Gå til innhold

First price produkter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølsene og syltetøyet. Med mindre du liker syltetøy uten bær i...

Skrevet

Jeg likte virkelig ikke rekesalaten, da brakk jeg meg.

Ellers så er syletøyet som hun over her nevner en sukkerbombe ut av en annen verden.

Stekesmøret er også litt sånn rart...

Ellers er jeg veldig fornøyd med veldig mange first price produkter!

Skrevet

Jeg eeelsker syltetøyet (men kan bekrefte at det er en sukkerbombe ja...) Men det smaker digg!

Ikke kjøp appelsinjuicen. Den smaker vann.

Skrevet

Har ikke prøvd så veldg mange first prive produkter, men de jeg ikke liker er:

Ica Brun saus. Utvannet brun saus som smakte skikkelig ekkelt.

First Price toalettpapir. Grått og hardt.

First Price bord smør. Hardt og ekkel smak.

Coop Extra gulrøtter. Dårlige, skitne og ekle.

Skrevet

tacoskjellene, men salsaen er god:)

Skrevet

Har ikke smakt så mange First Price-produkter, men kan anbefale:

- Fiskekakene

- Pasta

- Dusjsåpen

Skrevet

Et produkt vi holder oss langt unna er fiskepinnene til coop. Extra heter de vel eller noe slikt. De var ikke gode. Til og med lillegutt på 2 nektet å spise de og han elsker vanligvis fiskepinner.

Skrevet

Jeg unngår omtrent alt fra både First price, coop, landlord og alle billigmerker....

Skrevet

Sjampoen er dritt. Fiskebollene, syltetøyet, salsa, tunfisk, eplene, bananene, spaghettien +++ er gode. Mange gode produkter.

Skrevet

Wienerpølsene, bordsmøret, kneippbrødet og løken. Løken er god den... Men er ofte litt gammel og det er ikke mye av den man kan bruke. Og sjekk gulrøttene.

Når det gjelder andre merker anbefaler jeg ikke noe fra euroshopper (haakongruppen)

Skrevet

euroshopper, landlord, frist price...vi kjøper mye slike produkter, veldig bra til en billig penge iallefall!

Liker aller best landlord!!!

Skrevet

det er unektelig litt dumt. masse penger å spare på å velge FP produkter.

men finnes klart ting jeg unngår. det er bl.a.:

fiskegratengen

smøret

sausene

ferdigretter

frossenpizza

wienerpølser

pølsebrød

lomper

brød/loff

men bruker mye av:

kylling, i alle varianter, fersk og frossen - som prior

frossen torsk/laks -

pasta - smaker pasta. her er det kokken som bestemmer!

tacoprodukter - smaker det samme som alt annet

pålegg - skinke er skinke

yoghurt - unga elsker den

juice, eple og appelsin - mild og god.

grønnsaker/frukt - helt fin frukt&grønt men er selvsagt litt mer kritisk

egg - smaker egg

ost - litt tørr og smakløs som norvegia. akkurat slik jeg liker osten min

kjøttdeig - like feit og usunn som all annen kjøttdeig.

koteletter - helt fine, men er ofte mye "stygt"

strimlet svinekjøtt - helt greit men litt mye fett iblant

baguetter, halstekte og frosne hvitløksbaguetter

frukt-/appelsinbrus - smaker brus

tørkepapir/"torky"papiret - tørker opp sølet dette også...

og sikkert flere ting også.....

disse tingene synes jeg er fullgode produkter og jeg nekter å bruke 3ganger så mye penger når jeg faktisk ikke trenger det.

Skrevet

Unngå:

bacon!!

tannkrem (mangler fluor)

melkesjokolade

hårbalsam

ok produkter:

våtservietter!

håndsåpe

bomullspinner

gulrot

cherrytomater

epler

Skrevet

Jeg syns de ferdige kjøttkakene var grusomme!! Ellers har jeg ikke prøvd så mange produkter. De vi bruker fra Frist price er:

Tacolefsene!!!!!! KNALLGODE og perfekt størrelse:))

Kyllingfilet, frossen (orange pakke). Veldig gode:))

Kokt skinke, jeg bare snur pakka og sjekker at ikke det er noe særlig hvitt i kjøttet (det gjelder skinke uansett merke... jeg får hetta av sener osv)

Servelat.

Den dusjsåpa som er på blank flaske syns jeg er helt grei!

Skrevet

Tacolefsene kan jeg anbefale på det varmeste!

Jeg bruker aldri noen andre og hadde kjøpt de uansett pris, rett og slett fordi de er best og fordi størrelsen er akkurat slik jeg vil ha den.

Skrevet

Ja, og hvitløksbaguettene. De er også veldig gode. Minst like gode som Hatting sine dobbelt så dyre.

Skrevet

eneste jeg holder meg unna er shampooen. den suuuuuger. også brusen og tannkremen, men jeg aner ikke om fristprice suger der. men jeg kjøper heller tannkrem og brus som jeg er vant med:) sensodyne og fra merket "coca-cola company".

Skrevet

Må bare si at grunnen til at jeg unngår slike billigprodukter er at det til slutt ender opp med at de som jobber med de ekte/originale produktene mister jobbene sine. Kjedene tar over med sine billigmerker og mange mange mange, inkl min mann mister jobbene sine. Derfor velger jeg å kjøpe de ordentlige merkene, så får de heller koste litt mer. Betaler gjerne litt ekstra for god kvalitet!

Hilsen anonym 20:43.

Skrevet

umm det blir nå for dumt og si at man betaler mer for kvalitet..

Hvordan i alledager kan kvaliteten være bedre på feks

bananer

div frukt

egg

kyllingfilet

"rene" produkter som altså ikke blandes og lages kan jo ikke ha en dårligere kvalitet når de kommer fra samme kyllingen eller trærne

Grunnen til at ting blir billigere er jo stort sett forpakning og at de har mindre fortjeneste på produktet.

Skrevet

Det at folk som produserer de "vanlige" og dyrere varene mister jobben fordi "billigmerkene" tar over markedet er jo ikke HELT riktig.

Siden Synnøve Finden står bak osten til First Price, Prior/Nortura bak eggene og kyllingen osv.

Alle produktene lages også av de store produsentene, som lager de kjente merkenavnene i tillegg. Altså bør ikke det alene være grunn for å miste jobben, men kanskje det har med HVOR det produseres, ikke hvem som er produsent?!

Skrevet

Ja greit det er mange av de store kjente som produserer billigmerker. Men de som mister jobbene er det som jobber som selgere ut i butikken, og som fyller inn der. Butikkenes egne varer er det deres egen betjening som fyller inn, mens de "vanlige" varene er det andre som kommer til butikken for å selga inn og fylle inn, ta opp bestilling osv osv.... Dvs at når de "vanlige" merkene selger dårligere fører det til slutt til at det ikke trengs egne selgere til disse merkene.

Og ja, det er forskjell på frukt fra f.eks bama og first price. 1. og 2. sortering er det noe som heter..... Hørt om det?

Skrevet

First price schnitzler er grusomme...

Skrevet

13:00 - hæ? Da jeg jobbet i butikk, var det bare iskrem og strømpebukser det kom folk utenifra for å fylle på med... hva er det du snakker om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...