Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #26 Skrevet 13. april 2011 Og nå begynner Luksusfellen! Jihaaa Må være tiårets kronidiot!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #27 Skrevet 13. april 2011 det er det mest ufyslige menneske jeg har hørt på lenge. bælfeite, støgge ugla......trengte ikke mere mat enn det ho fikk....
FrøkenSprøken Skrevet 13. april 2011 #28 Skrevet 13. april 2011 hehehe... Jeg skreiv akkurat et innlegg om henne på skravle. Sureste dama jeg har sett så langt i den serien. Og ja, når hun først har vært så ufin; kjolen HENNES var direkte STYGG! Grusom! Og de bordkortene? Fin idè, men fargen var ikke spesielt fin, og de kunne i det minste ha skrevet navnene litt PENT? Skikkelig slurv! Ja, klart at ikke alle kan å skrive pent, men da ber man vel noen om hjelp? Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe negativt om hennes bryllup, men hun "ber" om det!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #29 Skrevet 13. april 2011 Må si meg enig med mange av dere andre her, rett og slett en usjarmerende dame !! Jeg håper hun ser at hun oppfører seg helt bak mål, greit man har forskjellig smak osv. men hun er jo rett og slett negativ til alt Krysser alt jeg har for at hun IKKE vinner xxxxxxxx
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #30 Skrevet 13. april 2011 hva har utseendet hennes med saken å gjøre egentlig?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #31 Skrevet 13. april 2011 Utseende har ingenting med saken å gjøre.. Hun var ei pen dame når hun smilte og lo. Men det er holdningen og oppførselen hennes som gjør henne "stygg" Syns hun skal skamme seg! Også håper jeg virkelig hun skjemmes når hun ser seg selv på tv....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #32 Skrevet 14. april 2011 Sitter folk seriøst og ser på disse realityseriene? Morsomt.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #33 Skrevet 14. april 2011 syns hun var helt grusom.. "jeg ville ikke ha giftet meg på båt" "jeg er ikke så glad i ; sang, latter, moro, god mat... osv osv osv..." rart hu i det hele tatt likte kaka.... hmpf.. flott bryllup på kielferga... 3 poeng!!! fryktelig usjarmerende.... men kanskje enormt dårlig selvbilde når man har behov for å rakke ned på andre slik hun gjør!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #34 Skrevet 14. april 2011 Ja hun som vant Hanne Garder var helt ufyselig. Hun fortjente absolutt ikke å vinne. Sur, ekstremt taktisk og meggete. At noen vil gifte seg med henne forstår jeg ikke. Kjolen hennes var fæl også.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #35 Skrevet 14. april 2011 Vant hun? Hvordan vet du det? Uff, jeg hadde håpet en av de andre skulle vinne ((
Anonym bruker Skrevet 14. april 2011 #36 Skrevet 14. april 2011 Så det nå at hun slemme vant... Fysj... Ikke så rart når hun ga så cræppy poeng til de andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå