Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Herregud så sur og grinete! Kritisk til alt og griner på nesen av det meste. Ikke har hun pynta seg så veldig til hun skal i bryllup heller. Hvit bukse og rosa strikkegenser..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Eller hun hadde visst ikke det allikevel.. Det er ikke sånn mat jeg spiser.. Blææææ
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Jaa, hun virker ufyyyyselig!! Det er hun som hadde så stygg brudekjole også.. uff for et vesen!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Også setter hu seg på en stol alene i et hjørne og ser grinete ut liksom.. makan!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Og hun er faktisk den yngste av dem, hun ser eldst ut...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #10 Skrevet 13. april 2011 Håper virkelig hun sitter og ser på så hun ser hvordan hun blir oppfattet av omverdenen! Sjelden jeg blir provosert, men hun der får det til å koke i meg altså..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Ja, men man ser jo at hu er ei sånn som ikke tar godt vare på seg selv og utseende sitt!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Jeg er kanskje ikke så glad i fisk, men det er jo deres fest.. Herlighet.. er hun 14 år eller?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Jeg blir også flau, fy for en sur og ekkel dame! Skikkelig spesiell og kald person !!! Hun ser trollgammel ut..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #15 Skrevet 13. april 2011 Herregud for en pædd! Jeg blir helt flau, hun er en av 11 gjester i et bryllup også kan hun ikke ta seg såpass sammen at hun kan smile og være litt sosial engang.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #16 Skrevet 13. april 2011 (Hva er pædd?) Måtte sette det på for å sjekke hva dere prater om, men blir så pinlig berørt av dama at jeg tror jeg må skru det av igjen..!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #17 Skrevet 13. april 2011 Jeg blir helt rystet jeg. Hun ser rett og slett bisk ut. Stakkars mannen hennes...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #21 Skrevet 13. april 2011 Hun gir en 3 er for ALT i poeng! Fy fader hun er direkte slem!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #22 Skrevet 13. april 2011 Hehe, pædd er kanskje litt intern den Vi bruker det uttrykket på en sur person, en surpædd. Denne dama provoserte meg virkelig, det går ikke ann å oppføre seg sånn ute blant folk!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #23 Skrevet 13. april 2011 "Det er kun vi som hadde ordentlig bryllup".. Hun kommer ihvertfall ikke til å vinne.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #24 Skrevet 13. april 2011 Håper hun ikke vinner:( Men det er vel kanskje stor mulighet for det når hun gir fra seg så lite poeng til de andre...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #25 Skrevet 13. april 2011 Hun bør virkelig skjemmes når hun ser seg selv på tvn! For ei usjarmerende dame! Herregud! Jeg blir rett og slett flau over henne.. Enn å være så alvorlig og ekkel?! Her er hun i bryllup også oppfører hun seg sånn!? "Nei, jeg tror ikke på sånt, så da gidder jeg ikke å være med på det" "Jeg liiiiker ikke å synge, så da gjør jeg ikke det" Herregud!! Stakkars mannen hennes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå