Gå til innhold

Har fått meg MOONCUP, og guuud så fantastisk :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja den kan brukes på natten(deilig) og du får ikke sopp av denne, men det kan du få av annet.

Vet at vanlige tamponger kan irritere og at man da kan utvikle sopp.

Denne koppen irriterer ikke slimhinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres fantastisk ut, men jeg blør MASSE de 2 første dagene... Bruker rosa OB og bind og må skifte hver time, venter jeg til annenhver time og er både tampong og bind fullt.. tenker at denne mooncupen må jo da også "renne over"" eller når jeg tar den ut så "fosser" det ut blod???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 20:39

 

Hvis du blør så mye bør du snakke med legen din, jeg var og skrapet vekk slimhinnene på sykehuset (i narkose). Nå blør jeg nesten ingenting, et helt nytt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, er det en mulighet altså???? Nå skal jeg virkelig bestille time hos legen min, er SKIKKELIG ekkeltde to første dagene altså, må stå opp to ganger om natta for å skifte, og MÅ ha både tampong og bind for å være sikker på å ikke lekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 20.39.

Da er dette virkelig vært å prøve for deg.

Du kan tømme den oftere så ser du hvor ofte du må tømme etter hvert. Du kan da også skrive ned hvor mye du blør i løpet av ett døgn og kan ta dette videre til legen din og hører om du kan fjerne slimhinnene i livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym 20.27

 

Du må nesten bare kjøpe deg en og se hva du syns.

 

Jeg har så langt bare brukt mooncup, men har nå kjøpt meg en ladycup som jeg skal prøve neste gang.

Har også lyst å prøve lunette, men det får bli en annen gang.

 

 

Husker ikke hvor jeg kjøpte mooncupen, men det var på nett ett sted fra utlandet.

Ladycupen kjøpte jeg på ebay.com og fikk den inkludert frakt til under 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg elsker også mooncupen min :) må alltid bruke bind sammen med tamponger, selv om tampongen langt fra er full så lekker de alltid for meg. Med mooncupen trenger jeg ingenting ekstra ! Mindre vondt har jeg også, uten at jeg vet hvorfor? Blør like lenge jeg da... Tok litt tid å få frelsen på det, men nå elsker jeg den ! Hadde mensen i syden i sommer, og det var 0 problemer :) gikk i bikini, bada når jeg ville (uten å springe på do for å skifte etterpå) og gikk i hvitt skjørt uten betenkeligheter :) så, bare lovord herfra, selv om jeg holdt på å gi opp i starten, såååå glad for at jeg ga det litt tid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den så litt stor ut da jeg fikk den, men det er jo plass til både en ... der og har født ett par barn så da tenkte jeg at det nok var plass til en plastkopp inne der også.

Ingen problem å få plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...