Gå til innhold

Hva med navnet Jessica Linnèa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linnèa er oppkalling..

Sambo er ikke helt med på Jessica, men jeg er på vei til å overtale..

Utaler det norskt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre, her holder jeg med samboeren. Jessica Linnea var fælt, som kombinasjon var det totalt kræsj og vulgært.... Aleine er Jessica bare harry, og Linnea bare poppis men sammen var de dynamitt.

Skrevet

Jessica er på min topp 5 liste over grusomme navn, så nei.

Skrevet

Jessica er på min topp 10-liste over fæle navn, Linnea er ganske ille det og, men mange liker jo dette navnet.

Skrevet

Beklager, men liker ikke. Altfor jålete for min smak.

Skrevet

Hør for Guds skyld på samboeren din. Jessica er "as "harry" as they come" -

Hører jeg navnet Jessica tenker jeg ung og uutdannet mamma.

Skrevet

Helt enig med de over her. NEI til Jessica, tja til Linnea. Hør på samboeren din du, hva foreslår han isteden da?

Skrevet

Æsj.. tipper du er 21 og han 23.

Skrevet

Det var fint !:) Og jeg nærmer meg 30 hvis du 12.38 tror at navn nødvendigvis har med alder å gjør

Skrevet

Hehe.. før brukte jeg nesten å bli lei meg om noen "disset" navna til barna mine, men så skjønte jeg at det bare er negative kaklehøner her inne :P

Helt greit å ikke like ett navn, men man kan ha respekt for at andre liker det, uten å komme med barnslige utsagn som at da må man være ung og uten utdanning..

Datteren min heter Jessica og JEG liker det navnet..

Hun har ett mellomnavn som jeg ikke har tenkt å legge ut her, men det er et helt vanlig, norskt mellomnavn.

Synes Linnea ble for mye til det navnet.

Og bare for å få det sagt, jeg er ikke så veldig ung og jeg har utdanning..

Ja tenk, jeg eier tilogmed eget hus og er lykkelig gift ;))

Skrevet

Liker Linnea, men er ikke så veldig for Jessica. (Kan være siden jeg forbinder navnet med ei.)

Synes heller ikke kombinasjonen var veldig heldig, beklager.

Skrevet

Nei, nei, nei. Jessica er bare harry og Linnea er overpoppis.

Skrevet

Hm, da tror jeg kanskje jeg velger et annet navn istede.

Jeanett da? Liker navn på J.

Sambo vil helst ha Andrea eller Synne, men føler det blir litt kræsj med Linnea.

HI

Skrevet

jessica høres bedre ut på en hund eller hest enn et barn.

Skrevet

Jenny er pent og ikke så oppbrukt( siden du ville ha navn på j)

Skrevet

Jeanette er like harry som Jessica. Linnea/Linnéa står best alene men er helt utbrukt og dørgende kjedelig.

Skrevet

Synne Linnea eller Jenny Linnea går :) Men er det noen grunn til at du MÅ ha med Linnea? Både synne og jenny står veldig godt alene, det ene dreper ikke det andre, liksom....

Skrevet

Jessica Linnea blir litt i overkant stor munnfull for meg, gitt.

Skrevet

Jessica er grusomt harry... Linnea for prinsessete for min smak, men skriv for all del navnet uten den aksenten over, det uttales jo likt.

Både Synne og Andrea er kjempefine i forhold til Jesssica og Linnea. Samboeren din har veldig god navnesmak :)

Synne Linnea er i teorien ok. Andrea Linnea går jo ikke siden begge navnene har samme endelse.

Vilde Linnea

Fride Linnea

Tilde Linnea

Anna Linnea

Serine Linnea

Skrevet

Herlighet, dere som bruker ordet "poppis" er ikke stort bedre enn Linnèa eller Jessica, som for øvrig er fine men godt brukte navn.

Svært så negative alle skulle være da?!

Skrevet

Herlighet. HI spør om folk sin mening. Den får hun. Når folk ikke liker navnet sier de det. Hvis HI ikke liker negative tilbakemledinger må HI la vær å spørre.

Skrevet

Nå var egentlig poenget mitt at ordet poppis er like "teit" og oppbrukt som navnet Linnèa.

Virker til tider som det er en gjeng fjortiser her inne.

Ja, man må tåle å få høre meninger når man ber om det.

Men jeg tror man skjønner at navnet er helt "poppis" når ørten folk sier det :o)

Skrevet

For noe sludder. Det blir som å si at ordet "mat" er skikkelig oppbrukt.

Skrevet

Poppis er i samme kategori som doh, assa, lissom, care, whatever, babis/bebis, atte osv.

Det er "kult" å si det en periode, og plutselig er man helt fjern om man bruker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...