp av en eventuell ny eggløsning! Det er jo helt sinnsykt hvor lenge det er til lørdag da!!!! :P

I morgen skal Leah være hjemme fra barnehagen:) Min søster og hennes datter, jeg og Leah skal ha jentedag..skal dra til byen og kjøpe soft-is og bare kose oss masse :) Håper det blir like fint vær i morgen som det var i dag, det ble kjempefint utover dagen..16-17 grader og deilig sol :) Da jeg hentet Leah i barnehagen i dag var de ute uten jakke for første gang i år, hun var helt i hundre :) Og så har vi vært ute etter middag i flere timer, skulle ikke fått henne med meg inn igjen :P Og så er det jo helg og samboern har fri, så vi finner vel på noe koselig å gjøre..og da går jeg jo ikke rundt å tenker og grubler på alt denne kroppen min finner på :)

Nå er jeg trøtt også..lurer på om det ikke blir tidlig kveld her :P

Skrevet

Så deilig med jentedag, Leah :-) Håper dere får en super dag med masse kos! Gjør godt å få tankene over på noe annet enn babyprøving.

Her er virkelig mensen i full gang - i dag fosser blodet (hehe, deilige detaljer) og syke menssmerter. Uansett godt å få ting avklart. Synes i grunnen det er helt greit å teste så tidlig at jeg vet hva som skjer med kroppen min. Blir selvfølgelig litt skuffa med en gang når en positiv test blir negativ igjen, men det går fort over. Jeg er jo "garva" når det gjelder å prøve lenge, så har små forhåpninger :) Og denne gangen er jeg mer åpen for å ta i mot hjelp også (pergo eller i verste fall ivf), så sjansen for at Anton skal bli storebror en gang er jo absolutt til stede. Enn så lenge har jeg masse annet å glede meg over. Er så mye morsomt som skjer med utviklinga til guttungen for tiden, dessuten har jeg en positiv utvikling på karrieren. Sånn sett har jeg ikke tid til en ny baby akkurat nå, men vet jo fra sist at det går helt fint å sette jobben på vent noen mnd. Så skulle vi være så heldige så går nok den biten bra også.

Har du tatt noen ny test i dag, Leah? Venter spent på oppdatering :-)

Jeg gleder meg på firmafest i kveld :-D Og prøver å glemme hvor slitsomt det blir å dra seg opp, trøtt og uggen i morgen tidlig, hehe. Men gøy blir det uansett!

Ha en flott dag alle sammen!

Skrevet

Tigerlise: det var kjedelig at du fikk besøk av TR, men du er jo så positivt innstilt at du skal se i neste pp så sitter spiren ;)

Vi krysser fingra for en positiv test i neste runde :) :)

Leah: det høres kjempe koselig ut. En jente dag med masse kos. Da må dere spise masse is også satser vi på at dere får besøk av sola som kan varme dere ekstra :) :)

Det er deilig at unga kan ha mindre klær på seg. En herlig årstid vi har foran oss, men sol og varme :)

Nå er det endelig helg jenter.

Hvilke planer har dere for helga?

Jeg skal starte dagen idag med å få vasket litt hus.

Imorra skal mannen og jeg ut med gode venner, feire bursdag til en kamerat av oss. Spise god mat og bowle.

På søndag blir en avslappende dag. Kanskje begynne med grunn arbeidet til lekehuset. Vi legger kantstein mellom huset og garasjen så det må jobbes mer med også.

Metti: hvordan har du det? Kos deg før du må reise hjemover att :)

Happy: er det bra med deg?

Klem

Skrevet

Ha en kjempe flott kveld idag Tigerlise, kos deg masse!!

Alltid godt med litt voksen tid oxo :)

Får håpe Anton lar deg få sove litt lenger imorra *smiler*

Skrevet

Hehe, kanskje han flesker til og sover heeelt til 05.30 (som er absolutt max for ham :-)).

Kos deg masse du også, blir deilig med en tur ut for dere også!

Gleder meg på oppdatering fra dere andre, særlig å høre mer fra turen til Metti :-) Alltid gøy å se hva dere alle skriver!

Skrevet

Ja, er du heldig Tigerlise så kanksje Anton sover til kl 0600 :))

Mine unger våkner aldri før kl 06. Det er alltid en gang mellom kl 0630 og 0730 :))) Har vært heldig på den fronten, ungene sover godt om natta. Vi har ikke hatt mange våken netter, kun når de har vært syke.

Nå har jeg vært litt flink, har vasket hus til helga og brettet og ryddet vekk minst 6 hauger med klær.

Jeg burde ha vasket vinduer, men noe må jeg jo ha å kose meg med i de neste dagene som kommer også ;))

Min lillebror og hans samboer kommer til oss seinere idag, da blir det grilling *nam nam* De har prøvd i godt over 2 år på babyfronten. Nå er neste steg prøverør. Håper det klaffer for dem snart.

Jeg unner min bror å bli pappa :)

Jeg får hente guttungen på skolen.

Ha en super fin fredag jenter!!!!!

Skrevet

God fredag mine damer :)

Tok gravidtest i dag enda jeg lovet meg at jeg ikke skulle ta en før i morgen :P Negativ i dag også :( Syns det er så rart med denne sulten jeg føler, den er så påtrengende at jeg var sikker på at jeg er gravid..men da må det nå snart begynne å vises?! Uff, må prøve å slutte å tenke sånn på det!

I dag sov Leah helt til 8.15, det var deilig :) Hun var over 3 år før hun begynte å sove lenger enn 5 om morgenen, så vi har ikke vært bortskjemt med sove-unge akkurat..ikke sov hun spesielt mye om dagen som baby heller..Men nå har hun flere dager hvor hun sover ganske lenge, og det er sinnsykt deilig :)

Nå er vi kommet hjem fra byen, ble litt lekeshopping og selvsagt soft-is og boller og juice :) Tok det med til en lekeplass i byen og var der og koste oss masse etter shoppingen, jentene fikk løpe litt rundt å leke etter at vi hadde spist..kjempedeilig :) Jeg og Leah tok buss både til og fra, til hennes store glede..hun elsker å kjøre buss :) Sol og 14 grader her i dag også:) Nå har vi en liten pause og drikker smoothie, før vi skal ut å rake litt i hagen..kjøpte en liten rake til henne så hun kan hjelpe meg :P

Syns også det er så koselig å lese hva dere alle skriver:) Ha en forsatt fin fredag :)

Skrevet

Så koselig dere har hatt det idag Leah :)) Tenker jentene har stooor kost seg :) Deilig når unga ikke våkner alt for tidlig om morran.

Vi har vel vært litt bortskjemt på sove området :))

Men skal dere se at den neste, der blir det vel ikke mye soving tenker jeg *ler* Jeg tar det jeg får. Sove kan vi gjøre på gamlehjemmet *gliser*

Det var lurt å kjøpe en liten rake til Leah, da kan hun hjelpe deg i hagen. Hun minste vår er veldig hjelpsom, vil hjelpe til med absolutt alt.

Jeg var spent på om du klarte å vente med å teste :)

Du tar en i løpet av helga og eller? Jeg har lyst til å lese at du får en positiv test :))) Det hadde vært så gøy. Spennende å følge med på symptom jakten din ;)

Rart det der med sulten din....hmmm....et tegn på at du er gravid men at du produserer for lite hcg ennå for at det skal vises på testen *håper det*

Her skinner sola.

Gradestokken viser + 19 i skyggen *deilig*

Kanskje jeg skal gå ut og klippe plenen, eller vente til imorra...hehe...

Ha en fin fredag jenter!!

Skrevet

Nei altså Dossa..nå er PLANEN å vente med mer testing til mandag! Nå kan jeg vel ikke påstå at jeg har vært så flink å holde meg til planen hittil..så man vet aldri :P Hadde vært fint å klare å holde meg til mandag, og så få 2 streker på testen da..for det hadde vært en fin bursdagsgave:) Har bare 2 tester igjen, så er nødt å være flink..å så er det ikke sikkert at jeg er gravid engang :/

Sulten er vel egentlig det eneste tegnet nå..så vet ikke helt hva jeg skal tro..har jo bare sååå lyst å være gravid jo!

Ja vi har hatt en fin dag i dag, koset oss masse :) Nå har vi vært ute å raket og lekt litt:) Snart kommer samboern hjem og da skal vi dra å handle..tror det blir reker til middag i dag :D

Ha en fortsatt fin fredag:)

Skrevet

He he he....klarer du å holde deg da Leah :):):):)

Hadde vært en utrolig bursdagsgave om du fikk to tydelige streker på dagen din:) Verdens beste gave det, og det håper vi går i oppfyllelse ;)

Så da krysser jeg fingra for deg Leah!!

Happy: hvordan går det med malingsarbeidet?

Fått gjort unna masse, er det mye dere skal gjøre av arbeid?

Kjekt å holde på med andre ting også, får tankene litt vekk fra babyprosjektet :)

Tigerlise: du er klar for firmafesten ikveld? Skal dere ut og spise eller annet? Kos deg masse!!

Skrevet

Jaja, det ble ikke noe maling på oss idag. Været var så usikkert. Og vi hadde helt rett, i 15tiden begynte det å pøsregne. Istede så var jeg på shopping med en kollega. Har egentlig ikke råd, men det er så utrolig moro når jeg må ned 1-2str i alle klær. Fikk på meg en bukse i str 40!! Det er lenge siden det:) Ble så utrolig glad. Før så hatet jeg å handle klær, spesielt bukser fordi jeg ble så deprimert fordi ingenting passet eller jeg så fæl ut i det. Nå ELSKER jeg det! Bra for selvtilliten, men dumt for lommeboka;)

Ikveld er vi barnevakt for søskenbarnet mitt på 5år og hun skal sove her til imorgen. Imorgen er det grillfest hos et vennepar og på søndag så er det konfirmasjon. En hektisk helg med andre ord.

Så utrolig kjipt at tr kom Tigerlise, men jeg beundrer motet ditt. Håper virkelig det klaffer raskere for dere denne gangen. Har du gått på noe p-piller,minipille eller annet hormonprevensjon etter at Anton ble født? Jeg lurer veldig på om jeg ikke skal gå på noe etter en eventuell fødsel og bare la ting gå som det går. Nå har jeg jo hatt 1el på 10 mnd så sjansene mine for å bli gravid av meg selv er minimale;(

Ellers så får dere ha en super helg alle sammen. Setter så utrolig pris på å skravle med dere. Det gjør ventetiden litt kortere.

Skrevet

I daga klarte jeg å la være å teste med gravidtest, tok en el-test og skynte meg å kaste urin før jeg ombestemte meg :P El-testen er omtrent sånn som den har vært de siste dagene, tror ikke den er hverken sterkere eller svakere..men negativ er den i alle fall. Er fortsatt plaget av sult, og i går fikk jeg veldig våt utflod..nesten som vann, og slik er det fortsatt..litt rar følelse nederst i magen også. Men det kan jo være at kroppen har begynt å forberede seg på ny el..

Sto tidlig opp med Leah i dag, er sol å 15 grader så vi gikk ut etter frokost og var ute til vi skulle spise lunsj..Etter det måtte jeg bare vekke samboern sånn at jeg fikk sove et par timer, sov så dårlig i natt! Og nå er han og Leah ute for å kjøpe bursdagsgave til meg, og jeg har tatt en dusj og sitter bare å lader opp til resten av dagen :D

Tror vi skal grille biff i dag, og det blir sinnsykt godt!! Og så gleder jeg meg vanvittig mye til å drikke cola og spise sjokolade i dag, har vært flink å ikke spist/drukket noe siden søndag :D

Hva har dere gjort i dag?

Skrevet

Sliiiiten i dag, men det kan jeg vel egentlig takke meg selv for, hehe :-) Ble en kjempearti kveld me gutta på jobben i går. Dro sammen med en nabo av meg, og heldigvis bestilte vi skyss til kl. 24 før vi dro. Vet jo at vi slettes ikke er klare til å dra hjem når det nærmer seg midnatt, men er skyssen bestilt må man jo bare... Og DET var jeg himla glad for når Anton var klar for en ny dag kl. 04.20.... Putta ham tilbake i senga så det ble stilt en liten halvtime til, men da var det bæsj i bleia og lite annet å gjøre enn å stå opp. Tror det blir tidlig kveld i kveld, hehe.

Happy: Jeg har ikke brukt noe prevensjon etter fødselen, annet enn det sikreste av alle: Sølibat... Vi sov nesten ikke det første året, så ble lite overskudd til sengekos. Tror vi hadde sex én gang på de første 13 mnd... Jeg hadde nok heller ikke brukt hormonprevensjon hvis jeg var deg. Kan jo heller bruke kondom hvis man vil unngå å bli for raskt gravid igjen, så klusser man i hvert fall ikke til kroppen av den grunn. Er vel ingen av oss som har veldig lett for det... Håper det snart klaffer for deg iallfall, det har du virkelig fortjent!

Nå blir det å putte røveren i seng et par ganger til i håp om at han sovner, så et glass rødvin og sofasliting. Kjenner det skal bli godt nå :-)

Ha en fantastisk lørdagskveld!

Skrevet

Nå har jeg testet med el-test i dag også, å den er svakere enn den har vært de siste dagene...så må nok bare regne med ny negativ test når jeg tester i morgen tidlig :/ I dag er det 7 dager siden jeg hadde denne blødningen som var eller ikke var mensen..så da må det jo snart være nok hcg til å vises på en test! Er sinna..både i går og i dag, sånn skikkelig pms-sint..nesten så jeg ikke vil være sammen med meg selv engang :P Er fortsatt sulten også..men siden el-testen var så svak i dag klarer jeg ikke lenger å tro at jeg er gravid..Men kommer nå til å ta en test i morgen tidlig, håper jeg får en koselig overraskelse :)

I dag skal jeg og Leah bake litt til i morgen, da kommer hele familien å spiser kake og feirer meg :D Fikk en pakke i posten hos bestevenninna mi i går, gleder meg til å kunne åpne den i morgen..Og så er jeg spent på hva Leah og samboern har kjøpt meg:) Regner med at jeg kommer til å få masse pakker i morgen, og det er noe av det morsomste jeg vet..er skikkelig barnslig :D

Ha en fin søndag mine damer :)

Skrevet

Hei jenter!

Nå er helga snart over, og en ny uke står foran oss :))

Jeg begynner på jobb igjen på fredag neste uke, gleder meg til å jobbe med klassen igjen men ikke til alt rettingen jeg sikkert har fått som vikaren ikke har giddet å gjort.

Jaja, får ta det med et smil :)

Høres ut som dere har hatt en fin helg jenter.

Igår var det knall fint vær. Vi var ute hele dagen, og da barnetv begynte var det noen trøtte unger som satt i sofaen. Sovnet nesten med sjokoladen i munnen *ler*

Vi fikk lagt kantstein mellom garasjen og huset, ble kjempe fint.

Det ryddet opp ute følelsen.

Nå mangler vi bare å få malt ferdig garasjen, lagt asfalt og bygget lekehuser :))

Har nok å gjøre i de mange ukene fremover.

Var ute igår kveld med noen venner.

Det var deilig å ha alene tid med mannen uten unger rundt oss.

Bare ha øyne for hverandre *smiler*

Vesla sov i den nye senga si fra 1900 til 0700.

Hele natta jo, kjempe flink jente *smiler*

Hun er så stolt av senga si :))

Leah: høres koselig ut å bake med jenta di. Det er sikkert stas tenker jeg, å få være med å hjelpe deg :)

Spent på testen du tar imorra, krysser fingra :)))

Det er gøy med pakker, blir som en liten unge da vettu *hihi*

Har du ønsket deg noe spesielt da, ja foruten en positiv test selvfølgelig :)))

Sitter på jobb og jobber litt.

Må skrives rapporter og må forbedre meg til en rettsak neste uke.

Men har ikke alle papirer her merket jeg, så da stikker jeg hjemover.

Ha en fin søndag jenter!!!

Skrevet

Så flink jente du har da Dossa :) Leah har begynt å sove til 2-2.30 før hun våkner..så det går framover her også, og hun er så stolt hver dag hun kan stå opp å krysse på skjemaet sitt :)

Leah elsker å bake sammen med meg, og helt ærlig så kan jeg ikke skjønne hvorfor! Jeg blir et monster når jeg må lage mat eller bake, hater det! Jeg blir utålmodig og irritabel..og jeg merker det jo selv, så er jo helt utrolig at hun syns det er så gøy å bake sammen med meg :P Men hun får jo røre og kakke egg (noe hun er nødt å gjøre fordi jeg alltid får eggeskall oppi bollen, og hun får det aldri!!!) og selvsagt smake..og vi har det jo gøy selv om jeg oppfører meg som en sutrete unge..hehe, hun er vel bare vant med meg stakkars :P

Jeg har ønsket meg masse fint til bursdagen min, hadde en laaaaaang liste som er delt ut til alle som har spurt etter den :P Så er spent på hva jeg kommer til å få :) Leah har vel egentlig røpet hva jeg får hos henne, jeg ønsket meg perleøredobber, og det er jeg rimelig sikker på at jeg får..hun er ikke så veldig flink til å holde på hemmeligheter, lille søta mi :D

Har masse rare murringer i magen i dag..hvis jeg ikke er gravid så lurer jeg på om jeg kan ha fått noe cyster eller noe..men det merker man kanskje ikke? Tror jeg må prøve å spørre legen på nytt neste gang jeg er der, tror jeg skal på onsdag. Sist var han ikke interessert i å¨høre på meg om akkurat det..men jeg får prøve på nytt :)

Nå skal det grilles :) Ble ikke noe av i går, det ble taco i stedet..men det gjør ingenting for da slipper jeg å lage mat i dag, grilling er mannfolkjobb ;)

Skrevet

Heisann jenter

Da er jeg tilbake i norge etter en fantatstisk tur til syden ....

skal fortelle om turen i morgen men i dag skal det bare slappes av. Ser dere har det bra damer. Full syptomjakt på Leah. Håper resultatet blir POSITIVT..

Savnet mitt etter spire blir bare større og større men nå har eg fått enda en ting å vente på. Vi skal kjøpe ny bil yey. Satse på at det blir en bmw x3 men må vente noen mnd slik at de synker litt i pris... Men nå har eg ikkje så veldig mye tålmodighet kan du sei. Så det e hardt å vente på !!!

Happy trippelkur har eg tro på : )

Dossa neste gang sitter spira.

Tigerlise håper den klamrer seg fast snart.

Synes det er så kjekt å ha dere skravledamer. Føler liksom at dere er mine bli gravid venner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...