Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Det virker som at det er vanlig å ordne på det meste nå for tiden. F.eks klipse på seg løshår/ha extensions, støpe negler, bleke tenner, fylle i lepper og linjer i ansiktet, vippe-extensions, tatovere på sminke, ta jevnlig solarium osv. Føler meg nesten alene når jeg er "all natural" og er fornøyd med det, har til og med min egen hårfarge. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Sminker meg daglig, med foundation, litt pudder, mascara og fikser øynebryn. Ikke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 har ikke min egen hårfarge, tatovering på skulderen, og tar solarium en gang i mnd.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Og har min egen hårfarge =) Nå er den ganske fin som den er, så haddenok farget håret om det hadde hatt en kjedelig og livløs farge. 0035
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 farger håret (er kommunefarget naturlig, og det er uaktuelt) har silikon i brystene bruker minimalt med sminke, kun mascara og litt på øyebryn til daglig.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 Nesten 100%, har noe lyse striper i håret som ikke er medfødt. Ellers er alt naturlig. Men et par slikonpupper, en neseoperasjon og litt fettsuging av lårene hadde ikke gjort noe;) Hadde det bare hatt mot nok til å gjøre det...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #7 Skrevet 16. april 2011 Jeg sminker meg ikke...- Jo, har en dekkstift og lipgloss, som jeg bruker av og til. Jeg har min naturlige hårfarge, ikke løshår, aldri neglelakk eller kunstige negler, tar aldri solarium... Ikke noe som helst juks her, nei... Føler meg også nokså alene om det
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #8 Skrevet 16. april 2011 er vel så godt som "ekte" har kun lagt i litt striper i håret pga jeg kjedet meg en dag, men de er så godt som vekk. men skal jeg virkelig stasje meg opp med sminke, så blir jeg så uekte som jeg kan bli for morro skyld, og det synes er naturlig blek, og hater sol
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #9 Skrevet 16. april 2011 Akkurat som deg hi:) All natural, og kommer nok alltid til å være guttejenta:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #10 Skrevet 16. april 2011 Fått mye grått i håret nylig! Så det er farget, ja. Men ellers er jeg naturlig. Ikke vokser jeg musa heller og ikke har jeg hull i ørene en gang. Men i går tok jeg solarium pga jeg skal på ferie snart.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #11 Skrevet 16. april 2011 Moro å se at det er flere som meg! Men jeg bruker sminke og neglelakk av og til da, når jeg skal pynte meg litt ekstra. -HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #12 Skrevet 16. april 2011 Er 100% ekte men skulle nok brukt litt tid på å sminke meg, farce håret osv. Beundrer folk som tar seg tid til sånt daglig.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #14 Skrevet 17. april 2011 Farger håret, bruker litt sminke og så har jeg uekte fortenner etter en ulykke som barn.
Eeyore Skrevet 17. april 2011 #15 Skrevet 17. april 2011 Tja, eneste jeg gjør som er falskt, er vel egentlig å farge håret. Ofte. Gjerne 7-9 ganger i året. Jeg har ganske sterkt og godt hår, så enkelte frisører tviler på at jeg farger det SÅ ofte. Ellers slenger jeg på litt maskara hvis jeg skal pynte meg. Sminke har aldri vært min sterke side. Negler har jeg så og si ikke, så neglelakk ville bare sett dumt ut. (Svake negler så de bøyer/knekker/fliser seg når det blir ørlite grann lengde) Jeg tar ikke solarium; Det biter ikke på meg pga at jeg er naturlig rødhåret. Ordentlig sol hjelper heller ikke.. Jeg kunne tenkt meg en tattovering etterhvert da, noe med datteren vår, og vår kommende sønn. Og en til minne om ponnien min..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #16 Skrevet 17. april 2011 Jeg klipper og striper håret ca hver 8 uke (da er det så langt at jeg er nødt). Farger vippene innimellom (men glemmer stadig å bestille time så de er som regel i sin naturlige bleke farge) og så sminker jeg meg et par ganger i året - når vi skal på fest. Så jeg er nok " ekte" jeg da. Jo forresten - jeg barberer meg under armene og på leggene av og til....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #17 Skrevet 17. april 2011 Jeg har bleket tennene, stripet håret og har en tattovering. Bruker litt sminke: mineralfoundation, mascara og lip gloss.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 17. april 2011 #18 Skrevet 17. april 2011 Farger håret, sminker meg og har noen tatoveringer. Men ser på meg selv som en ganske så naturlig jente selvom jeg gjør disse små triksene
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #19 Skrevet 17. april 2011 Helt naturlig. Jeg sminker meg når jeg skal på fest - ellers går det kun i mascara.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #20 Skrevet 17. april 2011 -Farger håret en liten nyanse brunere, for håret mitt er kommunefarget. - Sminker meg med pudder og mascara hver dag, men litt ekstra når det er noe spesielt. Men ellers er jeg ganske naturlig.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #21 Skrevet 17. april 2011 Selv om jeg bruker sminke, farger håret (som er veldig grått ellers) , har tenner på stift etter lykke og av og til bruker push-up og hold in, anser jeg meg for rinmelig "ekta", er også ekte i vesen, liker lite folk som gjør seg til og forstiller seg etc.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #22 Skrevet 17. april 2011 Oj, da er visst jeg skikkelig fake. Farger håret annenhver måned, bleker tennene, tar litt sol, har tattovering og sminker meg hver dag.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #23 Skrevet 17. april 2011 Jeg farger håret ( har veldig kjedelig kommunefagre som jeg farger i en bruntone som er mer kledelig) Tar skjelden sol, kun rett før bikinisessongen, bruker aldri selvbruningsprodukter. Bruker litt fundation og sminke, men sminken skal ikke synes på lang vei. Har ikke løshår, løsvipper, negler eller sånne ting. Tennene er naturlig "hvite" eller hva man skal kalle dem. Men nå er jeg over 30år, de fleste i min alder rundt meg er like naturlige, er vel mest jenter rundt 18-20år som ser ut som oppdolla barbiedukker, de vokser det forhåpentligvis av seg.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #24 Skrevet 17. april 2011 Bruker maskara og har stripet håret bittelitt,ellers er det ikke mye stafasje her.. Men så er jeg blendende vakker også,da.. Moaahahahahahahahahah!!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #25 Skrevet 17. april 2011 Det eneste jeg har jukset med er en glansvask jeg tok for en måned siden, så den er nesten ute. Fra naturens side har jeg tykt og pent hår, så jeg trenger ikke jukse med extensions. Jeg har glatt og fin hud (er jo bare 27!), fyldige lepper, pene negler og lange øyevipper. Tennene mine er også pene og hvite, faktisk så jevne at alle tannleger spør når jeg hadde regulering...:=) Jeg er ikke fremmed for juks med tiden, men enn så lenge så holder jeg meg bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå