Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 www.vitytes.no bare kom og se! Alle er velkommen. kjempe koselig plass. <3 <3 <3 hjelp å dytt!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Ehm.... Det så da svært så hjemmelaget ut? Et tips: hvis du vil fortsette å ha det koselig der, ikke inviter fra anonymforum!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Hva er det for en plass? Er jo ikke noe info om siden/plassen. Registrerer meg aldri på en side jeg ikke vet noe om.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Hvis folk skal komme å se så må du nesten gi noe bakgrunnsinformasjon også. Det var jo absolutt ingenting som sier noe om hva slags diskusjonsforum det er, hvilke temaer som diskuteres, eller hva som er hensikten med det (dating, tilfeldig chat, babysnakk, nettby-aktig, eller hva som helst), eller hvilken aldergruppe det passer til. Hva er det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 forumet har vært i mange mange år og startet med folk fra bim. det er ett prateforum som dette bare med litt andre temaer men egentlig veldig mye forskjellig. kan disskutere hva som helst der. det er ikke hjemmelaga, ass.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 " det er ikke hjemmelaga, ass. " Hva mener du med det?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Jo, det er veldig hjemmelaget - og sært. Ingen vil egentlig fortelle hvem som står bark, hvem som vurderer hvem for medlemskap etc etc.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Var det jeg fryktet.....tenkte "amatør med baktanker"....og det stemmer sikkert også.
Cat.68 Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Nå snakker du dritt anonym 17;37 stedet ble laget som et alternativt pratested til dib/bim/ pratekompaniet osv. meningen var at det skulle være et sted hvor man ikke kunne være anonym. Temaene der inne er alt mellom himmel og jord. Jeg er der selv og trives kjempegodt der. ). men er man på et nettforum utelukkende for å skape masse dritt så er det ikke stedet for dem.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Så eneste "problemet" med det forumet er at en ikke kan være anonym? Ser ikke helt problemet med akkurat det egentlig. Bare se på takhøyden og temperaturen her inne!
Cat.68 Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 takhøyden er nærmest like stor der inne, med den eneste forskjellen følre du at du MÅ rakke ned på eller slenge grove bemerkelser mot noen , MÅ du stå før det. Akkurat det gjør at folk oppfører seg normalt. Disskusjoner og høy temperatur er det der inne også, men med respekt for hverandre.
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2011 #14 Skrevet 28. april 2011 http://www.dinbaby.com/forum/thread/8120597 Gidder ikke gjenta meg selv, kan bare anføre at om ikke sikkerheten der inne har bedret seg betraktelig kan man like gjerne bli her.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Og det forumet skal liksom være bedre enn dette her? Takk for infoen Luten, jeg blir her jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 ...og nettopp derfor syntes ikke eks-admin at det var noen brilliant iè å reklamere her inne. Thoth er sug Lut, nicht wahr?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Er det rart at folk begynner å lure på hva søren det er for et forum hvis en er nødt til å bruke samme nick for å kunne bli gjenkjent da? og hvis sikkerheten har vært så dårlig, så skulle det da bare mangle om dere ikke får et lite smekk på lanken for det. Flott gjort av luten å minne folk på det! Og hva så om hun hadde et annet nick der? Ingen kan tvinges til å bruke samme nicket alle steder.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Veldig koselig, ja. Sikkert derfor Squaw sletta seg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 18:16...Squaw ble kastet ut, hun slettet seg ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Vel, om hun ble kastet ut er hun ikke alene, kjenner fire andre det har skjedd med og ingen av dem er rabiate gærninger.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #22 Skrevet 28. april 2011 Jeg sletta meg faktisk derfra. Synes hele forumet er for bedrevitende hagenisser.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #23 Skrevet 28. april 2011 Kastet ut fra et forum med selverklært takhøyde? HAHA! Et forum som krever at de skal godkjenne deg? Sikkert google din emailadresse og ditt nick på dib. et forum hvor det er en hard kjerne bestående av fire-fem stk.. Skal ikke nevne navn, men alle som har vært på vitytes vet hvem jeg snakker om.. Ja, det er et koselig norsk nettforum(i ett ord, HI) for deg som ønsker å være en outsider i en venninnegjeng med fire-fem herskesyke damer som snart når midtlivskrisa eller oi.. den nådde de vel i det de laget forumet. Siden alle var så slemme her Godt de fikk sin egen mobbearena. Hvor de kan få inn nye medlemmer, tvinge de til å vrenge sjela. Er ikke introduksjonen din god nok, så bør du skrive litt mer. Ellers får du ikke lov å se på de andre SPESIELLE forumene, hvor vi slenger dritt om alle fra dib. Fy faen for et møkkasted. Bare vent. Hvem er du på dib? Er du på dib?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #24 Skrevet 28. april 2011 Knegg, har du noe mer tyt-sladder? Jeg trodde de var høyt hevet over dib og ikke beskjeftiget seg med sånt lenger.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #25 Skrevet 28. april 2011 har sluttet å bry meg om selvutnevnte dronninger av et nettforum som overlever på å holde en ovenpå og ned holdning. FYSJ! .. så ... jodda.. mange fra tytes som fortsatt henger på dib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå