Gå til innhold

Hvor "ekte" er dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

... tar forresten aldri sol. Heller være blek og mystisk enn oransje og rynkete ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg gjør er å forandre hårfargen min, ikke sminke eller parfyme eller noe.

Skrevet

Eneste uekte på meg er hårfargen. Og det er fordi min naturlige hårfarge har 3-4 forskjellige nyanser som får det til å se helt papegøye ut oppå hodet. Ikke noe naturlige sammensetninger heller, men noe helt hvitt, noe brunt, littegranne helt svarte hår, og til sammen ser det gusjebrunt/rødt ut. I sola, altså hver sommer, så ser det faktisk litt rosaaktig og ekkelt ut.

 

Men utenom det så er jeg så naturlig at jeg ikke tar meg tid til å sminke meg alltid om morgenen heller. Liker å slappe av, ikke stå og stirre inn i et speil om morgenen når kaffen roper ;-)

Skrevet

Har helt tynne, lyse striper i håret, fordi jeg er så kommunegrå orginalt at jeg begynner å gjespe av mitt eget speilbilde dersom jeg IKKE gjør noe med det! Hehe ;-)

 

Ellers bruker jeg mascara til vanlig, stort sett alle dager. Iblant nada nix sminke.

 

Ellers intet at erklære! ;-)

Skrevet

Litt pudder og mascara til hverdags, ellers egne negler, egen hårfarge, ingen solarium osv. Altså helt ekte ;)

 

Men hender jeg retter ut håret for å få litt forandring da, har krøllete hår så det er gøy å rette det ut av og til.

 

Ser ikke helt bort fra at jeg kommer til å fikse magen min etterhvert.. Har masse løs hud som henger over keisersnittarr i tillegg til at magemusklene spriker på midten så jeg har tutemage som om jeg skulle vært 4 mnd på vei hele tiden. Er ikke nok til å få det dekket, men jeg skulle veldig gjerne sluppet å alltid måtte ha bukser som er høye i livet så jeg får magen nedi og vide topper pga tutemagen. Mye mulig jeg legger meg under kniven så jeg igjen kan gå i sommerkjoler uten korsett under, det er drømmen min...

Skrevet

Her alt veldig naturell....

 

Alt er ekte: hårfarge, negler, tenner, hudfarge, vipper, bryn, pupper, osv

 

Ingen tattiser. Barberer ikke musa (og slurver med annen barbering i den kalde årstida) Har ikke hull i ørene en gang.

 

Bruker kun maskara til daglig.

 

Ser at jeg høres ganske kjedelig ut fra min egen beskrivelse, men jeg har vært heldig fra naturens side, så jeg mener selv at jeg tar meg ganske bra ut allikevel altså!

Skrevet

Ummm er man uekte om man tar solarium? hva med å sole seg ellers da?

Jaja.. Jeg farger håret, napper litt øyenbryn og barberer både her og der. På neglene har jeg som regel på litt lyserosa eller lager fransk manikyr om neglene er lange nok. Sminke bruker jeg lite av men tar som regel på litt mascara og solpudder til hverdags.

Har forøvrig 2 tattoveringer og hull i ørene, men vil da ikke kalle meg fake av den grunn.

Skrevet

Bruker kun sminke til fest og moro (og til viktige jobboppdrag). Har min hårfarge og naturlig kropp :-)

Skrevet

Til daglig bruker jeg egentlig bare maskara. Noen ganger pudder og litt kajal.

 

Håret blir farget hver eneste måned, grunnet en haug med grått hår.... Det kommer bare med alderen, det..... Jeg vil bare ikke se eldre ut enn jeg er.

 

Neglene mine er redskaper, og ikke pynteting for kroppen ;)

 

Ellers har jeg ikke fikset på noe kirurgisk, og er som jeg er :)

Skrevet

Har min egen hårfarge, men har freshet den opp med noen få knallrøde striper. Ellers har jeg sæggemage, sæggepupper, appelsinhud, kviser på rumpe og rygg og maaange andre "skavanker"!

Shaver litt hår her og der på kroppen da, fordi jeg ikke liker å være pelskledd i tillegg! :P

 

Bruker aldri sminke av noe slag, men har normal hygiene (bruker shampoo, såpe og roll on.. -ikke parfyme!) ;) Dårlig med hudkremer o.l. i huset (tror jeg har et par ansiktskremer jeg har fått i gave, innerst i et skap på badet...)

 

Er nok ganske så naturlig ja! :D

 

Skrevet

farger håret, bruker concealer under øynene, farger litt svakt på mine lyse øyenbryn og bruker mascara. da føler jeg meg vel, fin og våken!

Skrevet

Har opperert øvre øyelokk, fettsugd hofer i forb med full bukplastikk og strammet magemuskler. Magen så helt forferdelig ut etter to KS og et tvillingsvangeskap. Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg gjerne fikset på mer. Men føler meg ikke uekte av den grunn.

Skrevet

Til hverdags er jeg veldig ekte. Sjelden sminke, min egne (lange) negler, ikke farget håret og ikke fikset på noen ting.

 

Når jeg derimot skal noe spesielt så er jeg skikkelig fake;

Innleggsbh, hold in truser, legger negler ved større anledninger, har to sett clip-in extentions (for volum og fargespill, har langt hår selv), har tatt halvåring makeup artist kurs så sminker øynene større, nesa mindre opp med kinn bein, fyldigere lepper osv. og bruker fargelinser. Hender til og med jeg bruker selvbruning dersom jeg skal ha på kjoler som fordrer litt farge på beina.

 

Så jeg er ekte til hverdags og fake til fest :P

 

Skrevet

Det eneste jeg gjør for å "endre" på meg selv, er å kline på litt rouge. Man ser med en gang så mye freshere ut :-) Til fest skeier jeg ut og tar på maskara også. Hehehe. Så jeg er også veldig naturell!

Skrevet

Jeg farger håret (først og fremst for å sjule de første grå hårene..) og jeg bruker sminke.

Men hvis jeg i fremtiden har lyst til å fikse puppene, stramme inn rumpe og lår, bleke tenner, fylle rynker etc. så har jeg ingen skrupler med å gjøre det.

Skrevet

Jeg vil bare begynne med å si at jeg ikke er noen dolle, jeg går gjerne usminka i joggedress i butikken, men... Jeg støper negler, aller mest fordi jeg syns det er morsomt, gjør det selv, og en fin avkobling fra studiene. Hjernen får slappe av litt ;)

Jeg farger håret, skulle gjerne hatt extensions, men har ikke råd, dessuten bader jeg altfor mye i saltvann til at det ville holdt seg fint, tror jeg.

Jeg har bleika tennene.

Jeg har fått utført bukplastikk og brystløft pga stort vekttap.

Jeg farger vippene.

Men jeg bruker ikke sminke så ofte.

Jeg har også 3 tatoveringer og planlegger en stor coverup av en av dem. Nå til sommeren kommer jeg til å få vippe extensions...

Jeg tar ikke solarium, men er mye ute om sommeren og er som regel brun.

Til tross for alt dette er jeg ikke ei du legger merke til fordi jeg prøver å se ut som en babe.

Skrevet

Jeg bruker ikke noen former for sminke, har ikke farget, krøllet, rettet eller bleket håret, har ikke exstensions og tok sist solarium for 15 år siden. Jeg har kun mine egne negler som ikke er lakket, ingen tatoveringer eller huller (heller ikke i ørene), pupper, lepper, rynker osv er som naturen harskapt dem.

Det falskeste på meg er vel tennene. De er ikke bleket, men jeg brukte regulering i ungdommen og de er fikset jevnlig på med diverse fyllinger og en krone.

Skrevet

Farger håret fordi jeg elsker drama i håret og farger vipper for å slippe å bruke mascara. Er så digg å kunne klø i øyet når det klør! Stikke fingeren nesten inni øyet og KLØ:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...