Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #51 Skrevet 29. april 2011 håper de legger ned hele mobbeforumet sitt.
Cat.68 Skrevet 29. april 2011 #52 Skrevet 29. april 2011 Mobbeforum? Det er vel alt annet en et mobbeforum, men det er jo helt frivillig å søke medlemskap der, og det går fint an å melde seg ut igjen hvis man ikke trives. Anledningen til at man krever litt informasjon fra brukerne er jo for å forhindre at man får inn anonyme profiler med kun hetsing og nedrakking for øye. Men selvsagt, føler man VELDIG privat, ønsker anonymitet, og muligheten til å gjemme seg bak en anonynknapp når man skal si noe, da er ikke Vitytes noe for dem.
Gjest sug lut Skrevet 29. april 2011 #53 Skrevet 29. april 2011 Nå er vel ikke jeg blant dem som oftest hiver meg over anonymknappen, Cat.68, men det var vel egentlig det minste av problemene.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #54 Skrevet 29. april 2011 Problemet slik jeg har forstått det, Luten, er at poenget er at en SKAL kunne gjenkjennes gjennom detaljerte utleveringer av seg selv i den hensikt å bli godkjent for de "hemmelige" forumene der som er problemet? Og at moderatorene gjerne er behjelpelige med å fortelle folk hvem en er? Skal mye til for at en skal kunne forsvare den "koselige" diskusjonsformen der inne når ting er slik som det. Vil påstå det er hakket verre enn å måtte styre unna idiot-innlegg her på DIB....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #55 Skrevet 29. april 2011 Ingen grunn til å legge ned noe som både tilsynelatende fyller et behov og beskytter omverdenen.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #56 Skrevet 30. april 2011 Dytter opp denne for deg som spurte om andre forum å være på.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #57 Skrevet 30. april 2011 Dytter opp denne til deg som lurte på andre forum. Dersom jeg får lagra, da.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #58 Skrevet 30. april 2011 Også må man lese regler på engelsk??, men resten av siden norsk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå