Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. mai 2011 #51 Skrevet 3. mai 2011 Så koselig å lese innleggene deres :-) Føler virkelig med dere som nettopp har mista! Har noen runder med slikt bak meg jeg også, men har heldigvis "ordnet seg selv" uten tabletter eller utskrapning. Selv etter exu ordnet kroppen opp på egen hånd (selv om det viste seg i ettertid at ting var litt ødelagt inni der). Leapudding: Jeg tror jeg har IKM ca. på mandag, altså 9. mai. Hadde el-slim og murringer fra søndag til tirsdag, så litt usikker når egget slapp. Var avtagende symptomer på tirsdag, så enn så lenge har jeg satt IKM til mandag. Skal prøve å holde meg unna testingen til helga kommer, men... Hehe, alltid like spennende! Om det ikke klaffer nå tror jeg det blir el-tester neste pp.
Dossa :) Skrevet 4. mai 2011 #52 Skrevet 4. mai 2011 Hvordan er ståa hos deg Happy, har du testet noe mer? Krysser det jeg har av fingrer Vi jenter fortjener en liten spire snart synes jeg Leah, så leit å høre at pusen måtte avlives. Det er alltid trist å miste et kjæledyr, de blir jo som en del av familien. For noen år tilbake var jeg med da min katt måtte avlives pga kreft. Det var helt grusomt å se da livet ble på en måte sugd ut av pusen Sender deg en varm klem. Dere får skaffe dere en ny liten pusunge Tigerlise, du var heldig som slapp sykehus innleggelse pga xu. Det var et smerte helvete uten like. Legen fortalte at det var på hengende håret, jeg ble operert i tide. Det er ekkelt å tenke på hva som kunne ha skjedd. Mannen er litt nølende pga det jeg gikk igjennom. Han var redd for å miste meg, og jeg skjønner jo det, men jeg vil prøve på nr 4 likevel Dette skal ikke skje en gang til trøster jeg mannen min med *smiler* Er det bra med deg Metti?
Metti er håpefull Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #53 Skrevet 4. mai 2011 I går spurte mannen om jeg hadde kontroll på passene. Ja svarte jeg selvfølgelig men da jeg begynte å tenke meg om så var jeg ikkje sikker på om det hadde kommet tilbake til riktig plass etter København. Så det første jeg gjorde når jeg sto opp var å se om passa lå der de sko. Fant bare mannen sitt da. Ble ganske kokt i hode kan du si der jeg letet rundt i det jeg hadde me meg til Køben. Tilsutt fantr jeg det i det ytterste rommet på sekken.. puh så det var min morgen. I tilegg har jeg en rar følelse i underlivet. Akkurat som eg e litt støl. Men rygg smertene som ligner på mensensmerter har eg mye av enda. Merkelig egentlig for jeg blør mye mindre enn det jeg gjorde på mandag kveld. Leah : stakar pusen din. Har puse selv og hun er en kjempe stor støtte nå i denne tiden. Høres kanskje litt sprøtt ut men hun er så god å kose med og kommer til meg når mannen ikke er her. Dossa : Håper virkelig det snart ordner seg for dere ! xu må være den værste måten å miste på i forhold til smerter og i tilegg miste eggleder. Happy : nå er vi spente her ??
Happy87 Skrevet 4. mai 2011 #54 Skrevet 4. mai 2011 Det ble en blendahvit test idag så jeg ble nok bare lurt igår. Var forberedt på negativ, men håpet var jo der da.. Prøvesvarene lar fortsatt vente på seg og jeg kjenner jeg blir utrolig sliten av denne usikkerheten. Kan jeg ikke bare få svar slik at jeg enten kan begynne på ny runde med provera eller vente på tr. BLÆÆ, jeg er så lei av denne prøvingen. Metti: Så utrolig bra at du fant passet ditt da. Er greit å få slike ting på plass før man reiser. Hehe. Så nå er alt klart til avgang? Reiseforsikring, helsetrygdekort? Leah: Så synd med pusen din. Har ingen kjæledyr selv, men skjønner at det er utrolig trist.
Mammapudding Skrevet 4. mai 2011 #55 Skrevet 4. mai 2011 Syns i grunn vi alle sammen skulle fått skikkelig gode nyheter snart Har ikke klart å være hjemme i dag, har gått tur, vært å handlet og bare vært med samboern på masse ærend før han skulle ¨på jobb. Det er så tomt i huset uten Lucky, sorgen over henne er overveldende...kanskje tåpelig å føle sånn for en katt, men hun var familie og jeg savner henne veldig. overalt i huset er det minner om henne, og det er litt tungt i dag. Men merker at det går litt bedre i dag enn i går da..selv om jeg nesten knakk sammen da jeg måtte kaste fisken hun ikke fikk spist i går:( I det minste har jeg ikke fått tenkt så mye på om jeg er gravid eller ikke, har ikke hatt tid til å kjenne etter symptomer i dag..og det er jo like greit i grunn Men føler ikke at det er et eneste symptom som peker mot graviditet, så håper ikke så mye denne gangen..og håper det hjelper på skuffelsen som kommer hvis mensen kommer. Var og hentet en medisin mot svimmelhet og kvalme i dag..men leser på den at man ikke skal ta den ved graviditet med mindre fordelene med å ta den er større enn ulempene..Så jeg tror jeg venter med den til mensen kommer, vil ikke gjøre noe for å skade en eventuell liten huleboer Det var nå bra du fant passet ditt Metti, kan tenke meg at du var svett en liten stund før du fant det
Mammapudding Skrevet 5. mai 2011 #56 Skrevet 5. mai 2011 10 dpo...Drømte i natt at jeg testet positivt 9 dpo, og at det var 2 klare tydelige streker der så det var ingen tvil I drømmen kom samboern inn på badet og jeg sa: Gratulerer, du skal bli pappa igjen:) Og han bare sukket tungt og gikk ut av badet igjen. Jeg ble jo selvsagt skuffet over reaksjonen hans, så jeg ringte noen som i alle fall ville glede seg med meg..mamma! Men da jeg sa det til henne så hun bare med en uinteressert tone: Åja, er det så lurt da? Det er jo ikke akkurat gratis med barn... Hehe, det var en skikkelig teit drøm:p Men akkurat starten på den drømmen kan gjerne bli sann altså! Men jeg har ikke et eneste symptom! Er irritabel da, men det er jeg alltid før mensen, så er redd det betyr at mensne er på vei om noen dager :/ Tok en el-test i morges og den var helt negativ, bare kontrollstreken som vises. Skal vaske huset litt i dag, og så kanskje gå en tur og kanskje gå litt i butikker for å se etter noen fine klær til 17.mai:)
Metti er håpefull Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #57 Skrevet 5. mai 2011 Hehe det e så løye med drømmer !! Når eg var gravid så drømte eg alt mulig rart hele tiden. Blant annet at eg fikk en kjempe liten baby. I dag ska eg prøve å komme meg ut litt. Ta en liten shopping runde. Trenger litt småting som solkrem og sånn. På lørdagsmorgen e det avgang : ) Har enda en del mensenvondt men tror eg ska klare å fungere i dag. * håpe det * blør nesten ingenting lenger. E ikkje det litt rart ??
Esperanza84 - gravid! Skrevet 5. mai 2011 #58 Skrevet 5. mai 2011 Leah: du får vel snart svar du da! Håper du er delvis sanndrømt:) Metti: vet ikke hva som er normalt og ikke når det gjelder blødninger etterpå. Håper det er overstått snart slik at ting kan gå tilbake til normalen hos deg! Ønsker deg mye lykke til! Jeg har nettopp funnet ut at når vi skal levere sædprøve neste uke må min kjære "holde seg" i to dager før prøven skal taes. Kan være jeg har el en av disse dagene, men håper den er "sen" slik som den har vert...viss ikke får vi vel bare vente en måned til. En måned til el fra er ikke verdens undergang!? Er jo bare 27.
Dossa :) Skrevet 6. mai 2011 #59 Skrevet 6. mai 2011 God morgen jenter!!! Metti: så godt å høre at du fant passene, tenker du var nervøs før de dukket opp. God tur imorra og kos deg masse masse Når du kommer tilbake til hjemlandet har du en ny glød, ny energi som gjør at du kommer til å treffe blink neste pp Leah: hadde vært gøy om du er sanndrømt, vi krysser fingra. Har du testet noe ennå da? Masse lykke til, det er spennende å følge deg. Jeg går og venter på TR, hun kommer vel om en ukes tid eller to. Jeg har ikke oversikt over syklusen min, så TR må komme snart så jeg kan komme igang med en ny pp Esperanza: typisk uflaks hvis EL dukker opp når din kjære må holde seg. Men som du sier, du er ung så en mnd venting er ikke verdens undergang, men jeg skjønner det er kjipt å glipp av en pp. Vi krysser fingra for at EL er forsinket, slik at dere får lagt inn aksjer likevel Dagene går sååå sakte når man er sykmeldt. To uker att før jeg kan jobbe igjen *huff* Imorra skal vi en tur på ikea, minste jenta skal få stor jente seng. Det blir stas kan jeg tenke meg Ha en flott dag!!
Mammapudding Skrevet 6. mai 2011 #60 Skrevet 6. mai 2011 Esperanza: Dere får ha sex dagen før han må begynne å holde seg, så går dere glipp av de 2 dagene han må holde seg, men sæd kan jo leve ganske lenge, så om du får el akkurat de 2 dagene dere ikke kan ha sex så er det i alle fall lagt inn noen aksjer på forhånd...skjønner veldig godt at det er kjipt å gå glipp av en pp, så håper det klaffer med el denne mnd Dossa: Kan tenke meg det blir stas for minstejenta å få storjenteseng:) Er hun gammel? Leah skal få en premie i dag fordi hun har sovnet i sin egen seng 5 kvelder på rad..har hatt et skjema som hun har fått satt et kryss på for hver dag hun har sovnet i egen seng og i morges var det ei lykkelig snuppe som satt 5.krysset Tenker hun skal få Skjønnheten og udyret-film, hun har sett den 1 gang og lest boka sånn ca 1000..så det tror jeg hun blir glad for Metti: Er du ferdigpakket nå? Ikke lenge igjen:) Håper dere får en fantastisk tur:) Jeg testet med el-test i morges også, veldig negativ..kan såvidt skimte en strek der, men den er kjempesvak. Drømte merkelig i natt også..drømte at jeg og samboern dro til en lege som holdt til på en luguber båt. Der skulle vi få satt inn et befruktet egg fordi vi hadde prøvd i over 1 år uten å få det til selv(på en BÅT..haha)..og dette var jo en lege som ikke var helt lovlig da..men de satte nå inn egget..og etterpå så fortalte de at det så ut som at jeg allerede var gravid da de satt inn egget..så nå kunne det hende at jeg fikk 2 babyer, og at de ville bli født med ca 1 mnd mellomrom!! Haha, er det mulig..sånn babylaging og venting gjør virkelig drømmene underholdende Men igjen, håper litt av det er sant altså I går vasket jeg huset og gikk en laaaaang tur, så det ble ikke tid til shopping..Men fikk gnagsår etter turen i går, så lurer på at jeg bytter ut trimturen min med shopping i dag i stedet
Dossa :) Skrevet 6. mai 2011 #61 Skrevet 6. mai 2011 Leah: jeg må le av disse drømmene dine *he he he* Det er litt av noen drømmer du har hatt i det siste, også på en båt da *ler* Du skal nok se at du er sanndrømt, at noe av drømmen din går i oppfylelse, nemlig at du er gravid. Jeg gleder meg til dagen du annonserer en positiv test *smiler* Minste jenta vår er akkurat blitt to år. Tida flyr så altfor fort. Jeg likte det skjemaet du bruker på jenta di, det må nesten jeg prøve ut også. Vesla ligger nemlig inne på rommet med oss, så skal bli godt å få henne på sitt eget rom og i sin egen store jente seng Både storesøster og storebror har lyst til å sove med vesla, for å tilvenne henne den nye senga. Så vi får se hvordan det kommer til å gå. Du er flink som har vasket huset til helga Leah, det burde jeg også ha gjort men magen er ikke enig i det akkurat nå, så jeg får se hva jeg får gjort i løpet av helga Du får ha en flott shopping dag Klem
Mammapudding Skrevet 6. mai 2011 #62 Skrevet 6. mai 2011 Herregud, jeg sto inne på et prøverom i sta og oppdaget plutselig (i det fantastiske prøveromlyset) at jeg har fått skjegg!!!!!! Hadde mange sorte tykke hår under haka, det var gruuuuusomt Det kan da umulig være et godt tegn for noen som prøver å bli gravid, må jo ha for mye mannshormon eller noe..Skynte meg hjem for å nappe de ut, men hjemme vises de nesten ikke..får ta med meg pinsett neste gang jeg drar på et prøverom Dossa: Leah har sovet i vår seng til nå Hun er 3,5 år..Men jeg fant ut at hun kanskje burde sove litt i sin seng i tilfelle vi får en baby som også skal sove i vår seng, kan jo bli trangt..men da får jeg jo bare dytte samboern ut av senga da Hun er litt engstelig for å være alene, så avtalen er at hun må sovne i sin seng for å få kryss, om hun sover 2 timer eller 10 timer har ingenting å si, våkner hun og vil til oss så får hun det Hun har aldri gått ut av senga si, så er litt tungt syns jeg å stå opp å gå å hente henne, men hun sitter der å gråter til jeg kommer, eller gjemmer seg under dyna til jeg kommer Men nå har hun vært veldig tøff og fått 5 kryss Tenker det er lurt å gjøre dette nå mens det er vår og sommer etterhvert, for da er det lyst hele døgnet og ikke så skummelt som om det var mørkt Så snille storesøsken lillejenta di har da:) Blir sikkert stas for henne det der:) Tror ikke du skal stresse sånn med husvask..best å ta det med ro til du er helt bra igjen:) Ja jeg drømmer mye rart nå altså, håper bare at det er litt sannhet i drømmene mine Men er jo mulig at jeg drømmer at jeg er gravid fordi jeg tenker så mye på at jeg vil være det..Jaja, vi får se..nå er det ikke mange dagene igjen før jeg kan bytte ut el-tester med graviditetstester..men må nok vente noen dager til..skal ha mensen tidligst på mandag, men kanskje ikke før på torsdag :/
Happy87 Skrevet 6. mai 2011 #63 Skrevet 6. mai 2011 Jaja, da ringte jeg gyn idag og spurte etter resultatet på prøva. Det ble sendt brev på onsdag, men jeg har ikke fått det enda så jeg ble fortalt at jeg ikke har hatt el og at jeg skulle ta trippel pergotime denne gangen. Jeg visste jo egentlig at jeg ikke har hatt el, men det var så sårt å høre at nå sitter jeg her og tårene bare renner. på 10 lange måneder har jeg hatt el 1(!) eneste gang og nå er jeg drittlei av å vente. Skal jeg aldri få oppleve å bli gravid og gå gravid? Hvorfor i hel.... skal den kroppen min være så forb.... vanskelig?? Beklager jenter, men jeg måtte bare få det ut. Det er begrenset hvor lenge man klarer å være smørblid og være positiv. Så nå fikk jeg min utblåsning, så håper jeg at jeg kan fortsette å tenke positivt videre. Ha en god tur imorgen Metti, misunner deg veldig:)
Dossa :) Skrevet 6. mai 2011 #64 Skrevet 6. mai 2011 Leah: nå måtte jeg le enda mer *gliser* Det var da tidlig å få skjeggvekst Det lyset på prøverommet kan være grusomt. Alt kommer frem i det lyset jo *ler* men godt de ikke synes i det normale lyset vi har til daglig Synes jeg ser ansiktet ditt da du oppdager det grusomme. Takk Leah, for dine innlegg, du gir oss en god latter Vesla har ligget sammen med oss sia ho var nesten året. Gjør meg ikke noe at ho ligger i senga vår, det kommer den tida hvor ungene er blitt for store og ikke vil kose like mye. 4 åringen og 6 åringen er flink til å sove på romma sine. Det er deilig med unger som sover hele natta gjennom, mye nattevåk har ikke vi vært mye plaget med. Jenta di har vært kjempe flink!!!!! Du må gi henne masse ros og skryt. Da vil du se at ansiktet bare lyser opp, ikke noe kan måle seg med et slikt barne ansikt Jeg har etter operasjonen i påsken mistet matlysta. Jeg spiser lite om dagen, mannen min påpekte det igår. Jeg er sulten, spiser litt men så kjenner jeg maten bare vokser i munnen og jeg brekker meg. Jeg håper dette går over. Blir jo sliten når kroppen ikke får nok næring. Nå har jeg hentet guttungen, jentene må hentes etter kl 15. Da er det nemlig frukt og yogurt og det må de ha med seg ellers blir de små gretne God helg jenter!!!!!
Metti er håpefull Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #65 Skrevet 6. mai 2011 Heisann jenter !! Ska sei dere skravler ; ) I dag har eg tatt siste innkjøp til gran canaria ! Så nå begynner vi å bli klar til å reise ... Så nå er det bare pakkingen igjen ! Begynner å glede meg nå alså ; ) Har enda litt smerter i magen men satse på at det ikkje ska hindre meg for mye ! Håpe håpe alså
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 6. mai 2011 #66 Skrevet 6. mai 2011 Happy: Så utrolig kjipt å høre at du ikke har hatt el nå heller! Skjønner godt at du blir lei, det er lov når kroppen kødder så mye som dette! Selv svidde jeg av en test i natt. Våkna i 3-tida av guttungen, og fant ut at jeg liksågodt kunne teste da. Var bare 2-3 timer til jeg skulle opp, så da var nok innholdet i blæra bedre på natta. I hvert fall, syntes jeg skimtet en øøørliten strek, men var litt i ørska. Så på den igjen da jeg stod opp (og mange, mange ganger senere i dag, hehe), men da var det ikke mye igjen av streken. Så nå er jeg spent på testen i morgen tidlig... Selv om den er negativ har jeg iallfall fått spenningen og gleden av denne dagen da jeg har hatt et lite håp :-) God tur i morgen, Metti!
Mammapudding Skrevet 6. mai 2011 #67 Skrevet 6. mai 2011 Dossa: Du skal tro jeg så ikke mye på kjolen jeg prøvde i prøverommet, ble helt satt ut av det manneansiktet som kikket tilbake på meg Det var helt grusomt, du aner ikke! Tror jeg holder meg til det snille lyset på badet mitt jeg;) Leah har fått masse skryt de siste dagene, og det er gøy å se hvor stolt hun blir og hvor godt det er for henne å få krysse for nok en natt i egen seng Hun hyyyylte storfornøyd da hun fikk premien sin i dag, Skjønnheten og udyret på film:) (Du vet sånn som bare små jenter kan hyle begeistret). Det var så verdt det:) Så vi har selvsagt sett film i dag Happy: Så utrolig trist at du ikke har hatt el, håper du får det neste pp! Skjønner godt at du er skuffet og irritert, det skulle bare mangle, er jo helt forferdelig når kroppen tuller det sånn til for oss prøvere! Metti: Riktig god tur:) Håper du får til å nyte ferien til det fulle og slipper smerter og blødning:) Tigerlise: Du må oppdatere når du har testet i morgen også Jeg har fått et par pms-tegn i dag:( Håper selvsagt at det ikke er pms, men er dersverre veldig lik pms. Er utrolig irritert..på alt!! Og mobilen min falt i gulvet på badegulvet og skjermen sprakk, kunne drept noen så sint jeg ble I tillegg har jeg milde menssmerter i magen, og puppene føles tunge når jeg tar av bh-en..og venstre pupp er øm..det merket jeg i dusjen i dag:p Skal leke 3 barnsmor i morgen, skal passe tantebarna mine..så det blir nok ikke så mye tid til å kjenne etter symptomer da..og det er jo like greit
Metti er håpefull Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #68 Skrevet 6. mai 2011 Stor klem fra meg te deg Happy87 ! Syns virkelig du er tålmodig jeg ... Satse på trippel dosen nå da . Det gjør susen vet du ; )) Masse lykke til Leah og tigerlise med testing ! Krysse fingrene Adios mine dame me voy a gran canaria
Happy87 Skrevet 6. mai 2011 #69 Skrevet 6. mai 2011 Takk for klemmen Metti, det varmer veldig. Når jeg fikk svaret tok jeg første tabletten med provera med en gang og nå har jeg vært på apoteket for å kjøpe pergo. De hadde ikke fått inn pergo på apoteket (ingen i nærheten i samme kjede heller) men jeg fikk noe annet som var akkurat det samme. Er kanskje to uker til jeg skal begynne på de, men av erfaring fra sist ønsket jeg å få kjøpt det inn så fort som mulig. (sist måtte jeg til nabofylket for å få tak i pergo) Krysser fingrene for at jeg nå kan få el. Så moro å høre om småjentene deres og legging og alt som følger med små barn. Gleder meg så utrolig mye til å kunne gå gjennom det samme selv. Som metti sier, lykke til med testingen Leah og tigerlise. Måtte det bli positivt resultat på dere begge to:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. mai 2011 #70 Skrevet 7. mai 2011 Testen i dag ble nok negativ, men prøver igjen i morgen. IKM er ikke før en eller annen gang mellom i morgen og tirsdag. Har egentlig liten tro på at det er noe der. Det jeg alltid har merket det på tidligere er store og ømme pupper, og der er det nada nå. Men vi får se. Nå koser jeg meg sammen med guttungen :-) Har snart 3 brett nystekte knekkebrød klart :-)
Mammapudding Skrevet 7. mai 2011 #71 Skrevet 7. mai 2011 Kroppen min er ondskapsfull 12 dpo i dag og så er det rosa å¨papiret når jeg var på do nå nettopp..Jeg har da aldri hatt så kort tid mellom el og ikm før, trodde jeg lå på rundt 17 dager faktisk!! Og jeg får alltid mensen tidlig om morgenen og ikke om kvelden!! Nå er jeg bare sint og trist, dette har vært en møkka uke! Og tappetafsing kan jeg tydeligvis ikke påstå at jeg mestrer, for tenkte at jeg skulle sjekke den nå sånn at jeg kjenner hvordan den er når den er åpen...men jeg kjenner absolutt ingen forskjell i det hele tatt..for meg kjennes den lik ut som den har gjort siden el..så det der tror jeg bare jeg skal gi opp. Håper du får positiv i morgen Tigerlise
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 8. mai 2011 #72 Skrevet 8. mai 2011 Heh, kunne ikke vært mer negativ... Menmen, guttungen er i storslag denne helga, og det er deilig etter noen uker med grining. Ser ut til at tannplagene omsider er over for denne gang. I dag skal vi i konfirmasjon til fetteren til Anton (hehe, ikke Donald, nei... :-, så det blir jo stas :-) Ha en god søndag alle der ute!
Mammapudding Skrevet 8. mai 2011 #73 Skrevet 8. mai 2011 Synd den var negativ da..men det er fortsatt håp Her er mensen i full gang og menssmertene er voooooonde Hadde det ikke vært for at samboern har vært på jobb i natt så har jeg ikke giddet å stå opp i dag..Leah skulle selvsagt opp 6.30:/ Tror ikke det blir mer prøving på oss med det første da:( Skal prøve å overtale samboern til å prøve en pp til..men tviler på at han vil det. Wish me luck
Dossa :) Skrevet 8. mai 2011 #74 Skrevet 8. mai 2011 Tigerlise: ikke gi opp håpet ennå så lenge TR ikke dukker opp er håpet der og jeg krysser fingra for en positiv test for deg i løpet av uka som kommer. Det blir spennende Happy: så trist at du ikke har hatt EL. Jeg skjønner frustrasjonen din, men det blir din tur også Happy så ikke mist motet selv om du har dine tunge dager. Leah: nei og nei, ikke si at TR dukket opp hos deg, jeg som ville høre deg juble over en positiv g.test det var trist, men neste pp går det bedre vettu Vi må bare se fremover og holde oppe den positive holdningen vår :) Hva er det jeg leser, tviler samboern din, men hvorfor det da? Jeg skal krysse alt jeg har for at du klarer å overtale mannen din Du må si at du hører til her inne sammen med oss andre og at du ikke kan forlate skuta Igår var vi på ikea og kjøpte seng til vesla. Hun sovnet i sin ny store jente seng (jeg måtte ligge med hun til hun sovnet) og sov fra kl 20 til 0330. Det må jeg si gikk kjempe bra. Da måtte jeg hente henne og hun fikk krype opp i senga sammen med oss Det er som du sier Leah, så lenge hun starter i sin seng og sovner der, spiller det ingen rolle om hun sover to eller fem timer der før hun kommer over til oss. Jeg er spent på hvordan det vil gå ikveld og natt Jeg sitter på jobben nå og lager stikkordsliste for hva jeg ønsker vikarene skal jobbe med i timene som kommer i uke 19. Liker å ha en oversikt Jeg er så glad at formen stadig blir litt bedre. Gleder meg til jeg er helt bra igjen. Ha en flott søndag jenter!!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 8. mai 2011 #75 Skrevet 8. mai 2011 Takk, så snille dere er :-) Er egentlig forberedt på at det ikke er noe på gang. Puppene er helt normale, og de pleier å bli store og ømme når jeg er gravid, men gir ikke opp håpet før jeg er sikker. Konfirmasjonen i dag var veldig fin, og Anton har storkost seg hele dagen :-) Siden han er desidert minst (de 6 søskenbarna hans er 12-17 år) fikk han masse oppmerksomhet, og været var aldeles nydelig. Han har stabbet og løpt rundt så han var helt utslitt da vi kom hjem. Gikk temmelig greit å få ham til å sove, gitt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå