Gå til innhold

Hun ene på 3 bryllup...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så sur og grinete! Kritisk til alt og griner på nesen av det meste. Ikke har hun pynta seg så veldig til hun skal i bryllup heller. Hvit bukse og rosa strikkegenser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har hun visst skifta.. :)

 

Skrevet

Eller hun hadde visst ikke det allikevel..

 

Det er ikke sånn mat jeg spiser.. Blææææ

Skrevet

Jaa, hun virker ufyyyyselig!! Det er hun som hadde så stygg brudekjole også.. uff for et vesen!

Skrevet

Også setter hu seg på en stol alene i et hjørne og ser grinete ut liksom.. makan!

Skrevet

Ja, hennes kjole var fæl!

Skrevet

Og hun er faktisk den yngste av dem, hun ser eldst ut...

Skrevet

Håper virkelig hun sitter og ser på så hun ser hvordan hun blir oppfattet av omverdenen!

 

Sjelden jeg blir provosert, men hun der får det til å koke i meg altså..

Skrevet

Ja, men man ser jo at hu er ei sånn som ikke tar godt vare på seg selv og utseende sitt!

Skrevet

Jeg er kanskje ikke så glad i fisk, men det er jo deres fest..

Herlighet.. er hun 14 år eller?

Skrevet

For ei fæl kjerring, jeg blir flau!

Skrevet

Jeg blir også flau, fy for en sur og ekkel dame!

Skikkelig spesiell og kald person !!!

Hun ser trollgammel ut..

Skrevet

Herregud for en pædd!

 

Jeg blir helt flau, hun er en av 11 gjester i et bryllup også kan hun ikke ta seg såpass sammen at hun kan smile og være litt sosial engang.

Skrevet

(Hva er pædd?)

 

Måtte sette det på for å sjekke hva dere prater om, men blir så pinlig berørt av dama at jeg tror jeg må skru det av igjen..!

Skrevet

Jeg blir helt rystet jeg. Hun ser rett og slett bisk ut.

Stakkars mannen hennes...

Skrevet

Hun er visst et kakemonster.

Skrevet

Tenk om hun henger her inne.. Hehe

Skrevet

Hun gir en 3 er for ALT i poeng! Fy fader hun er direkte slem!!!

Skrevet

Hehe, pædd er kanskje litt intern den ;)

 

Vi bruker det uttrykket på en sur person, en surpædd.

 

Denne dama provoserte meg virkelig, det går ikke ann å oppføre seg sånn ute blant folk!

Skrevet

"Det er kun vi som hadde ordentlig bryllup"..

Hun kommer ihvertfall ikke til å vinne.

 

 

 

Skrevet

Håper hun ikke vinner:( Men det er vel kanskje stor mulighet for det når hun gir fra seg så lite poeng til de andre...

Skrevet

Hun bør virkelig skjemmes når hun ser seg selv på tvn! For ei usjarmerende dame! Herregud! Jeg blir rett og slett flau over henne..

 

Enn å være så alvorlig og ekkel?! Her er hun i bryllup også oppfører hun seg sånn!?

 

"Nei, jeg tror ikke på sånt, så da gidder jeg ikke å være med på det"

"Jeg liiiiker ikke å synge, så da gjør jeg ikke det"

 

 

Herregud!! Stakkars mannen hennes..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...