Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #26 Skrevet 20. april 2011 Hehe.... Lenge siden du jobba i butikk da? Jeg kan nevne noen som har egne selgere da: ringnes, mills, denja, nidar, freia, tine, q-meieriene, stabburet, spis, gilde, diplom-is, hennig olsen, toro, findus... osv osv.... ALLE merker har egne selgere, Mannen min jobber i et slikt firma, og vi kjenner MANGE som har slike jobber. De drar fra butikk til butikk, fyller inn, bestiller osv....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #27 Skrevet 20. april 2011 Jeg glemte øl ... men da må det avhenge av butikkens størrelse elns, for hos oss tok vi bestilling OG fylte på med alt det andre du nevner.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #28 Skrevet 20. april 2011 Ja det er mulig det kommer an på butikkens størrelse
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #29 Skrevet 20. april 2011 Samboer nekter plent å spise servelaten, og han er glad i servelat altså.. Jeg leste på kaviartuben, for å se hva som er forskjellen på FP sin og den til 20 kr tuben, og eneste forskjell var HØYERE innhold av rogn i FP sin!! Ellers var alt likt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #30 Skrevet 20. april 2011 Mange av FB's produkter er sikkert helt ok, men sjekk f.eks fiskeprosenten i fiskekakene. Om jeg skal spise fiskekaker velger jeg alltid det merket med høyest fiskeprosent og det er jo gjerne de som koster også (naturlig nok). Angående tacolefsene, olde el paso er det eneste lefsemerket som ikke bruker transfett i lefsene sine, så jeg velger de fremfor noe annet. Når det gjelder skinkepålegget, så har jeg møtt på mye rart hos alle produsenter, så jeg ser alltid på pakken først om det er mye sener og greier der. Fb sin skinke ser ikke "ren" ut for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå